Pfoe waar begin je dan. Ik ben 19 jaar oud, HBO-studente en woon op kamers. En dan kom je er ineens achter dat je zwanger bent. Ik, die altijd het hardste riep absoluut nooit kinderen te willen krijgen. Nooit had ik gedacht dat zoiets mij zou overkomen, ondanks dat ik toch wel al het nodige heb meegemaakt. Dat ik ooit een schaduwaccount zou aanvragen op Bokt. Je verwacht dat het op een gegeven moment wel klaar is met de ellende.. Oktober 2014 ben ik verkracht door mijn toenmalige vriend. Ik heb hem eerst 2 weken ontlopen en het uiteindelijk uitgemaakt. Daarna kwam ik op een redelijk zelfdestructief pad. Ik ging ontzettend veel op stap en was vaak meerdere avonden per week dronken, om alles maar even te vergeten. Daarnaast heb ik in die periode ook veel onenightstands gehad. Achteraf denk ik als een soort compensatie, om mezelf geliefd te voelen of iets dergelijks. Niet de goede manier in ieder geval.
Begin januari 2015 ontmoette ik V. We hadden vanaf het begin al een klik, ondanks alles wat er gebeurd was voelde ik me bij hem gewoon op mijn gemak. In het begin was het vooral vriendschappelijk, maar vanaf eind mei ergens werden we ineens heel erg close. Ik heb hem verteld wat er met mijn ex is gebeurd en hij was de eerste jongen met wie ik seks heb gehad zonder mezelf daarvoor eerst lazarus te zuipen. Hij is overigens nog steeds de enige daarin. Er waren periodes dat ik weken achter elkaar dagelijks bij hem was. We spraken er nooit zo over wat het nu precies was tussen ons, we hielden het maar op “friends with benefits”. Hij kwam uit een lange relatie waarin hij uiteindelijk niet meer zo gelukkig was en ik zat nog heel erg met mijn ex. We hadden allebei (nog) geen behoefte aan een nieuwe relatie, maar wilden beiden ook niet alleen zijn en hadden wel behoefte aan genegenheid. Achteraf weet ik dat ik toen al smoorverliefd op hem was, maar ik wilde het niet toelaten omdat ik nog zo met mijn ex zat en zei er dus ook niks over.