Ik moet het toch even kwijt en misschien zijn er mensen die zichzelf hier ook wel in herkennen..
Ik ben echt ontzettend bang om over te geven en daardoor ook heel erg bang om andere mensen zien over te geven..
Vandaag was ik super misselijk (komt gelukkig niet vaak voor).. En dan lig ik op de bank met mn hard in mn keel van angst te hopen dat ik niet hoef over te geven..
Ik heb dit 7 jaar kunnen volhouden tot vandaag.. Zo verschrikkelijk.. Gelukkig is het moment zelf snel voorbij en voel ik me daarna weer wat beter.. Maar het gevoel vooraf..
Ik kom hier ook op, omdat we komende week jaarfeest hebben.. Dan gaan we met een bus naar een locatie.. Die bus houdt mij gewoon tegen om te gaan, want ik durf echt niet die bus in te stappen met allemaal zatte mensen..
Ik baal hier echt ontzettend van en ga hier ook wat aan doen.. Maar het heeft ook zn voordelen, ik drink bijvoorbeeld nooit teveel

Tuurlijk vinden veel mensen het vies om over te geven en om andere mensen over zien te geven, maar bij mij is het echt een angst..
Het leek mij 'leuk' om hier ervaring te delen en te horen wat andere mensen eraan gedaan hebben en in welke mate andere mensen het hebben..