nivea good bye cellulite

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Naamloos1

nivea good bye cellulite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-08 20:03

daar is ie dan! een topic over de cellulites Vork

ik heb de nivea good bye cellulite gekocht vorige week.. en ik heb het gevoel dat het al wel iets helpt.. (of het zit tussen mn oren Clown )
heeft iemand hier ervaring mee? goede of slechte? en andere tips misschien om van de leuke cellulites af te komen??

Caroline1985

Re: nivea good bye cellulite

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 20:05

stipje, hier ben ik ook benieuwd naar...

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 20:06

Volgens mij kom je er niet vanaf. Knipoog Het is genetisch, maar voeding heeft er ook wel invloed op. Lachen

foetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 20:07

Volgens mijn verdwijnt dit echt niet vanzelf toch?
Volgens mij zijn al die middeltjes geld uitklopperij. Vork

paasei_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 21:11

omder koud water en iets van maseren

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 21:26

Koud water -> bloedvaten vernauwen, huid trekt samen en cellulite lijkt verdwenen.
Helaas, tijdelijk Haha!

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-08 21:26

Liedje schreef:
Volgens mij kom je er niet vanaf. Knipoog Het is genetisch, maar voeding heeft er ook wel invloed op. Lachen

ik denk wel dat het genetisch is maar heb het idee dat het wel een beetje helpt (A)

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 22:21

Het helpt wel een beetje, maar gaat nooit helemaal weg. Je moet het dus zo'n beetje de rest van je leven smeren wil je dat het zo blijft..helaas... Maar het helpt inderdaad heel ietje pietjes Haha!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 22:22

Het was laatst bij Oprah, en dokter Oz zei dat er helaas niks aan te doen was behalve voldoende bewegen en gezond eten Haha!

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 22:33

Splash_ schreef:
Het was laatst bij Oprah, en dokter Oz zei dat er helaas niks aan te doen was behalve voldoende bewegen en gezond eten Haha!

Ehh, ook zo kom je er niet vanaf he Knipoog

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 22:34

Dat zeg ik, het enige wat het wat kan verminderen is wat ik al zei. Maar eraf komen doe je niet volgens dokter Oz.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 23:05

Dus cellulites blijf je gewoon voor de rest van je leven houden? Nagelbijten / Gniffelen

Dan kan ik wel stoppen met waterdrinken en sporten op de sportschool... Clown Ik dacht namelijk dat dat hielp.

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-08 15:46

Hmm... dat klinkt niet echt hoopvol allemaal Knipoog

Ramooontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 15:49

Nee idd, wordt toch echt goed eten en sporten (is meestal de oplossing) zou wel willen dat de magische pil nog eens op de markt komt.

Ze schijnen er wel in een ver stadum mee te zitten met de echte afslankpil maar dat is gewoon heel moeilijk omdat er zoveel mensen op een andere manier dik worden. En zelfs al wordt ie gevonden duurt het weer een x-aantal jaar voor ie echt op de markt komt omdat ie eerst getetst moet worden om te kijken of ie niet schadelijk is....

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 15:52

Je vetcellen kunnen wel kleiner worden door gezonde voeding en beweging, maar verdwijnen? Nee, helaas Nagelbijten / Gniffelen
Eenmaal aangemaakt, gaan ze niet meer weg Haha!

Pure geldklopperij dus dat spul Knipoog
(al ruikt het wel altijd zo lekker dat spul van nivea Nagelbijten / Gniffelen)

Sjel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 16:12

Ik heb de tyra banks show laatst gezien, daar gebruikten 10 vrouwen dit product gedurende 5 weken dacht ik? En die waren toch echt wel opgeknapt. Ook echt met iemand van Nivea erbij en het kwam absoluut niet nep over, er was namelijk ook een erg dikke vrouw die dik over de 100kg woog en slanke benen had ze niet, even dik was ze wel, maar haar benen hadden wel een aanzienlijk mooiere huid gekregen. Ik vind 'm het proberen wel waard.

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-08 14:54

niemand die het verder gebruikt heeft??

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 14:55

Sjel schreef:
Ik heb de tyra banks show laatst gezien, daar gebruikten 10 vrouwen dit product gedurende 5 weken dacht ik? En die waren toch echt wel opgeknapt. Ook echt met iemand van Nivea erbij en het kwam absoluut niet nep over, er was namelijk ook een erg dikke vrouw die dik over de 100kg woog en slanke benen had ze niet, even dik was ze wel, maar haar benen hadden wel een aanzienlijk mooiere huid gekregen. Ik vind 'm het proberen wel waard.

Maar de vraag blijft: Blijft dit resultaat ook als je stopt met het gebruik ervan? Bloos

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-08 13:01

nou ik heb het nu 2 weken gebruikt, en ik zie volgens mij echt wel verschil... dus ik blijf het wel nog ff doorgebruiken tot de 4 weken.. kijken of ik dan eht verschil zie! Haha!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 13:05

Citaat:
Maar de vraag blijft: Blijft dit resultaat ook als je stopt met het gebruik ervan? Bloos

Nee, nivea zorgt dat de vetcellen in eengedrukt worden, zodat de cellulitus minder wordt, zodra je er mee stopt, zetten de cellen weer uit en is het weer helemaal terug. Echt zo handig die Dr Oz *LOL*

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 19:36

alsik periodes flink sport is het zga weg, maar ga ik lui doen, komt het keihard terug...gedoemd om te sporten dus..

Ik geloof wel dat het ietsje helpt, maar niet meer dan dat ietsje!

_Tine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 18:42

Sjel schreef:

Reclame noemt men dat Knipoog ltijd overdreven
Net zoals (in België) van die bel shoppen op televisie, wou van 90 kg naar 50 kg! Ja tuurlijk, altijd overdrijven! Maarja.. Ik zal het ook wel eens proberen (als k ga shoppen met een vriendin, even in het kruidvat binnen?) Maar wat kost zo'n ding dan en welke naam was het precies?
Want als het 7 euro kost ga'k het echt niet proberen om "zomaar" te kopen zonder dat m'n moeder er iets van weet!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 15:48

Snoop_fan schreef:
Sjel schreef:

Reclame noemt men dat Knipoog ltijd overdreven
Net zoals (in België) van die bel shoppen op televisie, wou van 90 kg naar 50 kg! Ja tuurlijk, altijd overdrijven! Maarja.. Ik zal het ook wel eens proberen (als k ga shoppen met een vriendin, even in het kruidvat binnen?) Maar wat kost zo'n ding dan en welke naam was het precies?
Want als het 7 euro kost ga'k het echt niet proberen om "zomaar" te kopen zonder dat m'n moeder er iets van weet!

maarja, hoe is ze anders zo ' opgeknapt' ?

Videobeelden zijn niet zo makkelijk te manipuleren denk ik Knipoog .... die tell sell foto's is wle wat anders Haha!

hadas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 15:56

ik heb er bijna geen last van!! Haha!
Maar wel scrub ik het 2 keer per week onder de douch en masseer ik het na het douchen altijd heel uitgebreid met de handdoek (schijnt wel te helpen)
Ook beweeg ik wel veel vooral met honden uitlaten en drink ik altijd wel water!
Maar voor de rest eet ik niet heel gezond ofzo..
dus misschien geluk!!! Clown

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 20:14

mijn moeder heeft dit een tijdje geprobeert.
Ze heeft blauwe plekken van het scrubben en zij is ervan overtuigt dat het niet helpt.