Pijn binnen in vagina. Wat zou het kunnen zijn

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Re: Pijn binnen in vagina. Wat zou het kunnen zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 22:55

het kan een soa zijn of een infectie of van alles! laat je nog een keer controleren, een eendenbek hoort geen pijn te doen.

banketstaaf vraag maar ben je nog maagd?

en wassen met een intiemshampoo kan je zuurgraad ook juist verstoren ik krijg er infecties van!


Anoniem

Re: Pijn binnen in vagina. Wat zou het kunnen zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 22:56

branden en jeuken kan door een schimmelinfectie komen maar dan heb je geen pijn alleen maar hele erge jeuk

Anoniem

Re: Pijn binnen in vagina. Wat zou het kunnen zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 23:12

ik heb ook vaak schimmelinfecties gehad maar dat deed echt geen pijn alleen vrselijke verschrikkelijke jeuk en ts ga aub naar de dokter dit vind ik klachten om serieus te nemen. je bent bang dat het misschien een soa maar ben je niet blij als ze weten wat het is en je medicijnen kunnen geven? en een soa test is zo eng niet hoor, heb hem vorige week ook moeten doen en heb vandaag de uitslag gekregen

Anoniem

Re: Pijn binnen in vagina. Wat zou het kunnen zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 23:16

oh vergeten erbij te zetten ik heb geen soa's hahaha en ik denk dat je er idd gevoeliger voor bent want ik ( en vriendinnen waarmee ik het besproken heb hahah) hadden ook echt alleen mar jeuk en pijn bij plassen maar vooral die eindeloze jeuk

Anoniem

Re: Pijn binnen in vagina. Wat zou het kunnen zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 23:18

en ts heb je vanbinnen geen knobbeltje zitten of iets dergelijks? en rare vraag weer, heb jij pijn na sex? of bloedingen na de sex?

Anoniem

Re: Pijn binnen in vagina. Wat zou het kunnen zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 23:22

hahah erg he nee hoor heb een blinde darm onsteking die ze nog niet gaan opereren en daarom moest ik ook een soa test om te kijken of de pijn niet van een soa kwam haha

Anoniem

Re: Pijn binnen in vagina. Wat zou het kunnen zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 00:01

ja dan weet ik het ook niet ben natuurlijk ook geen dokter haha weer zon vreemde vraag maar ben je niet uitgescheurt?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 44Myrthe44, _Lonneke, ComscoreBot, ellen05, Googlebot, heidy_wilco, horssie, Huertecilla, IASCrawler, Jessica_1998, Lestria, meeikk, Melvern, Nienkje_H, othelloster, Shetje14, Sky_As, Taartje, XladyX, YandexBot en 64 bezoekers