hoe zwaar zijn jullie?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
upendo

Berichten: 22279
Geregistreerd: 19-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 18:50

Als onze weegschaal normaal doet:
(Lees: vrolijk 20 kilo aangeven.. :') )

Ben ik ongeveer 60/62 kilo bij 1.76.
Niet te laag an sich, maar ik zou er toch graag wel een paar kilo bij hebben. Aan spieren natuurlijk.. 8-)

Volgens mijn vrienden is het verbazingwekkend: 'Jouw Mars-eet-snelheid zou toch moeten impliceren dat je nu wel een aantal kilo zwaarder zou moeten zijn..'

Not.. :D

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 6683
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Beerta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 20:34

Andante schreef:
17 jaar, 1.67 meter en 60 kilo ongeveer. Het varieert eigenlijk heel erg van weegschaal, maar ik ga maar uit van 60.
Ben alleen vrij breed gebouwd, kan ook zo weinig eten als ik wil en ik val nog niet af. Daarentegen krijg ik van 1 patatje al een halve kilo erbij zo ongeveer, helaas := . Ik loop al iedere dag een paar kilomter hard, eet geen chips, snoep of wat dan ook en ook niet vet (worst ofzo), maar echt opschieten wil het niet. Ben bang dat ik dat buikje blijf houden, ondanks de buikspier oefeningen die ik ook al dagelijks doe := .
Nouja. Overgewicht is het dan weer net niet, maar baal er af en toe wel van dat andere mensen gigantisch veel kunnen eten en ik zo'n beetje niets kan hebben zonder gelijk weer aan tekomen >;) .

Edit: Heb juist het idee dat ik steeds meer aankom, sinds ik aan het hardlopen bij is er een halve kilo bijgekomen. Nou lekker dan :P . En ik eet helemaal niets meer.


Is wel logisch want spieren wegen meer dan vet. Kan dus heel goed dat je meer weegt maar wel slanker/strakker bent!
Btw een BMI van 21 is vrijwel perfect en niet "net geen overgewicht". Je mag nog heeeeel wat kilo's aankomen voordat je over overgewicht kan spreken.

Andante

Berichten: 1220
Geregistreerd: 30-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-09 22:26

Te dik ben ik niet, dat weet ik wel. Wat ik wel weet is dat ik dat heel snel word helaas, ben dat een aantal jaar terug ook echt geweest.
Maargoed, een BMI onder de 25 betekent niet gelijk superslank, helaas bij mij een buikje. Maargoed, ik moet niet drastisch afvallen of op een streng dieet, dus we houden het maar rustig bij sporten. Houd me maar vast aan het punt dat spieren meer wegen dan, en hou de "strakheid" maar in de gaten :P .

Ilsemarie

Berichten: 6849
Geregistreerd: 16-12-04
Woonplaats: Haren (gn)

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 10:04

@Andante: je kan ook aankomen omdat je niet genoeg eet...
Als je bv 's ochtends goed volkoren brood eet en met de lunch ook dan verbrand een patatje/gebakje ook zo mee... maar als je 's ochtends en met de lunch te weinig eet dan is je vuurtje niet goed gestookt en slaat je lichaam dat patatje/gebakje als reserve voor later op. ;)

Andante

Berichten: 1220
Geregistreerd: 30-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 12:35

Dat weet ik, heb ook al vaker gekeken of ik niet te weinig eet, is helemaal niet zo :j . 's Ochtends volkorenbrood, 's middags ook, op school ook, en dan 's avonds avondeten. Sla ook geen maaltijden over of wat dan ook, zou ik niet eens kunnen (honger! :P ). Het enige wat ik (bijna) niet eet is heel vet eten (bijvoorbeeld rookworst of pizza) en snacks als chips of nootjes of wat dan ook. Fruit ook zat, twee stuks per dag. Lijkt me dus dat ik een beetje ongeduldig ben gewoon, maar zo snel vorm je geen spieren/val je af... :o . En dan moet er nog eens bijkomen dat ik ook niet hoef af te vallen, maar dat ik gewoon wat "gestroomlijnder" wil worden. Dus, ik moet denk ik gewoon stug doorgaan en geduld hebben, dat zal de les wel zijn :) .

Liedje

Berichten: 9899
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 12:50

19 jaar, 1.72, 55 kg. :)

Prima zo. :) Al mag mijn buik wel strakker. :+ Het beetje vet dat ik heb zit dus allemaal op mijn buik. :7

suus_romy

Berichten: 717
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 18:35

1.65 en 67 kilo en daarbij (bijna) 18 jaar. ben dit half jaar ongeveer 10 kilo aangekomen door mijn sportopleiding. Vergeleken met een half jaar geleden zien ik er niet heel erg veel anders uit. Exact hetzelfde figuur met meer spieren. Maar het buikje is toch minder strak dan het geweest was haha. :) Ben wel erg verbaasd over de hoeveelheid voedsel die ik naar binnen krijg en het toch maar niet zien aan het figuur.

plagom

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:10

Ik ben 1.65 en weeg 63 kg. Geen overgewicht maar ik voel me toch te dik. Heb van nature brede schouders en heupen maar ik begin me tegenwoordig toch steeds vaker erg mannelijk en lomp te voelen. Me armen worden dik en me benen zijn pudding. Jep, ik moet echt weer gaan sporten want zo kunnen we de lente niet gaan beginnen! :D

_helga_

Berichten: 6293
Geregistreerd: 21-01-08
Woonplaats: Goirle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 19:16

plagom schreef:
Ik ben 1.65 en weeg 63 kg. Geen overgewicht maar ik voel me toch te dik. Heb van nature brede schouders en heupen maar ik begin me tegenwoordig toch steeds vaker erg mannelijk en lomp te voelen. Me armen worden dik en me benen zijn pudding. Jep, ik moet echt weer gaan sporten want zo kunnen we de lente niet gaan beginnen! :D


ik heb precies hetzelfde ben even lang en zwaar. heb ook van die brede schoudersd en dik boven benen en kuiten.
ben nu heel de dag water aan het drinken en niet meer snoepen want voor de zomer moet ik wel weer een beetje dunner zijn geworden! :D

ingetarita
Berichten: 892
Geregistreerd: 03-02-07
Woonplaats: steenbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 17:04

Focussed schreef:
Rebeccaa schreef:
JA dát bedoelde ik dus, Focussed.
Want het kán best in andere volgorde, maar dan moet je gaan werken met naamvallen..


Heb even in m'n grammatica boek gekeken en het kan toch wel op deze manier. Als je omnia zou veranderen in omnias zou er staan
Liefde overwint alle dingen.
Omnia (onz. accustivus . mv. en daarom kan het dus -a zijn) betekend alles. Dus het klopt wel :+ .



zolang mensen het snappen en ik het mooi vind.. :D 8-)

lesilla
Berichten: 26847
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Efteling

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 17:06

Nu 1m71 en 68 kilo niet spectaculair als je hier al die lagere gewichten leest. Maar ben er al blij mee :P

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 6683
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Beerta

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 17:17

en terecht katiavl :D
Ik ben nu ook al blij met mn 1,80 en 94 kilo... aangezien dat 11 kilo meer is geweest en nog steeds gestaag daalt :D

lesilla
Berichten: 26847
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Efteling

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 17:22

Goedzo zwerte! laat die kilo's maar smelten.
11 kilo is al een hoop!

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 6683
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Beerta

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 17:28

in een jaar, maar vind ik zelf idd ook al veel :D Maar doe het liever rustig aan zodat het tenminste eraf blijft. Ik dieet dus ook niet. Enkel gezonder eten (deed ik dus absoluut niet dus dat effect is al groot) en genoeg bewegen! En dat laatste gaat nu eindelijk weer goed, na mn knieoperatie (nieuwe achterste kruisband). 3 maanden stilzitten zit dus ook nog bij dat jaar in bedenk ik me!
Jij was toch ook al erg veel kwijt?

lesilla
Berichten: 26847
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Efteling

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 17:30

50 kilo nu in zeven maanden, maar heb een halve maag dus speel vals :P

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 6683
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Beerta

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 17:37

oja een maagband toch? Maar dan is 50 kilo nog netjes toch? En dan nog, zo'n maag schijnt geen pretje te zijn, heb vaak gehoord dat het een lange zware weg is. Dus petje af hoor!

123321
Berichten: 4370
Geregistreerd: 05-04-08

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 19:55

1.67 en tussen de 49/50 kg, zou er wel graag wat bij willen hebben! Iemand tips?

Ilse_C

Berichten: 1454
Geregistreerd: 14-10-06
Woonplaats: Bled, Slovenië

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 19:58

Pff, gewoon eten :)
En ik zie dat je pas 13 bent, dus dat komt echt nog wel goed hoor! Ik ben het laatste jaar namelijk ineens super aangekomen ;)

Cherrypop

Berichten: 1352
Geregistreerd: 13-08-07
Woonplaats: Somewhere nice..

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 20:02

Jezzi gewoon lekker geduld hebben wees maar blij nu dat je zo weinig weegt dan als je uitgegroeid en gedaan bent dan ben je precies goed! ;)

tantethee
Berichten: 4110
Geregistreerd: 31-12-03
Woonplaats: overijssel

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 20:07

pfff please op je 13 e moet je niet lijnen, dan moet je groeien, nog in de lengte en in de breedte.
anorexia achtig lijnen maakt meer kapot dan je lief is.
ik ben 26 jaar 1,74 m hoog, en weeg ong 65-67 kilo

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 20:09

Ze wil niet lijnen, ze wil juist aankomen ;)

Elianna_
Berichten: 3801
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Friesland

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 20:14

Ik ben ongeveer 1,69m ? En ben rond de 60 kilo.

Ew_love
Berichten: 377
Geregistreerd: 18-01-09
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 21:10

13 jaar, 1.73 m, 48 kg :P .
Slank gebouwd : P.

_Yasmine_

Berichten: 4582
Geregistreerd: 12-03-08
Woonplaats: Bij een kapotte Hefbrug

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 21:16

jeeh *D met mijn 1.73 eindelijk de 50 gehaald *D

Magiccc

Berichten: 1027
Geregistreerd: 05-01-09
Woonplaats: Drenthe

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 21:19

ik ben 16 jaar, ben 1.67 lang en ik weeg ongeveer 50 - 55 kilo :)