zwaar gekneusde knie&licht gekneusde knie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Limoen

Berichten: 7522
Geregistreerd: 19-02-06
Woonplaats: Drenthe

zwaar gekneusde knie&licht gekneusde knie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-08 23:56

dinsdag uitgegleden met scooter. was héél dik dat valt nu wel mee maar t is nog niks beter geworden lijkt soms zelfs zeerder te doen.

had t niet al beter moeten worden? en hoelang kan t duren?

Bon_Bon
Berichten: 1476
Geregistreerd: 26-05-08
Woonplaats: Offline

Re: zwaar gekneusde knie&licht gekneusde knie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-08 23:58

Ga naar je dokter die kan het je vertellen die heeft er immers jaren voor geleerd!
Straks is er wel iets fout en stel je het miss uit omdat een of andere Bokker heeft gezegd dat t wel mee valt, jij weet wat je voelt...

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Re: zwaar gekneusde knie&licht gekneusde knie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 15:08

ik zit met hetzelfde vorige week onder een paard gaan liggen maar de kneuzingen worden niet beter heb morgen weer een afspraak met HA

Mars

Berichten: 33257
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: zwaar gekneusde knie&licht gekneusde knie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 15:54

Van kneuzingen kun je érg lang last houden kan ik uit ervaring vertellen.. Als het echt helemaal niet beter wordt zou ik toch even langs de HA gaan, wie weet zit er toch een scheurtje oid in het bot.
Je hebt dan in ieder geval zekerheid.

lique
Berichten: 2390
Geregistreerd: 05-04-06
Woonplaats: steenwijk /kop van overijssel

Re: zwaar gekneusde knie&licht gekneusde knie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-08 16:54

Ik heb een trap van een paard gehad .en idd mn knie zwaargekneusd...ging 2 maanden overheen voordat ik weer wat kon doen....

volgens de dokter in het ziekenhuis kon ik wel weer gelijk paardrijden (want je zit toch maar ja ,yeah right),maargoed in praktijk ging dat echt niet hoor

Limoen

Berichten: 7522
Geregistreerd: 19-02-06
Woonplaats: Drenthe

Re: zwaar gekneusde knie&licht gekneusde knie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-08 18:55

Het deed vandaag echt nog zeerder dan anders. Ik kon echt wel kotsen en janken als ik de trap op moest op school. Morgen toch maar even dokter bellen Verdrietig

Limoen

Berichten: 7522
Geregistreerd: 19-02-06
Woonplaats: Drenthe

Re: zwaar gekneusde knie&licht gekneusde knie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-08 17:54

Moest van de HA foto's laten maken van mn knie. Nou dat net gedaan toen ze die foto zag toen schrok ze omdat er ongeveer een knieschijf boven op mn knie zit die niet weggaat. En vroeg ze of de dokter dacht of mn knieschijf kapot was. Maar die dacht dat niet toen ging ze de foto's even aan de arts laten zien maar er was niks te zien dat het gebroken was ofzo .
maar ik vind het wel heel vaag wnat die bult gaat dus niet weg de rest wat dik was is wel al weg. en ikkan m bijna niet buigen. en als ik in de auto zit en mn moeder trekt op of remt voel ik het in mn knie kggrr kggrr beetje uit elkaar en inelkaar gaan ;s hoop maar dat het snel over is .

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Re: zwaar gekneusde knie&licht gekneusde knie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 21:53

Zonnebloem schreef:
ik zit met hetzelfde vorige week onder een paard gaan liggen maar de kneuzingen worden niet beter heb morgen weer een afspraak met HA


Ook foto's laten maken, blijk ik een scheur in mijn kuitbot te hebben Boos! Boos! Boos!
Misschien kun je een echo vragen van je knie, daar schijnene ze ook veel op te kunnen zien.
sterkte

Limoen

Berichten: 7522
Geregistreerd: 19-02-06
Woonplaats: Drenthe

Re: zwaar gekneusde knie&licht gekneusde knie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-08 23:20

o oliebol zeg ! en nu? ik ga nog wel weer ha bellen. heb er echt last van dus beter te voorzichtig dan hele knie straks kapot

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Re: zwaar gekneusde knie&licht gekneusde knie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 12:44

mocht kiezen of ik gips wilde of niet. Als ik gips zou nemen zou de pijn wel gelijk stuk minder zijn maar ivm verdere kneuzingen en beschadigingen aan mijn kuitpier had je kans dat alles ging verkrampen, dus heb ervoor gekozen geen gips te doen zodat die spieren soepel kunnen blijven (en ik wilde gewoon absoluut geen gips dus dit kwam er mooi uit Bloos Bloos )
Maar ben dr wel een poos klaar mee Boos! Waarom kan ik nou nooit nomaal van een paar afpleuren Clown )

Limoen

Berichten: 7522
Geregistreerd: 19-02-06
Woonplaats: Drenthe

Re: zwaar gekneusde knie&licht gekneusde knie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-08 18:22

Haha oke dan ! Beter dat je geen gips hoeft:)
Ja oliebol he Verdrietig

liiisette
Berichten: 2885
Geregistreerd: 22-10-08

Re: zwaar gekneusde knie&licht gekneusde knie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 20:55

zie het aan en ga anders naar de dokter

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Re: zwaar gekneusde knie&licht gekneusde knie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 21:56

ik zou even rondje dokter doen
ik ben ook eens met de brommer gevallen, had mijn banden verrekt en helaas blijkt nu na een paar jaar dat ik ook een scheurtje in mijn meniscus heb waar ik binnenkort aan ge opereerd ga worden
dus zeker met gewrichten, laat het even checken
want doordat we er bij mij pas na een paar jaar achter zijn gekomen heb ik al aardig wat artroseweefsel in mijn knie

Limoen

Berichten: 7522
Geregistreerd: 19-02-06
Woonplaats: Drenthe

Re: zwaar gekneusde knie&licht gekneusde knie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-08 16:30

Ben naar dokter geweest vanmorgen. De bult op mn knie is een ontplofte slijmvliesbuis ofzo ik ben t vergeten Verdrietig maar iets met een bloeduitstorting daar. En dat kan gaan ontsteken en dat doet heel zeer en kan je ziekvan worden dus hoop niet dat gebeurt. Als het over 14dagen nog niet beter wordt moet ik weer terug en dan kan er iets met mn meniscus of kraakbeen ofzo zijn.