Diarree: wat helpt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Miranda40

Berichten: 2446
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Bij de goudkust

Re: Diarree: wat helpt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 15:55

Norit helpt je alleen maar om voor korte duur van de diarree af te helpen. Bijv. als je met vliegtuig meegaat en daardoor niet graag aan de diarree wil zijn. Het stopt de diarree maar voor even maar lost het probleem niet op. Zodra je stopt met Norit zal je zelf weer merken dat de diarree terugkomt (ben ook 6 weken aan de race geweest en uiteindelijk werd mij in het ziekenhuis gezegd dat Norit echt afgeraden wordt om te gebruiken als HET middel voor diarree)

Het beste middel is Imodium: dit is een geschikt middel om diarree goed te behandelen. Het verlost je snel van je diarree en zorgt ervoor dat je minder water en voedingsstoffen verliest, zodat je niet verzwakt. Diarree snel en goed behandelen is aangewezen om de darmen weer normaal te laten functioneren en het herstelproces snel weer op gang te laten komen.

Sterkte ermee!

De letters van jouw naam staan in onze harten geschreven. We dragen je met ons mee; voor altijd blijf je in ons leven. Rust zacht lieve Casper Y;( 1 september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=BpLcfQcCKp4
Als leven lijden wordt, is het tijd om lost te laten. Javelin je mag genieten van de eeuwige groene weilanden Y;( 01.06.1991 - 01.03.2013



Miranda40

Berichten: 2446
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Bij de goudkust

Re: Diarree: wat helpt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 16:05

het kan wel dat het weg is maar de bacterie schijnt in je lichaam te blijven. dat heb ik dus bij mij gezien, met het gevolg dat die bacterie, pas na 2 maanden, de vrije hand kreeg en flink heeft huisgehouden in mijn darmen (en ruim 6 kg. ben afgevallen). kan je zeggen dat dat geen pretje was. na deze ervaring is er bij mij geen Norit in huis te vinden. maar goed elk mens is anders..........

De letters van jouw naam staan in onze harten geschreven. We dragen je met ons mee; voor altijd blijf je in ons leven. Rust zacht lieve Casper Y;( 1 september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=BpLcfQcCKp4
Als leven lijden wordt, is het tijd om lost te laten. Javelin je mag genieten van de eeuwige groene weilanden Y;( 01.06.1991 - 01.03.2013

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Celebi, ComscoreBot, Esplen, Fris, manonutjuh, Mars, Mediatoolkitbot, Schuur_ en 158 bezoekers