Bijholte ontsteking

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

QueenBeeBee

Berichten: 2317
Geregistreerd: 17-02-04

Bijholte ontsteking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-08 22:28

Tja daar zit ik dus nu al een week mee thuis...

Vorige week woensdag werd ik wakker echt heel erg verkouden, vervolgens hoofdpijn, benauwd, kiespijn / kaakpijn, dikke wang, duizelig... pff ga maar door.

Vrijdag kon ik bij de HA terecht en die zei vrolijk: Oh ja ik zie het al je bijholtes doen gezellig mee met ontsteken! Zij zijn groot en ik is klein!
Dus ik weer naar huis met AB kuur tegen voorhoofdsholte en kaakholte ontsteking, en een neusspray voor wat meer lucht...

Nu ben ik dus een week thuis en ik voel me nog niet enorm opkappen. Ik baal echt als een stekker, ook naar mijn werk toe. Dinsdag was ik het weer gaan proberen, maar binnen een uur zat ik weer in de auto naar huis. Ik stond gewoon te tollen op mijn benen, en werd gek als er 2 collega's tegelijk iets zeiden...
Ik kom de dag nu nog steeds niet door zonder paracetamol te slikken... en veel te slapen!

Hebben er meer mensen ervaring mee, en is het "normaal" dat het zo "lang" duurt of ben ik gewoon enorm ongeduldig en onderschat ik de boel??? Bloos Bloos

Tips en ideeen zijn meer dan welkom!!! Ja


QueenBeeBee

Berichten: 2317
Geregistreerd: 17-02-04

Re: Bijholte ontsteking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-08 15:07

Canadeese Geelwortel... nog nooit van gehoord. WAt is dat??

Ik hebde HA gesproken en moet morgen terugkomen... aangezien de AB kuur geen verbeteringgeeft. Waarschijnlijk ook voor bloedonderzoek, just in case...

Maar iig bedankt voor de tips, kan ik er zeker rekeningmee houden de volgende keer Lachen

QueenBeeBee

Berichten: 2317
Geregistreerd: 17-02-04

Re: Bijholte ontsteking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-08 15:10

Gewoon bij de drogist te koop??

QueenBeeBee

Berichten: 2317
Geregistreerd: 17-02-04

Re: Bijholte ontsteking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-08 21:08

Oh ik ga er eens naar kijken dorientje! thx

QueenBeeBee

Berichten: 2317
Geregistreerd: 17-02-04

Re: Bijholte ontsteking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-08 15:29

Mausje900 schreef:
Ik ben net weer twee dagen aan het werk nadat ik weer een week ziek thuis zat met dit probleem. Ik loop er al heel lang mee. De antibiotica kuur heb ik al gehad, samen met de neusspray en hebben mij niet geholpen eraf te komen.
Vorige week ben ik eindelijk doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een rontgenfoto van m'n hoofd Cheese! en er zijn een paar buisjes bloed bij me afgenomen voor een allergietest.
Ik kan vanmiddag gaan bellen voor de uitslag van de foto, maar er is al wel lichtelijk doorgeschemerd dat ik waarschijnlijk een doorverwijzing naar de KNO-arts krijg voor het verwijderen van poliepen in de holten, om zo eens te kijken of de ontstekingen verdwijnen.

En geloof me, ik heb van alles geprobeerd, van stomen en neussprays tot en met spoelen met lauwwarm zout water en proberen alles stofvrij te houden. Het hielp allemaal niets.


Bloos! jeetje zeg...

Ik heb vanmorgen weer gewerkt.. blijf zo'n hoofdpijn houden alleen en het schiet ook niets op. bloedteste was goed... Scheve mond
Blijf ook duizelig en moe....

Maar even aankijken, anders weer terug naar de HA.

Jij ook sterkte!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Domi_94, Doubtless, suus_toes en 108 bezoekers