ik heb de nivea good bye cellulite gekocht vorige week.. en ik heb het gevoel dat het al wel iets helpt.. (of het zit tussen mn oren

heeft iemand hier ervaring mee? goede of slechte? en andere tips misschien om van de leuke cellulites af te komen??
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liedje schreef:Volgens mij kom je er niet vanaf.Het is genetisch, maar voeding heeft er ook wel invloed op.
Splash_ schreef:Het was laatst bij Oprah, en dokter Oz zei dat er helaas niks aan te doen was behalve voldoende bewegen en gezond eten
Sjel schreef:Ik heb de tyra banks show laatst gezien, daar gebruikten 10 vrouwen dit product gedurende 5 weken dacht ik? En die waren toch echt wel opgeknapt. Ook echt met iemand van Nivea erbij en het kwam absoluut niet nep over, er was namelijk ook een erg dikke vrouw die dik over de 100kg woog en slanke benen had ze niet, even dik was ze wel, maar haar benen hadden wel een aanzienlijk mooiere huid gekregen. Ik vind 'm het proberen wel waard.
Citaat:Maar de vraag blijft: Blijft dit resultaat ook als je stopt met het gebruik ervan?
Sjel schreef:Ik heb de tyra banks show laatst gezien, daar gebruikten 10 vrouwen dit product gedurende 5 weken dacht ik? En die waren toch echt wel opgeknapt. Ook echt met iemand van Nivea erbij en het kwam absoluut niet nep over, er was namelijk ook een erg dikke vrouw die dik over de 100kg woog en slanke benen had ze niet, even dik was ze wel, maar haar benen hadden wel een aanzienlijk mooiere huid gekregen. Ik vind 'm het proberen wel waard.
Snoop_fan schreef:Sjel schreef:Ik heb de tyra banks show laatst gezien, daar gebruikten 10 vrouwen dit product gedurende 5 weken dacht ik? En die waren toch echt wel opgeknapt. Ook echt met iemand van Nivea erbij en het kwam absoluut niet nep over, er was namelijk ook een erg dikke vrouw die dik over de 100kg woog en slanke benen had ze niet, even dik was ze wel, maar haar benen hadden wel een aanzienlijk mooiere huid gekregen. Ik vind 'm het proberen wel waard.
Reclame noemt men datltijd overdreven
Net zoals (in België) van die bel shoppen op televisie, wou van 90 kg naar 50 kg! Ja tuurlijk, altijd overdrijven! Maarja.. Ik zal het ook wel eens proberen (als k ga shoppen met een vriendin, even in het kruidvat binnen?) Maar wat kost zo'n ding dan en welke naam was het precies?
Want als het 7 euro kost ga'k het echt niet proberen om "zomaar" te kopen zonder dat m'n moeder er iets van weet!