Zonnebank, hoe opbouwen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Joceline

Berichten: 2008
Geregistreerd: 05-05-08
Woonplaats: Culemborg

Re: Zonnebank, hoe opbouwen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 16:45

Snelbruiner van biodermal, 2x in de week opbouwen met zonnebanken, elke dag heeft geen zin want je huid heeft tijd nodig om bruin te worden, i.v.m. de huidcellen.


Joceline

Berichten: 2008
Geregistreerd: 05-05-08
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 16:50

__Nathalie__ schreef:
fabeltjes zijn dat.

Het licht gewoon aan de ingredienten van een product of je snel of minder snel bruint.

Onder de zonnebank moet je een creme gebruiken zonder factor. factor is alleen tegen verbranden en die heb je onder de bank niet nodig.
Je moet een product hebben wat goed intrekt (dus geen biodermal of nifri want die trekken vreselijk slecht in) anders vertraagt ook het bruiningsproces.
De creme moet vooral vochtinbrengend zijn omdat je huid anders uitdroogt onder de zonnenbank.

Hoelang en hoe je moet opbouwen is onmogelijk te zeggen over het internet want daar moet je een huid voor zien.

Je moet in iedergeval minimaal 2 en maximaal 3 keer per week aan houden om een kleurtje te krijgen en minimaal 1 dag tussen het zonnen houden. En daarna kun je het met 1 keer per week bij houden.


Buiten dat biodermal enorm goed voor je huid zorgt tegen de heftige straling, merk ik zeker wel dat ik bruiner word dan met gewone cremetjes..voor mij dus geen fabels

Joceline

Berichten: 2008
Geregistreerd: 05-05-08
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 17:09

__Nathalie__ schreef:
lekker radiotje er bij aan doen! je kan een bank altijd open doen ook als hij aan staat! En in wat nieuwere type banken heb je behoorlijk veel ruimte dus valt mee


Maar hoe komt het dan dat ik er wel superbruin van wordt en is dit dan slecht?

Joceline

Berichten: 2008
Geregistreerd: 05-05-08
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 17:21

__Nathalie__ schreef:
dan maak je gewoon makkelijker pigment aan. Als je een andere creme zou gebruiken die wel goed intrekt zou je nog makkelijker bruinen en hoef je dus minder vaak onder de zonnebank en dat is juist goed.

Loop een keer een zonnestudio binnen en laat je daar adviseren!
Kun je ook zakjes kopen, kun je het uit proberen.


Oke, weer wat geleerd! :D


Joceline

Berichten: 2008
Geregistreerd: 05-05-08
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 18:10

2misty2 schreef:
Wat handig dit topic, ik wil ook 1 keer in de week onder de zonnebank alleen dan voor me pukkels :o
Werkt dit ook echt? Welke creme ( merk ) kan ik het beste gebruiken?


Ik weet wel dat de zon supergoed is voor je pukkels. Heb zelf bij een huidtherapeut gelopen die ook vertelde dat de zonnebank daarom goed was, niet tevaak.

Joceline

Berichten: 2008
Geregistreerd: 05-05-08
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 18:23

Goed om te horen :D Wou 1 keer in de week gaan en dan niet te lang. Doe het ook enkel en alleen voor me pukkels verder niet.[/quote]

Ik denk dat 1x niet heel veel uithaalt voor je pukkels, ik zou toch 2x doen..maar 1x is ook al goed hoor alleen weet niet zeker of je snel resultaat zult krijgen. Buiten dat je wat bruiner wordt en daardoor de pukkels niet erg opvallen, drogen de pukkels uit en als je dan ook een goede creme gebruikt heeft je huid genoeg aan vitaminen. Vergeet verder niet goed water te drinken!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Margarita_, Bowo, Domiinique, Eefje_Sammy, hagelslag, JodieR, Marja, miezelke, MyrtheJ, Sanet, StalNollie, Varekaj en 176 bezoekers