Oorontsteking: huismiddeltjes?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cassagrande

Berichten: 1055
Geregistreerd: 10-09-08
Woonplaats: Kessenich

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 21:10

Relaxed schreef:
Neusspray.. Oorpijn kun je het beste van binnenuit oplossen..



Sorry maar dit klopt niet. Toevallig heb ik ook oorontsteking. Afgelopen weekeinde ben ik naar de huisartsenpost gegaan omdat ik het niet meer volhield. Zij zeiden middenooronsteking en dat dit zou afkomen van neusverkoudheid. Dus neusspray gebruiken. Nu ben ik woensdag terug naar de huisarts gegaan omdat het niet verbeterde maar erger werd. Wat blijkt, de ontsteking is geen middenoorontsteking maar een onsteking van buitenuit. Dus oordruppels gebruiken. En jawel hoor diezelfde dag merkte ik het verschil al.

Zolang je niet weet wat voor ooronsteking je hebt niet zomaar iets doen. Dan maar naar een andere dokter.


Cassagrande

Berichten: 1055
Geregistreerd: 10-09-08
Woonplaats: Kessenich

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 21:12

barbar schreef:
halve ui naast je bed leggen voordat je gaat slapen.


Dit is toch voor verkoudheid? Zodat je neus wat losser komt?


Cassagrande

Berichten: 1055
Geregistreerd: 10-09-08
Woonplaats: Kessenich

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 21:16

Relaxed schreef:
Relaxed schreef:
Neusspray.. Oorpijn kun je het beste van binnenuit oplossen..



Sorry maar dit klopt niet. Toevallig heb ik ook oorontsteking. Afgelopen weekeinde ben ik naar de huisartsenpost gegaan omdat ik het niet meer volhield. Zij zeiden middenooronsteking en dat dit zou afkomen van neusverkoudheid. Dus neusspray gebruiken. Nu ben ik woensdag terug naar de huisarts gegaan omdat het niet verbeterde maar erger werd. Wat blijkt, de ontsteking is geen middenoorontsteking maar een onsteking van buitenuit. Dus oordruppels gebruiken. En jawel hoor diezelfde dag merkte ik het verschil al.

Zolang je niet weet wat voor ooronsteking je hebt niet zomaar iets doen. Dan maar naar een andere dokter.


Waar zeg ik dan dat je oorONTSTEKING met neusspray op kan lossen? :+ Er staat dat je oorPIJN met neusspray op kan lossen ;) En verder verlicht neusspray vrijwel zeker de pijn en voorkomt het iig dat het erger wordt.. Dus voor het weekend een prima alternatief ;)[/quote]

Je zegt dat je het beste van binnenuit kunt oplossen. Maar als je oorontsteking van buitenaf hebt helpt de neusspray echt niet.

Cassagrande

Berichten: 1055
Geregistreerd: 10-09-08
Woonplaats: Kessenich

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 21:18

Maar het hoeft niet. Ik heb dagen neusspray gebruikt omdat het zou helpen. Nou echt niet dus. Het werd alleen maar erger. Als ikdus maandag meteen naar de huisarts was gegaan was mijn oorpijn al over geweest ipv dat ik er nu nog mee rondloop.

Cassagrande

Berichten: 1055
Geregistreerd: 10-09-08
Woonplaats: Kessenich

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 21:27

Wel erg slordig Cassagrande, van de huisartsenpost, dat ze niet goed in je oor hebben gekeken. Want dit verschil is vrij simpel te zien....


Dat vond ik dus ook toen ik donderdag bij de huisarts was geweest. Je gaat er toch vanuit dat ze bij de hapost weten wat ze doen. Maar het blijkt wel dat ze je zo naar huis sturen. Het huilen heeft me de hele tijd nader gestaan dan het lachen. En dan ben ik ook nog zo dat ik denk dat het wel over zal gaan. Donderdag heeft mijn vriend me dus echt moeten sturen anders had ik nog langer gewacht en nog langer onzinnig neusspray gebruikt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Charlottemv, DewiFoto, Domi_94, Gambler21, GoogleAdsense, M_arjolein, nicole_floor, Sterrendief, Tvko en 106 bezoekers