The Conqueror Challenges

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dejoni

Berichten: 499
Geregistreerd: 13-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 17:51

Kaplaars schreef:
Als ik een challenge kies via de app, dan kan ik wel voor kiezen om deze zonder medaille te doen. Via de website niet. Maar eigenlijk zijn die medailles ook wel weer erg leuk hè?
Ik weet het nog niet, eerst maar eens Scooby Doo en the Shire uitlopen en dan zien we wel weer verder.
[ [url=m/AoQ2eq.jpg]Afbeelding[/url] ]


Waar krijg je deze optie in de app? Overal in de app word ik doorgeleid naar de website, waarbij ik enkel de optie heb met medaille :)

Kaplaars

Berichten: 1549
Geregistreerd: 07-11-04
Woonplaats: Bommelerwaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 12:05

Via je profiel, dan onderin staan weer ‘more challenges’. En die kun je dan aanklikken.

Hier ben ik in mijn profiel
Afbeelding

En dit is als ik dan Dublin heb aangeklikt
Afbeelding

dejoni

Berichten: 499
Geregistreerd: 13-01-09

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-24 19:05

Dank je, ik ga eens proberen!

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-24 18:03

Ik heb eindelijk de Route 66 klaar *\o/*
7 juli ‘22 begonnen om vervolgens in oktober dat jaar een zware operatie te hebben gehad waardoor ik 11 maanden niet kon wandelen.
En toen dat weer net een beetje begon met opbouwen, brak ik m’n rug en heb ik na een operatie en maanden plat liggen weer langzaam kunnen opbouwen met lopen, nog steeds met de rollator.
Dus dit waren wel de meest kreupele 3669,8km geloof ik :+
Heb ook de km’s op de hometrainer tijdens de laatste revalidatie meegeteld, anders had ik het nooit binnen de 2 jaar uit kunnen lopen.
Maar ben er toch trots op :o
Afbeelding

Teller staat nu op 22 uitgelopen challenges.
Afbeelding

Ben nu gestart met Amazon Rainforest, de lange versie 1609,3km.
En Conquer 2024 loopt op de achtergrond ook mee, doel gezet op 2024km met alleen wandelen.

Kaplaars

Berichten: 1549
Geregistreerd: 07-11-04
Woonplaats: Bommelerwaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-24 18:42

Wauw Marije! Dat is echt wel doorzetten zeg, na een gebroken rug en zo’n zware operatie. Heel knappe prestatie! Om dan zo je medailles te zien hangen is extra motivatie, of niet?

Ik vind je hangers ook heel erg leuk! Waar zijn die van? O:)

nevica

Berichten: 1010
Geregistreerd: 21-11-22

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-24 20:50

Respect Marije! En inderdaad heel gaaf zo allemaal bij elkaar. Die medailles zijn toch stuk voor stuk echt prachtig, van welke challenge dan ook. <3

Bagheera_206

Berichten: 25896
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-24 19:18

Wat super Marije! Wat heftig en intens die operaties.

Ik heb vandaag mijn 2e medaille binnen gekregen.

Afbeelding

germie

Berichten: 25958
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-24 19:48

Mooi. Als je korting krijgt op een challenge, wat betaal je dan voor een challenge+medaille?

Bagheera_206

Berichten: 25896
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-24 21:51

Ik had er drie gekocht met 20% korting. Heb er € 77,76 voor betaald. Ik had de keuze voor 1 met 10% korting, 2 met 15% korting of 3 met 20% korting. Dus nog geen 26 euro per stuk. 8-) Heb er eentje cadeau gedaan voor een verjaardag. Dublin heb ik nu afgerond en ben nu bezig met Tokyo.

Dat ik Dublin af had gerond hadden ze de deal aangepast. -O- 1 met 10% korting, 3 met 15% korting of 5 met 20% korting.

Dus mocht er iemand straks een code willen om er ook eentje te kunnen starten kan ik er best wel 5 bestellen. 5 Voor mij alleen is wel een beetje veel. :')

Je krijgt een code en met die code kun je alle gewone challenges starten. Geloof niet die van LOTR en GOT. Zeker weten doe ik dat niet. :=

germie

Berichten: 25958
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-24 12:41

Het lijkt me wel eens leuk om te proberen, maar ik vind 32 euro best veel voor een challenge. 26 euro scheelt al weer. Omdat ik nooit 1 gelopen heb zijn de packages niet echt goedkoop.
Je kunt codes overdragen?

Faringo
Berichten: 8230
Geregistreerd: 21-08-09
Woonplaats: Voorne Putten

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-24 14:42

@Marije, respect voor jou hoor! Heb je topic gelezen en jij hebt het wel voor je kiezen gekregen (en nog steeds). Knap dat je de challenge toch hebt weten te volbrengen. Mooie verzameling heb je. Succes met de nieuwe challenge.

@Bagheera, nice weer een medaille erbij. Erg mooi ook.

Ik ga hier ook stuk door met vooral wandelen en m'n uurtje paardrijden. Sportschool op een laag pitje. Merk echt dat ik dat gewoon niet zo leuk vind. Volgende week weer een poging doen om me erheen te slepen. Vooral het stukje kracht en conditie krijg ik daar makkelijker op peil.

Kaplaars

Berichten: 1549
Geregistreerd: 07-11-04
Woonplaats: Bommelerwaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-24 15:07

germie schreef:
Het lijkt me wel eens leuk om te proberen, maar ik vind 32 euro best veel voor een challenge. 26 euro scheelt al weer. Omdat ik nooit 1 gelopen heb zijn de packages niet echt goedkoop.
Je kunt codes overdragen?


https://www.theconqueror.events/r/RV2886
Dit is mijn code om vrienden 10% korting te geven.
Meer korting heb ik op het moment niet, ik ga niet binnenkort nieuwe aankopen doen.

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-24 15:17

Bagheera_206 schreef:
Ik had er drie gekocht met 20% korting. Heb er € 77,76 voor betaald. Ik had de keuze voor 1 met 10% korting, 2 met 15% korting of 3 met 20% korting. Dus nog geen 26 euro per stuk. 8-) Heb er eentje cadeau gedaan voor een verjaardag. Dublin heb ik nu afgerond en ben nu bezig met Tokyo.

Dat ik Dublin af had gerond hadden ze de deal aangepast. -O- 1 met 10% korting, 3 met 15% korting of 5 met 20% korting.

Dus mocht er iemand straks een code willen om er ook eentje te kunnen starten kan ik er best wel 5 bestellen. 5 Voor mij alleen is wel een beetje veel. :')

Je krijgt een code en met die code kun je alle gewone challenges starten. Geloof niet die van LOTR en GOT. Zeker weten doe ik dat niet. :=


In de toekomst vind ik dat wel een goed idee, voor dit jaar wel even genoeg aan m'n 2024 challenge denk ik :+

Bagheera_206

Berichten: 25896
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-24 17:08

germie schreef:
Het lijkt me wel eens leuk om te proberen, maar ik vind 32 euro best veel voor een challenge. 26 euro scheelt al weer. Omdat ik nooit 1 gelopen heb zijn de packages niet echt goedkoop.
Je kunt codes overdragen?


Ja, die zijn overdraagbaar. Ik kon van die drie er mooi 1 cadeau doen voor een verjaardag. Met zo een code kun je een willekeurige challenge starten. Behalve die speciale geloof ik. :=

Bagheera_206

Berichten: 25896
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Kennemerland

Re: The Conqueror Challenges

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-24 19:50

OMFG! :wow: Volgende challenges worden voor mij de nieuwe Star Wars challenges. :D _O-

Ben alleen bang dat die niet kunnen met die algemene codes. :=