Ik had al ooit een keer eerder gevraagt op bokt hoe het nou zat met het ontharen en er zijn best veel topics over maar dit wou ik toch even met jullie delen en wat dingen toch nog vragen .
Ik had Unive net gebelt hoeveel er vergoed zou worden met mijn verzekering , en dat was 500,- per jaar per verzekerde . Als je zo een behandeling als ik wou doen [ ik heb haren boven me lip ( snorretje?

Dus ik naar de ANBOS site hier in de buurt voor schoonheidsbedrijfjes gaan kijken , en op de eerste de beste geklikt en gebelt .
Nu al meteen zaterdag een afspraak

Het kost 17,50 per behandeling en dan krijg ik een bon mee , die moet ik sturen naar me verzekering en dan krijg ik al dat geld weer terug .
Nu keek ik net op de site , was het dus wel alleen elektrisch ontharen . Ik was eigenlijk helemaal vergeten dat je laser en elektrisch hebt en ik weet niet of er erg veel verschil in zit ?
En hoe zit het met de korsten / littekens / rode plekken waar ik over lees als ik op google op elektrisch en laser ontharen zoek ?
Ik heb de eerste de beste aangeklikt omdat ik echt niet zou weten welke het beste zou zijn , er zijn een stuk of 8 / 9 hier in de buurt ... ze zijn allemaal bij anbos en denk dat je daar ook niet zomaar terecht komt ?
Nu het allemaal echt begint zit ik toch een beetje te stressen eigenlijk

En ik hoop dat mensen die nog niet wisten dat veel werd verzekerd ook als het NIET zo erg is , ook als je er gewoon alleen maar mee zit ! Dus gewoon bellen en vragen !