Altijd moe ..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Re: Altijd moe ..

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 12:12

Ik heb het ook. Bij mij komt het wss doordat ik onregelmatig leef. Daar ga ik nu steeds meer op letten.. Doe je alles op vaste tijden ? Douchen/ eten/ slapen dus ? Dat kan al een stuk schelen nl Ja Verwacht niet dat het met een week beter gaat, dat heeft tijd nodig. Maar als je volhoud moet het wel helpen. Ik slikte zelf ook van die pilletjes van Supradyn tegen vermoeidheid, hielp wel alleen ik werd er misselijk van. Ben nu op zoek naar iets anders. Succes ! En je kan idd ook een bloedtest laten doen zodat Pfeiffer uitgesloten kan worden.


Anoniem

Re: Altijd moe ..

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 13:26

Cootjuh schreef:
Het klinkt vreemd, maar het kan ook aan de plek waar je bed in je kamer staat liggen..
Als ik mijn bed tegenover mijn deurpost zet, ben ik ook altijd moe, zet ik hem naast mijn deurpost (zodat ik dus niet met mijn rug richting deur kan liggen) dan gaat het goed en word ik uitgerust wakker.
Probeer je bed dus eens op een andere plek te zetten. Misschien werkt dat!

Waarschijnlijk zullen mensen nu denken: wat is dat nou weer voor iets doms? Nagelbijten / Gniffelen


Goede tip *LOL* Ik ga net m'n kamer veranderen en misschien ook wel m'n bed verplaatsen Ja

Anoniem

Re: Altijd moe ..

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 13:38

5 op 1 dag ?! Wow.. dat is echt slecht voor je hoor Nagelbijten / Gniffelen Weet je hoeveel cafeïne daar in zit..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BrandWatchBot, HELder, Maanon_, mariska_emke, SentiBot, xSwanHeart, YandexBot en 40 bezoekers