Hoe weet je of blond je staat..!?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Kimbers

Berichten: 5103
Geregistreerd: 04-02-05

Re: Hoe weet je of blond je staat..!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 13:29

ik wil ook blond deze zomer en heb nu ook bruin haar..
vind het ook wel moeilijk.. straks staat het totaaaal niet!
ik ben helemaal niet goed in fotoshoppen dus het resultaat zal daar sowieso verschrikkelijk zijn.
Ik ga over een maandje maar gewoon naar de kapper, staat het niet dan wordt het maar weer bruin :o


Kimbers

Berichten: 5103
Geregistreerd: 04-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 15:47

Als je je haar blond wilt hebben laat je haar dan in 2 kleuren verven. 1 kleur blond ziet er altijd onnatuurlijk uit.
Ook mensen die van nature blond zijn hebben niet 1 kleur blond.

Ik ben van mezelf donkerblond, heb nu bruin haar en wil het over een maandje laten blonderen. Ben wel benieuwd hoe het je staat TS! want bruin staat je ook erg goed.

en wenkbrauwen en wimpers verven kan inderdaad. Dat laat ik binnenkort ook doen omdat ik op vakantie ga en ik niet met een heel 'kaal' hoofd rond wil lopen :o Ziet er trouwens helemaal niet onnatuurlijk uit als jet het gewoon laat verven in een kleur die bij je haarkleur past. Het is trouwens ook maar iets van 10 euro ofzo..

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 82 bezoekers