ERS (emotie regulatie stoornis)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Re: ERS (emotie regulatie stoornis)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 10:34

In principe maakt het toch geen barst uit wat voor etiket erop geplakt wordt? Ik heb ook een etiketje gekregen,8 jaar terug,maar het gaat erom hoe je ermee omgaat.
In het begin hield ik me ook vast aan mijn etiketje, oh ik heb *** dus ik kan er niets aan doen als ik me zo gedraag,want dat hoort erbij(ik doel hierop niet dat de TS zich zo gedraagt overigens!).

Het gaat erom wat je ermee kan gaan doen.Natuurlijk is het hard dat je weg moet lopen als je emotioneel wordt. IK heb zelf ook therapieën en dergelijke gehad waarbij ik in janken uitbarste en het ook maar zelf moest oplossen. Toen vond ik mezelf erg zielig en vond ik dat de hulpverleners er voor mij moesten zijn.
Nú kan ik het begrijpen,het leven is eenmaal helaas keihard en er is in dit soort trainingen simpelweg géén tijd om elk priveprobleem van een client te behandelen.
dat doe je dan maar in individuele gesprekken.
Ik vond het namelijk zelf ook bloedirritant als er iemand begon te huilen en daarmee de aandacht naar zich toetrok.
dat is op zo'n training gewoon niet de bedoeling.

Maar hoe dan ook,sterkte ermee!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Esmee_RS, GrapeshotBot, judith_irene, Justme_Lisaa, YandexBot, Yipee en 42 bezoekers