medicatie. vocht vasthouden, 5 kilo in een week aangekomen??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Re: medicatie. vocht vasthouden, 5 kilo in een week aangekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 12:18

Zeker proberen zo min mogelijk zouten binnen te krijgen, plastabletten kan ook helpen, maar ik weet niet of dat prettig is.

Koffie is vochtafdrijvend, sommige groenten, asperges, selderij.

Maar of je het kwijt raakt, dat betwijfel ik. Je lichaam kan ook vanwege hormen juist dat extra vocht willen vasthouden.

Werken je nieren goed, is je bloeddruk niet te hoog? Prednison is een naar medicijn.



Anoniem

Re: medicatie. vocht vasthouden, 5 kilo in een week aangekomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 12:19

ikenindi schreef:
oke, en hoe vreetbuien proberen onder controle te houden? want die zijn echt niet normaal meer. heb ik altijd wel wat last van gehad als ik stress hd ofzo, maar nu is t wel heel erg...

vocht zit bij mij voornamelijk in mijn benen nu. die zijn goed gezwollen. ik heb ze al omhoog liggen nu...

brandnetel thee heb ik trouwens al;)



Let er op dat je geen bijwerkingen krijgt die gevaarlijk zijn.

Mijn moeder heeft ooit prednison gehad en kreeg ook opgezwollen benen, zo erg dat ze paars werden, ze niet meer kon lopen en toen bleek dat ze allergisch was voor prednison, is bijna haar dood geworden.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, Anoukjuuuhh, carin0903, DeGelukkige4, Earth, Eulogy, Kaplaars, karelien, Kimmie25501, nuevo_mien, Sanne_zepp, Sokje_6, xSannee en 136 bezoekers