Is dit gezond:S

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kimonoo

Is dit gezond:S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-06 17:30

Normaal eet ik erg weinig en heb ik niet vaak honger, ik snoep ook niet veel. Maar de laatste tijd heb ik echt 24 uur per dag honger en ik word er helemaal gek van:S.. weet iemand mischien hoe dit komt?

Nathachou

Re: Is dit gezond:S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 17:33

Groeispurt? Knipoog
En kan ook door de hormonen komen Lachen ...
Gr.
Naatje

Ashkerlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 17:39

Ik ken het gevoel... ik zou gerust ook wat meer kunnen eten, maar ik heb er gewoon geen behoefte aan.
Een paar maanden geleden heb ik ook eens een paar dagen constant honger gehad. Ik heb op 1 avond tijd 3 boterkoeken, een anderhalve pizza en een grote zak chips opgepeuzeld, terwijl ik normaal mezelf moet forceren wil ik 1 pizza op krijgen... Het vreemdste van al was dat ik nog steeds honger had toen ik dat allemaal had binnengespeeld. Ik heb dus een heel weekend de koelkast, de diepvries en de koekenkast geplunderd. Vraag me niet hoe ik alles naar binnen heb kunnen spelen.

Ik weet één ding: je krijgt er een enorme energie-boost van Haha!

bij mij was het na 2-3 dagen over en zat ik terug op men 'gewoon' eetpatroon...

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 17:44

Ik heb het altijd als ik ongesteld ben/moet worden. Nagelbijten / Gniffelen

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-06 18:34

Ik niet dan wil ik alleen chocolade:P.. Ik heb het nu denk 4 dagen ofzo. Maar het is zo irritant net ook heb ik net gegeten. Eet ik daarna nog even de hele koelkast leeg:o

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 18:36

Ik denk dat je gewoon een groeispurt hebt. Lachen Heb ik ook wel is last van. Nagelbijten / Gniffelen Nu niet meer denk ik, maar half jaartje terug ofzo regelmatig. Schijnheilig
Dan had ik net 3 borden eten op ofzo. Nagelbijten / Gniffelen (ja vraag me niet hoe ik het voor elkaar kreeg, want normaal at ik ongeveer een half bordje) en daarna nóg honger. Clown

Nathachou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 18:49

Dat gevoel heb ik dus ook wel vaker gehad, heb je jezelf net volgepropt met eten totdat je erbij neervalt en dat was ook niet genoeg ... Alles wat ik at, maakte niet uit wat, een half uur later had ik gewoon weer honger. Op zich geen fijn gevoel, want je hebt de hele tijd dat "hongergevoel" in je ...
Maar zoals ik dus al in mijn eigen pots gezet had, ik denk dat je een groeispurt ondergaat Knipoog je bent ook pas 14, groei je nog wel een stuk Lachen.
Gr.
Naatje

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-06 18:50

Vet ik ben maar 1.63 wil nog wel 10 cm groeien:D:P

Nathachou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 18:51

Kan je nagaan, ik ben 17 en maar 1 cm groter dan jij Knipoog ...

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 18:54

hier nog 1 Nathachou.. maar hoeveel ik ook eet ik groei niet hoor, hooguit in de breedte haha.. trouwens als je dan honger hebt, eet dan een appel of Snack-a-Jack's.. ga geen chips o.i.d. verorberen.

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-06 19:02

ben nou echt vet misselijk terwijl ik net honger had:P..

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 19:33

Ik heb het als ik ongesteld ben, Probeer als je honger hebt iets te gaan doen. behalve ete Knipoog

Kimmie_Paard schreef:

Wat open jij af en toch vage topics. Ik tem, dit hoort niet bij Het leven zonder paarden!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 20:36

Nou ik ben hiervoor vanochtend naar de dokter geweest... Heb dit gevoel nog nooit eerder gehad. Maar ik krijg dan zon erge honger dat mijn maag en slokdarm gewoon pijn doen (soort brandend gevoel)
Kan dus schijnbaar ook door stress komen, en als je niet goed eet. (ik eet heel onregelmatig, moet nu van de dok 5 x per dag eten rond dezelfde tijd en dan kijken of het beter wordt)

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 21:07

Ik denk dat je gewoon gaat groeien. Dan heb je ook vaak honger!

Bestek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 21:09

Dis vrij normaal als je in de groei zit hoor?

Dacht trouwens dat jij nog een hersenschudding had? En nu alweer honger? En een slaapprobleem?

Zwaar leven heb je meis.

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-06 21:29

Nathalie schreef:
Nou ik ben hiervoor vanochtend naar de dokter geweest... Heb dit gevoel nog nooit eerder gehad. Maar ik krijg dan zon erge honger dat mijn maag en slokdarm gewoon pijn doen (soort brandend gevoel)
Kan dus schijnbaar ook door stress komen, en als je niet goed eet. (ik eet heel onregelmatig, moet nu van de dok 5 x per dag eten rond dezelfde tijd en dan kijken of het beter wordt)

dat brandende gevoel heb ik ook ja. maar opzich niet zo erg dat ik zoiets heb van oo wat een pijn..

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-06 21:30

Karoliefje_ schreef:
Ik heb het als ik ongesteld ben, Probeer als je honger hebt iets te gaan doen. behalve ete Knipoog

Kimmie_Paard schreef:

Wat open jij af en toch vage topics. Ik tem, dit hoort niet bij Het leven zonder paarden!

Tss hoezo nou weer vaag.. :S mag ik dat niet eens vragen snap niet waar je je mee bemoeit zegt. lees mijn topic's dan lekker niet

Miemserik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 21:30

Altijd als ik me verveel heb ik honger Rolleyes wss gewoon een rare kwaal

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-06 21:32

haha daar heb ik gelukkig geen last van:P

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 21:33

Nathalie schreef:

Is dat niet je maagzuur waar je dan last van hebt? Ik moet ook om de 2/3 uur eten, anders krijg ik last van m'n maag en word ik heel flauw.

_Suus_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 21:34

Heb vaak met menstrwatie Tong uitsteken
Of heb gewoon eenorme honger dat ik opeens ga eten Tong uitsteken
Vreedbui Knipoog

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 21:38

Je zal t wel nodig hebben...probeer dan wel je honger met boterhammen / groente / fruit e.d. tegen te gaan ipv koek en snoep Lachen

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 21:44

Misser schreef:
Nathalie schreef:

Is dat niet je maagzuur waar je dan last van hebt? Ik moet ook om de 2/3 uur eten, anders krijg ik last van m'n maag en word ik heel flauw.

Nee het is geen opkomend maagzuur ofzo, dat brand op een andere manier. Haha! Kan het niet goed uitleggen, krijg een heeeel erg leeg gevoel in mijn maag en slokdarm, en als ik dat `negeer` dan begint het te branden. Maar als ik dan in ene begin te eten, dan krijg ik mezelf niet meer `vol` (voor mn gevoel dan) met als gevolg dat ik me zelf helemaal misselijk eet en alles er weer uitkomt, maar nog steeds heb ik een leeg gevoel. Ziek Erg vervelend!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 01:41

-> mw

Hollybolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 09:03

ik heb t ook, soms heb ik dan niet echt honger, maar wil ik gewoon iets eten, dan heb je smaakbehoefte, ik eet dan iets, en als ik er nog last van heb, dan probeer ik te gaan doen als afleiding, ik wil me paard sparen tijdens t rijden Tong uitsteken niet dat ik zwaar ben en dat wil ik graag zo houden Tong uitsteken haha