hoe zwaar zijn jullie?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lesilla
Berichten: 26847
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Efteling

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 20:55

Relaxed schreef:
TS is ook helemaal niet dik, maar dat wil ze van mij niet aannemen.. Schijnheilig Ik vraag me dan ook af wat ze met dit topic denkt te bereiken Knipoog


Denk het meeste dat zal bereikt worden is dat mensen op dieet gaan, gemiddeld gewicht licht veel hoger dan meeste hier. En als die dan zeggen dat ze willen vermageren

Anoniem

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 21:01

katiavl schreef:
Relaxed schreef:
TS is ook helemaal niet dik, maar dat wil ze van mij niet aannemen.. Schijnheilig Ik vraag me dan ook af wat ze met dit topic denkt te bereiken Knipoog


Denk het meeste dat zal bereikt worden is dat mensen op dieet gaan, gemiddeld gewicht licht veel hoger dan meeste hier. En als die dan zeggen dat ze willen vermageren


Precies en daarom vind het ook een beetje jammer dat ze dit topic opent.. Nu denkt ze helemaal dat ze te dik is Clown

Anoniem

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-08 21:24


Tatort
Berichten: 1337
Geregistreerd: 28-09-05

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 00:00

17 jaar, 1.83, 55 kg al denk ik dat ik met die kerstmaaltijd van net minstens een kg zwaarder ben geworden Tong uitsteken

Anoniem

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 01:09

Relaxed schreef:
http://www.runinfo.nl/gewicht.htm

Diverse manier om je ideale gewicht te bepalen, staat ook bij hoe het bij kinderen zit Knipoog


Hmm...

Heb 't even ingevuld...

Borstomvang: onderwijdte neem ik aan? Das 65 centimeter bij mij. Ideale gewicht bij mijn lengte van 1,63m is dan 41,5 kilo. Pardon??? Koe

Omvang-op-breedste-punt-borsten zou ik zo niet weten, dat zou ik morgen (oid) even na moeten meten. Hoe je het ook wendt of keert: ik heb een zeer smalle borstkas (65) in combinatie met een flinke cupmaat (F/G). Daarmee zou ik dus uitkomen op een behoorlijk brede omvangsmaat, terwijl ik absoluut niet breed gebouwd heb. Iemand die veel breder is dan ik, met een minder grote cupmaat, zal altijd zwaarder zijn dan ik (smaller/grote cupmaat).

Oftewel: ik gok dat het eerste rekending niet al te betrouwbaar is...

Ook de cijfers bij de "tailletest" vind ik wat bijzonder. Ik heb een taille van nog geen 60 centimeter, wat "geen risico" inhoudt (vanzelfsprekend). Maar ik kan me voorstellen dat een taille van +80 centimeter bij iemand die nog kleiner is dan ik (let's say: 1 meter 50) absoluut risico met zich meebrengt. Sterker nog, ik moet er niet aan denken hoe ik er met mijn 1,63 en een taille van 80 centimeter uit zou zien, het zou me niet verbazen als ik dan al lang en breed overgewicht zou hebben... Voor ik +20 centimeter taille-omvang erbij heb gesnoept....

Ook deze even gedaan, vetpercentage: http://www.runinfo.nl/vetpercentage.htm

Vrouw, 1.63, gewicht van 51,5. Vetpercentage 10 procent, ideaal voor mijn leeftijdscategorie is 25 procent? Euhhhhhh........

Daarbij; hoe kunnen ze in godsnaam aan de hand met alleen deze cijfers je vetpercentage berekenen als ze geen idee hebben hoe gespierd je bent? Verdrietig

Erg jammere website, lijkt me ook erg onbetrouwbaar.

Nadine_S

Berichten: 3980
Geregistreerd: 02-06-08

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 11:33

Nouks schreef:
Relaxed schreef:
http://www.runinfo.nl/gewicht.htm

Diverse manier om je ideale gewicht te bepalen, staat ook bij hoe het bij kinderen zit Knipoog


Hmm...

Heb 't even ingevuld...

Borstomvang: onderwijdte neem ik aan? Das 65 centimeter bij mij. Ideale gewicht bij mijn lengte van 1,63m is dan 41,5 kilo. Pardon??? Koe

Omvang-op-breedste-punt-borsten zou ik zo niet weten, dat zou ik morgen (oid) even na moeten meten. Hoe je het ook wendt of keert: ik heb een zeer smalle borstkas (65) in combinatie met een flinke cupmaat (F/G). Daarmee zou ik dus uitkomen op een behoorlijk brede omvangsmaat, terwijl ik absoluut niet breed gebouwd heb. Iemand die veel breder is dan ik, met een minder grote cupmaat, zal altijd zwaarder zijn dan ik (smaller/grote cupmaat).

Oftewel: ik gok dat het eerste rekending niet al te betrouwbaar is...

Ook de cijfers bij de "tailletest" vind ik wat bijzonder. Ik heb een taille van nog geen 60 centimeter, wat "geen risico" inhoudt (vanzelfsprekend). Maar ik kan me voorstellen dat een taille van +80 centimeter bij iemand die nog kleiner is dan ik (let's say: 1 meter 50) absoluut risico met zich meebrengt. Sterker nog, ik moet er niet aan denken hoe ik er met mijn 1,63 en een taille van 80 centimeter uit zou zien, het zou me niet verbazen als ik dan al lang en breed overgewicht zou hebben... Voor ik +20 centimeter taille-omvang erbij heb gesnoept....

Ook deze even gedaan, vetpercentage: http://www.runinfo.nl/vetpercentage.htm

Vrouw, 1.63, gewicht van 51,5. Vetpercentage 10 procent, ideaal voor mijn leeftijdscategorie is 25 procent? Euhhhhhh........

Daarbij; hoe kunnen ze in godsnaam aan de hand met alleen deze cijfers je vetpercentage berekenen als ze geen idee hebben hoe gespierd je bent? Verdrietig

Erg jammere website, lijkt me ook erg onbetrouwbaar.
Ja precies. Klopt bij mij ook geen drol van.

Anoniem

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 11:49

Vetpercentage kunnen ze idd nooit zo bepalen.. Maar dat ideale gewicht wel hoor, alleen heb ik borstomvang op het dikste punt gemeten zeg maar Knipoog Dan zou ik met 1.80 een ideaal gewicht hebben van 75 kilo en dat klopt bij mij dus wel aardig Ja

Hier staat uitgelegd hoe je de borstomvang meet.. http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/b ... ten-49345/
Dan klopt ie bij mij dus wel, maar vind het wel raar, want als je in verhouding behoorlijke tieten hebt mag je al heel wat zwaarder zijn Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-12-08 11:52, in het totaal 1 keer bewerkt

loez

Berichten: 11072
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 11:52

Ik ben 1.59, weeg nu weer 50 kilo. Heb heel lang op 40/42 gezeten. Veel te licht dus. Ben 18 jaar. Zit nu weer op de 50 en vind mezelf zo ook precies goed. (Ik val trouwens eerder af dan dat ik aankom. Moet ook heel veel moeite doen om aan te komen. Niet alleen afvallen kan frustrerend zijn, ook proberen aan te komen kan héél frustrerend zijn.

liiisette
Berichten: 2885
Geregistreerd: 22-10-08

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-08 12:31

Relaxed schreef:
http://www.runinfo.nl/gewicht.htm

Diverse manier om je ideale gewicht te bepalen, staat ook bij hoe het bij kinderen zit Knipoog

Wedden dat 90% in dit topic veelste licht is Lachen

Edit: En nog 1 waar je je vertpercentage uit kan rekenen Knipoog http://www.runinfo.nl/vetpercentage.htm


je weet dat ik al tot een andere conclusie ben gekomen en ik denk niet dat die nog veranderd Clown

Nadine_S

Berichten: 3980
Geregistreerd: 02-06-08

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 12:33

Relaxed schreef:
Vetpercentage kunnen ze idd nooit zo bepalen.. Maar dat ideale gewicht wel hoor, alleen heb ik borstomvang op het dikste punt gemeten zeg maar Knipoog Dan zou ik met 1.80 een ideaal gewicht hebben van 75 kilo en dat klopt bij mij dus wel aardig Ja

Hier staat uitgelegd hoe je de borstomvang meet.. http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/b ... ten-49345/
Dan klopt ie bij mij dus wel, maar vind het wel raar, want als je in verhouding behoorlijke tieten hebt mag je al heel wat zwaarder zijn Tong uitsteken

Maar dat klopt toch niet? Bloos Vork

lesilla
Berichten: 26847
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Efteling

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 12:33

Relaxed schreef:
Vetpercentage kunnen ze idd nooit zo bepalen.. Maar dat ideale gewicht wel hoor, alleen heb ik borstomvang op het dikste punt gemeten zeg maar Knipoog Dan zou ik met 1.80 een ideaal gewicht hebben van 75 kilo en dat klopt bij mij dus wel aardig Ja

Hier staat uitgelegd hoe je de borstomvang meet.. http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/b ... ten-49345/
Dan klopt ie bij mij dus wel, maar vind het wel raar, want als je in verhouding behoorlijke tieten hebt mag je al heel wat zwaarder zijn Tong uitsteken


Het zal gemaakt zijn op de normale bouw, dus niet de outliners van dun zijn en hele grote borsten. Net zoals bij bmi met veel spieren

Surface

Berichten: 1460
Geregistreerd: 09-06-06
Woonplaats: Apeldoorn

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 12:45

Zwerte schreef:
Surface schreef:
13 (April 14), 1,75m, 58 kg.

Wil eig. liever weer onder de 55kg.. Bloos


jij zit liever op ondergewicht dan op een net normaal gewicht?

Verbaas me er echt over, dat er hier zoveel zijn die een ondergewicht willen hebben!!

Dat is helemaal geen ondergewicht..

Anoniem

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 12:50

Broccoli schreef:
Relaxed schreef:
Vetpercentage kunnen ze idd nooit zo bepalen.. Maar dat ideale gewicht wel hoor, alleen heb ik borstomvang op het dikste punt gemeten zeg maar Knipoog Dan zou ik met 1.80 een ideaal gewicht hebben van 75 kilo en dat klopt bij mij dus wel aardig Ja

Hier staat uitgelegd hoe je de borstomvang meet.. http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/b ... ten-49345/
Dan klopt ie bij mij dus wel, maar vind het wel raar, want als je in verhouding behoorlijke tieten hebt mag je al heel wat zwaarder zijn Tong uitsteken

Maar dat klopt toch niet? Bloos Vork


Want?

Nadine_S

Berichten: 3980
Geregistreerd: 02-06-08

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 13:18

Nou ik heb nog net een A-cup. Dat zou dus betekenen dat ik maar heel weinig zou mogen wegen omdat ik toevallig geen tieten heb.

1234

Berichten: 11291
Geregistreerd: 27-03-05

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 13:21

16 jaar, 1.62 m, 60 kg Lachen
kan wat af, maar ben nog niet te zwaar
Ik wil naar de 57/58, dat is het ideale gewicht.

jesito
Berichten: 12806
Geregistreerd: 14-08-04

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 13:28

Nou hier komt de zwaarste, ik ben 28 jaar 1.65 en weeg 98 kilo.
Heb al vanalles geprobeerd maar niks helpt, zelfs onder begeleiding van het ziekenhuis.
Ik sta hier wel al jaren op en het wordt niet meer.
Tja, ik vind mezelf veels te dik maar dat mag duidelijk zijn, ik heb mijn best ervoor gedaan maar de moed opgegeven.
Dus dames ben maar blij met jullie mooie lijfjes, anders kom je maar naast mij staan.

Anoniem

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 13:32

Broccoli schreef:
Nou ik heb nog net een A-cup. Dat zou dus betekenen dat ik maar heel weinig zou mogen wegen omdat ik toevallig geen tieten heb.


Nee dat zeg ik idd ook in mijn laatste zin Lachen Maar bij mij komt 75 kilo bij 1.80 wel redelijk uit denk ik.. Ben wel vrij groot gebouwd, dus denk dat 75 kilo bij mij nog wel vel over been zou zijn misschien..

Nadine_S

Berichten: 3980
Geregistreerd: 02-06-08

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 14:01

Relaxed schreef:
Broccoli schreef:
Nou ik heb nog net een A-cup. Dat zou dus betekenen dat ik maar heel weinig zou mogen wegen omdat ik toevallig geen tieten heb.


Nee dat zeg ik idd ook in mijn laatste zin Lachen Maar bij mij komt 75 kilo bij 1.80 wel redelijk uit denk ik.. Ben wel vrij groot gebouwd, dus denk dat 75 kilo bij mij nog wel vel over been zou zijn misschien..

Bij komt er uit, als ik het zo uitreken dat 52.2 mijn ideaal gewicht is. Ik ben 1.73 meter. Bmi dan 17.4 Clown

Tempus

Berichten: 2288
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Beverlo Belgie

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 14:06

19 jaar , ong 1m68, 58kg.
Ik ben wel content met mijn gewicht. Als moet ik wel wat opletten wat ik eet, als ik zou overdrijven zou mijn gewicht snel omhoog gaan. Af en toe eens een zak chips kan niet zo'n kwaad, maar elke dag is uit de boze. Voor derest let ik eig niet op met wat ik eet. Veel fietsen.

Winxz_Bas

Berichten: 2633
Geregistreerd: 20-02-06

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 15:03

16 jaar
1,71meter
58 Kg

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 15:04

patos schreef:
21 jaar, 1.75m en 55kg, in perioden van stress minder Knipoog


Net m'n BMI uitgerekend: 18, best een beetje ondergewicht dus Bloos En dan te bedenken dat ik daar ook regelematig nog onder zit.

dorieeen

Berichten: 988
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Beilen

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 15:13

HOOOOOOOOOOOOOOWWWW LISETTE!!!!
oke mensen, ik ken de ts, en die is dus echt niet te dik of ongezond oid. Bloos
heb ik al heel vaak tegen dr gezegt!
ik ben rond de 1.65, miss iets groter, en ik weeg 44/45/46 kilo, is maar net wanneer ik me weeg, maar dat bmi zecht dat ik ondergewicht heb, maar dat vind ik niet! Schijnheilig

Pluttersput

Berichten: 15017
Geregistreerd: 11-09-05

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 15:16

19 jaar - 1.73 - 57 kilo Lachen Ben wel tevreden zo, zit ook tegen het ondergewicht aan te hikken, maar ach, als je tevreden bent met jezelf..

dorieeen

Berichten: 988
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Beilen

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 15:18

oeps ik heb een bmi van 16!, nou echt dom vind ik dat, want ik heb helemaal geen ondergewicht!

timokyana

Berichten: 14317
Geregistreerd: 29-05-06
Woonplaats: klein durpke in NL, paardjes in belgenland.

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 15:22

26-1.78 en ongeveer 66 kg Lachen