Abortus, en dan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Schaduw243

Abortus, en dan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-16 02:04

Dit is een goedgekeurd schaduwaccount. Denk je mij te herkennen, stuur dan alsjeblieft een pb :) Ik heb dit account aangevraagd omdat ik alles in eerste instantie van mij af wil schrijven, dus sorry alvast als het een lang verhaal wordt :o

Pfoe waar begin je dan. Ik ben 19 jaar oud, HBO-studente en woon op kamers. En dan kom je er ineens achter dat je zwanger bent. Ik, die altijd het hardste riep absoluut nooit kinderen te willen krijgen. Nooit had ik gedacht dat zoiets mij zou overkomen, ondanks dat ik toch wel al het nodige heb meegemaakt. Dat ik ooit een schaduwaccount zou aanvragen op Bokt. Je verwacht dat het op een gegeven moment wel klaar is met de ellende.. Oktober 2014 ben ik verkracht door mijn toenmalige vriend. Ik heb hem eerst 2 weken ontlopen en het uiteindelijk uitgemaakt. Daarna kwam ik op een redelijk zelfdestructief pad. Ik ging ontzettend veel op stap en was vaak meerdere avonden per week dronken, om alles maar even te vergeten. Daarnaast heb ik in die periode ook veel onenightstands gehad. Achteraf denk ik als een soort compensatie, om mezelf geliefd te voelen of iets dergelijks. Niet de goede manier in ieder geval.