Maarja.. ben ook vaak misselijk maar dat komt vast omdat ik dan nog niet gegeten heb.. sjonge jonge echt erg man die stress daarom.. terwijl het eigenlijk niet kan..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Pil vergeten in de eerste week:
U neemt de vergeten pil alsnog in en maakt de strip af volgens het schema. Omdat een eisprong kan hebben plaatsgevonden zijn de eerste 7 dagen niet veilig en moet u condooms gebruiken. Als u 2 dagen voordat u de pil hebt vergeten zonder condooms hebt gevreeën dan kunt u zwanger zijn en moet u zo snel mogelijk contact opnemen met de huisarts voor advies.
Welshcobfan schreef:Bij mij heeft het 3 maanden geduurd voordat mijn lichaam weer in normale staat was![]()
Ik ben zelf 4 kilo aangekomen door de pil, gelukkig wel! En ik heb grotere borsten
Fitch schreef:Ik heb een vraagje. Kun je theoretisch de pil/nuvaring/wat dan ook altijd maar doorslikken/laten zitten? Dus NOOIT een stopweek houden? Ik weet dat je doorbraakbloedingen kunt krijgen, maar is dat schadelijk? Ik heb namelijke en superhekel aan ongesteld zijn...
tenemieken schreef:ik heb een vraagje...
ik ben vorige week met een nieuwe pil begonnen (yasmin) is deze dan direct veilig ?
Anoniem schreef:ik slik de pil inmiddels alweer bijna 9 jaar....volgens mij had ik in het begin nergens echt last van, geen hoofdpijn,misselijkheid...
nu ben ik hem zat.
twijfel tussen spiraal en implanon.
spiraal lees ik hier aardig veel over.
maar wie heeft er slechte/goede ervaringen met implanon??