en toen zat hij daar, dat knobbeltje

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

loezke

Berichten: 218
Geregistreerd: 25-12-05
Woonplaats: Lienden

Re: en toen zat hij daar, dat knobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 23:42

ik denk ook dat het een lymfeklier is, heb namelijk zelf hetzelfde gehad. er zaten bij ineens aan elke kant van mn nek wat van die knobbeltjes die er niet hoorden te zitten. ik na een paar dagen mee naar de huisarts, die zei, als ze er over een week nog zitten kom maar terug. en het was hetzelfde als bij jou, geen pijn, beetje beweegbaar. afijn na die week zaten ze er nog, moest ik na 2 weken terug komen, zaten ze er nog.
toen moest ik toch voor de zekerheid een echo maken,
en de dokter zag meteen dat het lymfeklieren waren, weliswaar vergroot/verdikt. maar het was acceptabel, hij vroeg me alleen wel aan de bel te trekken als ze nog groter en/of pijnlijk zouden worden. dat is tot op heden niet gebeurt, en ik heb ze nog regelmatig.

maak je maar niet teveel zorgen, en als je het niet vertrouwd ga je gewoon naar de huisarts, daar istie voor!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, eroslover, Lanoca, Lenexa, LesleyAnne, linoleum, MirjamRobin, Mitch_Beauty, Myka, Nietsmar, Oehlala, OlleBolle, Roosch, Saaams, Sannens, Sas75, Selina, Tigress en 85 bezoekers