schoenen met memoryfoam? Ervaringen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
germie

Berichten: 25887
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

schoenen met memoryfoam? Ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-16 16:06

Ik hoor wel eens positieve verhalen over schoenen met memory foam. Nu heb ik laatst gewoon eens de stoute schoenen aangetrokken en in een winkel 2 paar gepast. De originele Skechers van rond de 60 euro en een eigen merk van rond de 30 euro. Beiden gepast, en het blijkt dat niet het merk van belang is bij het comfort, maar echt de binnenzool van memoryfoam. Het voelt heerlijk. Die van 30 euro voelden dus net zo fijn als die van 60 euro.
Maar hoe lang blijft dat zo? Heeft iemand al langere tijd schoenen met memory foam en loop je nog steeds 'op wolken'? Of werd het toch snel plat of irriteerde het toch? Zijn duurdere sneakers in deze toch echt beter? d.w.z. beter memoryfoam?

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


germie

Berichten: 25887
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: schoenen met memoryfoam? Ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-16 16:12

Wat zijn de 'echte'? Het klinkt dus goed en dat het ook goed blijft.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

germie

Berichten: 25887
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-16 18:35

Ik heb bij Scapino Dutchy's gehaald. Waarom niet de Sketchers? Die zijn veel breder en ik heb vrij smalle voeten. Ze zaten verder eigenlijk gelijk, maar 30 tegen 52 euro maakt wel veel uit. Nu afwachten hoe de schoenen zich gaan houden. Ik loop dagelijks zeker wel 5km.
Deze heb ik gehaald:
https://www.scapino.nl/heren/schoenen/s ... -051134964

Zijn mooie nette schoenen. Kwaliteit moet nog blijken. Op de website staan ze als hardloopschoenen, nou, dat zou ik er niet op durven proberen. Dat doe ik wel op andere schoenen. Maar ze lopen wel heerlijk zo.
Laatst bijgewerkt door germie op 01-12-16 18:38, in het totaal 2 keer bewerkt

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


germie

Berichten: 25887
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-16 11:07

De echte vielen af wegens erg breed. Helaas houden de damesmaten op bij 41. En dus valt 42 in de kategorie mannen. Dutchy was smaller. Dus die proberen. Qua comfort hetzelfde als skechers, maariets smaller.
Ik vind sneakers eigenlijk wel elegant. Een aantal jeren terug konhet niet, nuzie je 50+ ers met sneakers. Hierdoor ben je voor nette sjieke schoenen gelukkig niet meer gebonden aan leer.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

germie

Berichten: 25887
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: schoenen met memoryfoam? Ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-16 13:03

Het is erg pro skechers, en allemaal met memory foam? Ze hebben ze ook zonder foam zie ik.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __PrinCes, anne7, IASCrawler, marleen_usar, Rox87 en 37 bezoekers