Kleine bultjes en veel jeuk

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sjaslique

Berichten: 2093
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Vught

Kleine bultjes en veel jeuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-08 18:14

Hoi bokkers,

Sinds enkele dagen heb ik op verschillende plaatsen op mijn lichaam kleine bultjes zitten. Probleem is alleen dat ze verschrikkelijk jeuken. Merk wel dat ik de laatste tijd ook enorm veel en heftig zweet. Dacht zelf al dat dit misschien verband houd met elkaar. Iemand enig idee wat ik er aan kan doen?



sjaslique

Berichten: 2093
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Vught

Re: Kleine bultjes en veel jeuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-08 18:23

Ik heb wel een gevoelige huid ja, heb al vaker uitslag gehad, maar dat was een allergische reactie op medicatie. Gebruik momenteel geen medicatie. Het ziet er voor mij niet uit als warmte uitslag. Het lijken een soort van minipuistjes en als ik ga krabben vormt er een rode plek met heel veel witte puntjes. Lijkt wel op een paddestoel. Knipoog

sjaslique

Berichten: 2093
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Vught

Re: Kleine bultjes en veel jeuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-08 18:39

Het zit op mijn onder en bovenarmen, op mijn onderbenen, rondom knieƫn, maar niet in de knieholtes. Op mijn borst, buik, schouders en rug. Dus je kan beter vragen waar niet. Knipoog

sjaslique

Berichten: 2093
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Vught

Re: Kleine bultjes en veel jeuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-08 20:40

Nee heb geen ander wasmiddel gebruikt, ook niet gezwommen en niet in het hooi gerold.En trouwens ook geen aardbeien gegeten. Ben inmiddels bij de HA geweest aangezien ik gek werd van de jeuk en heel mijn lijf onder de grote krabplekken zat. Hij wist niet wat het was zoals altijd bij mij Clown Maar ja hij heeft toch maar Triamcinolon creme meegegeven om erop te smeren.

sjaslique

Berichten: 2093
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Vught

Re: Kleine bultjes en veel jeuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-08 21:37

Nee ben ik niet veel in de zon geweest, heb ik geen tijd voor en werk binnen.

sjaslique

Berichten: 2093
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Vught

Re: Kleine bultjes en veel jeuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-08 21:50

Nee zoals die bultjes ziet het er niet uit. Lijken een soort beginnende puistjes en komt een witte kring omheen.

sjaslique

Berichten: 2093
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Vught

Re: Kleine bultjes en veel jeuk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-06-08 22:28

Nee dat zijn het ook niet, want dat ziet er anders uit en die doen zeer en deze bultjes niet. Maar ja ik heb altijd van die vreemde dingen waar niemand van weet wat het is. Wie weet is het wel stress gerelateerd. Clown


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BeFunny, Britta31, DogWords, gaucho, Sjafrane, TessaxQuincy, viphorse en 43 bezoekers