Iedereen heel veel dank voor jullie sterkte en duimen draaien.
Gister belde de kinderarts en aangezien ik woensdag kompleet van slag was heeft hij het beestje niet bij de naam genoemd, maar ze heeft dus na meerder bloedonderzoeken kwaadaardige kanker te hebben.
De CT-scan staat gepland op 20 oktober daar moet uit blijken waar het zit, is het uitgezaaid of zit het alleen in de bijnier, beide keren word er meteen geopereerd maar bij uitzaaiingen worden daarna meteen chemo of bestralingen gestart.
Damn dat kleine meiske, gister zat ik er finaal doorheen, vriendlief is een nieuw kamertje voor haar aan het maken en ik kon alleen maar denken: wat als....
Ik weet dat ik zo niet mag denken, maar het is verdomde moeilijk om op dit moment positief te blijven.
Mijn alles, mijn meisje, je gaat met een gezond kind naar het ziekenhuis en binnen een week is ze doodziek.
Eerst mijn moeder aan longkanker kwijt geraakt, toen mijn vader plotseling, als ze haar ook nog van me afpakken.....
Maandag willen we een gesprek aanvragen met onze huisarts, we willen proffecionele hulp, vooral voor die kleine, want hoe ga ik in godsnaam uitleggen wat haar te wachten staat.