Tussentijdse bloeding? Of misschien toch soa??

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Naamloos1

Berichten: 4938
Geregistreerd: 30-07-06

Tussentijdse bloeding? Of misschien toch soa??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-11 09:42

Ja.... Hier zit ik dan.. Lichtelijk in de stress..

Zondag sex gehad met een oude scharrel van mij.. Die het niet echt heel serieus neemt met condooms etc..
En die echt 10tallen meisjes gehad heeft.. En ja hoor.. Ik heb ook sex gehad zonder condoom..
Jaaaa ik weet het... Heeel heeel heeeel dom van me!! |o |o

Maar goed.. Nu hoopte ik al zooo erg dat ik nergens last van zou krijgen.. Maar ik ging net even naar de wc.. En ik kom erachter dat ik gewoon beetje bloed...
En ik heb mijn pilstrip nog niet eens op..

Ik slik hem altijd keurig, en word nooit tussendoor ongesteld of tussenbloeding.. (Ben ondertussen jaar of 12 aan de pil ongeveer)
Ik moet wel zeggen dat ik hem 2 maand heb doorgeslikt.. Miss dat het daardoor komt? Maar ik slik wel vaker door.. En heb dan nergens last van...??

Maar nu keek ik gister al op internet naar verschijnselen van soa's en toen stond er bij de eerste beste: licht bloedverlies..

Dus ik zit nu redelijk in de stress....

Heeft iemand hier een beetje verstand van?? Zal het tussentijdse bloeding zijn? Of miss wel soa??


Naamloos1

Berichten: 4938
Geregistreerd: 30-07-06

Re: Tussentijdse bloeding? Of misschien toch soa??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-11 10:05

ok dankjullie wel alvast...

Naamloos1

Berichten: 4938
Geregistreerd: 30-07-06

Re: Tussentijdse bloeding? Of misschien toch soa??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-11 15:22

klopt.. ik denk dat ik maar even een bezoekje breng aan de HA of gyn..


Naamloos1

Berichten: 4938
Geregistreerd: 30-07-06

Re: Tussentijdse bloeding? Of misschien toch soa??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-11 17:08

ik weet het niet zo goed.. ik had er vanochtend maar een tampon ingedaan.. maar die haalde ik er later uit.. en daar zat verder helemaal geen bloed op ofzo? heb je bij tussentijdse bloeding dan niet wat langer last??


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: HopeMyDay, IASCrawler, noordje, YvonneV en 53 bezoekers