Allebei wallen tot aan onze enkels, omdat hij niet rust als hij slaapt en ik halve nachten met hartkloppingen lig omdat het snurken me inmiddels zodanig irriteert dat ik er vreselijk nerveus van word. En uiteraard niet slaap. Hij is hiervoor al naar de arts geweest, heeft zelfs al een hele nare operatie aan zijn neusvleugels gehad. Toen is het een hele tijd goed gegaan. Maar sinds een maand (sinds een verkoudheid) is het weer zover. ELKE NACHT. Zelfs nu hij overdag een dutje aan het doen is (wat ik dus ook wilde) ben ik maar weer op de bank gaan zitten omdat het niet te harden is. Soms snurkt hij vanuit zijn keel en soms vanuit zijn neus. Vooral die uithalen vanuit zijn keel, schrik ik me een ongeluk van. Maandag gaat hij de dokter maar weer bellen (o wee als hij het vergeet
).We hebben al neusspray, keelspray en neusstrips geprobeerd, en ook die in combinatie. Hij mag van mij al niet meer roken voor het slapen gaan en de biertjes worden ook gematigd. Wat kunnen we nog meer doen?
En wat kan ik doen, behalve beneden op de bank liggen met 2 deuren dicht en oordopjes in...
Krijg ik ook lekker ontstoken oren van trouwens. Is er iets wat ik nog bij die oordoppen kan gebruiken. Behalve een fles whisky 
HELP?
) en vragen of hij op zijn zij wil gaan liggen.

Vaak helpt het wel om hem een flinke schop tegen zijn been te geven of een goede por in zijn zij maar, niet altijd. 

ook haar maak ik trouwens wakker als het me te gek wordt. arme beest zit dan echt te kijken van: huh? waarom riep je me?