Klean prep :(

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Anoniem

Klean prep :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 13:59

Omdat ik morgen een darm onderzoek krijg moet ik vandaag 4 liter klean prep drinken. nou heb ik net het eerste slokje gedronken en het is werkelijk ontzettend goor ik kreeg er gelijk braakneigingen van..
iemand hier ervaring mee? of iets wat je erdoorheen kan doen zodat het wel te drinken is? ik las dat er geen suiker doorheen mag ik d8 ik doe er siroop doorheen maar daar zit dus suiker in..

oh ik hoop zó dat iemand mij kan helpen


Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 14:04

mjah dat d8 ik ook al.. maar kheb btje maagpijn ook en kben bang dat ik dan zeker moet braken..
en het gekke is, het ruikt heel lekker naar vanille maar tis btje zoutig..getsie

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 14:06

hmm hoe snel gaat het inwerken op je darmen? en zit je werkelijk constand op de Toilet als het werkt?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 14:16

bedankt zal eens kijken


Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 14:28

heb gewoon een kan van 1 liter gemaakt. maar tis echt verschrikkelijk.. ik ben niet snel een aansteller maar dit is werkelijk walgelijk. ik ga kijken of ik het nog red om naar de winkel te gaan om te kijken of er een siroop is zonder suiker of appelsap schijnt ook te mogen?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 14:45

ik heb je een pb gestuurd helina

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 15:15

bedankt

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 15:27

tot nu toe heb ik nog geen last van 'wc momenten' maar ik heb in totaaal ook pas 400 ml weggekregen.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 16:18

ik drink het nu vermengd met appelsap maar ben al vanaf 3 uur bezig en heb nu pas 550 ml op. het gaat gewoon nie sneller. ik voel wel dat me buik begint te borrelen.. verder heb ik nie 2 pilletjes gekregen alleen dit spul :S ik hoop maar dat ze niks vergeten zijn zodat ik dit dalijk voor niks opdrink :S

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 17:12

ik heb nu 1 liter op en me buikje begint flink pijn te doen... die laatste slok ging ook heerlijk gepaard met kokhalzen pfff

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 17:26

thnx ik zal het onthouden...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 18:02

bedankt iedereen... de toiletpret is begonnen pffffffffff jeuminee... als het nou water is mag ik dan stoppen met het drinken van dat spul? of moet ik echt die 4 liter helemaal op? kheb trouwens echt bere honger

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 18:08

chips das vrij uhm vervelend

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 18:45

Helina0611 schreef:
*o/* GO GIRL *o/* GO GIRL *o/*




Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 18:51

haha.. dat moet ook

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 18:53

hopla weer un glas weg! blerghhhh bedankt he voor het naar binnen praten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 18:57

nou ik meng het met een half liter lauw water en een half liter appelsap

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 19:03

hahaha jah het gaat er best hard uit ik heb trouwens 100% puur appelsap zonder toegevoegde suikers.
het gaat best goed. ik loop leeg
alleen viel ik net bijna flauw..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 19:05

Helina0611 schreef:
IS ER AL WEER EEN GLAS WEG??


jah

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 19:06

bedankt allemaal... me vriend komt dalijk en die wilt perse een slokje proeven... alsof ie me nie gloof dat het zo vies is . haha nou dat zal uhm berouwen ik heb nu bijna 2 liter op ..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 19:11

ik ben nu alleen thusi dus datpraten tegen iemand luktn ie alleen tegen jullie ne op msn maar jah daar heeft niemand wat aan als ik op de wc zit

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 19:15

zal ik doen.. weer un glas weg

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 19:17

ik dirf te wedden dat hij een mierenslokje neemt en dan zegt. hmm valt best mee
ofzoiets hahaha

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 19:20

2 liter op... mag ik nu ff rusten ? of een heerlijke boterham eten (grapje)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 19:26

wow, wat een mooi filmpje!! *zwijmel* ik hoop ooit ook nog eens met zoveel ontspanning te kunnen rijden.. ik hoop zowieso binnenkort weer eens snel een keer te rijden is al weer veel te lang geleden i.v.m. nogveel meer andere lichamelijke klachten.. oh paardrijden wat heb ik daar een zin in zeg!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bonny95, cijsalover, ComscoreBot, hafpower, MerleSimone, xSalina en 62 bezoekers