Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimmie_Paard schreef:ben nou echt vet misselijk terwijl ik net honger had:P..
Nathalie schreef:Nou ik ben hiervoor vanochtend naar de dokter geweest... Heb dit gevoel nog nooit eerder gehad. Maar ik krijg dan zon erge honger dat mijn maag en slokdarm gewoon pijn doen (soort brandend gevoel)
Kan dus schijnbaar ook door stress komen, en als je niet goed eet. (ik eet heel onregelmatig, moet nu van de dok 5 x per dag eten rond dezelfde tijd en dan kijken of het beter wordt)
Karoliefje_ schreef:Ik heb het als ik ongesteld ben, Probeer als je honger hebt iets te gaan doen. behalve eteKimmie_Paard schreef:ben nou echt vet misselijk terwijl ik net honger had:P..
Wat open jij af en toch vage topics. Ik tem, dit hoort niet bij Het leven zonder paarden!
Nathalie schreef:Nou ik ben hiervoor vanochtend naar de dokter geweest... Heb dit gevoel nog nooit eerder gehad. Maar ik krijg dan zon erge honger dat mijn maag en slokdarm gewoon pijn doen (soort brandend gevoel)
Kan dus schijnbaar ook door stress komen, en als je niet goed eet. (ik eet heel onregelmatig, moet nu van de dok 5 x per dag eten rond dezelfde tijd en dan kijken of het beter wordt)
Misser schreef:Nathalie schreef:Nou ik ben hiervoor vanochtend naar de dokter geweest... Heb dit gevoel nog nooit eerder gehad. Maar ik krijg dan zon erge honger dat mijn maag en slokdarm gewoon pijn doen (soort brandend gevoel)
Is dat niet je maagzuur waar je dan last van hebt? Ik moet ook om de 2/3 uur eten, anders krijg ik last van m'n maag en word ik heel flauw.