Wat is nu een goede make-up remover?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ntlie_

Wat is nu een goede make-up remover?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-07 17:39

Nou de titel zegt het al, wat is een goede make-up remover?
Die:
* Niet slecht is voor je huid
* Makkelijk de make-up verwijdert
* Niet prikt als het perongelijk in je ogen komt
* Betaalbaar is.

Ik gebruik nu een een of ander iets van de Hema, maar ben er niet 100% tevreden over.
Ben dus wel benieuwd naar wat jullie een echt goede vinden!

Targaryen

Re: Wat is nu een goede make-up remover?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 17:54

Ben eigenlijk ook wel benieuwd. Ik gebruikte voorheen altijd een remover van Nivea, die werkte echt bij álles, maar ik krijg er mijn nieuwe mascara (Miss Helen waterproof) er met geen mogelijkheid meer vanaf. En aangezien die mascara echt superfijn is... Clown

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 18:14

olaz, witte tube met blauwe dop!
Super spul vind ik

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 18:36

Olaz heb ik ook een tijdje gebruikt, maar mijn super-water-vaste-maskara krijg ik daar niet mee af.
Ik heb eigenlijk nog geen een make-up remover gehad die mijn watervaste maskara eraf heeft gekregen..

Ik gebruik nu die van Dove, prikt niet en is goed voor je huid *Iedergeval dat staat erop Clown * maar ook de dove krijg niet die ene watervaste eraf..

Ga dit topic even volgen Haha!

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 18:39

Ik gebruik van die pads van de kruitvat. Daar gaat alles wel makkelijk mee af. Maar is wel erg olie ig. Maar vind dat neit erg omdat k mn gezicht daarna toch was of ga douchen Lachen Die van nivea (young?) vind ik echt prut! Ik had in een aanbieding daarvan de doorzichtige gekozht en de creme achtige. Maar met geen van bijde krijg ik mijn mascara af. Zelfs water werkt beter dan dat Ziek

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 18:40

Met olie pads krijg je er alles af, alleen het is wel een vettig zooitje daarna Knipoog

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 18:40

Ik gebruik een soort hele dunne 'pads' waar al remover opzit van de Etos [het huismerk]. Ze zitten in een soort potje.
Ik vind het ontzettend fijn spul, zijn er voor waterproof [die zijn met olie] & niet-waterproof. En het is echt heel goedkoop!

Rachel_xJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 18:42

o0marije0o schreef:
Ik gebruik van die pads van de kruitvat. Daar gaat alles wel makkelijk mee af. Maar is wel erg olie ig. Maar vind dat neit erg omdat k mn gezicht daarna toch was of ga douchen Lachen Die van nivea (young?) vind ik echt prut! Ik had in een aanbieding daarvan de doorzichtige gekozht en de creme achtige. Maar met geen van bijde krijg ik mijn mascara af. Zelfs water werkt beter dan dat Ziek

Ik had ook zon potje. Super fijn spul! Helaas worden die dingen niet meer vekocht bij de Kruidvat Huilen

Rachel_xJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 18:43

Marloess_ schreef:
Ik gebruik een soort hele dunne 'pads' waar al remover opzit van de Etos [het huismerk]. Ze zitten in een soort potje.
Ik vind het ontzettend fijn spul, zijn er voor waterproof [die zijn met olie] & niet-waterproof. En het is echt heel goedkoop!

Ik heb Etos merk ook gebrobeerd, maar die zijn echt té vettig. M'n hele gezicht is dan vet Vork

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 18:53

Rachel_x schreef:
Marloess_ schreef:

Ik heb Etos merk ook gebrobeerd, maar die zijn echt té vettig. M'n hele gezicht is dan vet Vork

Haha tsja, die waterproof-pads zijn idd heel vettig, ik blij dat ik niet-waterproof mascara heb. Vork

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 19:22

ReBaTi schreef:
Met olie pads krijg je er alles af, alleen het is wel een vettig zooitje daarna Knipoog

Hé bah!
Dat heb ik ook een tijdje gehad, echt droop dan gewoon van heel mijn gezicht af

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-07 19:23

Gatverdamme, oké de oliepads die vallen af, tenzij ik echt ten einde raad ben en m'n make-up absoluut niet verwijderd krijg. Huilen van het lachen

Meestal gebruik ik niet-waterproof mascara dus zal eens kijken voor die dove dinges. Ja
Is dat met doekjes of zo'n flesje?

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 19:50

Rachel_x schreef:
o0marije0o schreef:

Ik had ook zon potje. Super fijn spul! Helaas worden die dingen niet meer vekocht bij de Kruidvat Huilen

Meen je dat?! Wow!
heb nog 1,5 potje staan dus heb voorlopig niks nodig. Wat raar zeg dat ze zoiets uit de schappen halen Verward

Rachel_xJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 20:41

o0marije0o schreef:
Rachel_x schreef:

Meen je dat?! Wow!
heb nog 1,5 potje staan dus heb voorlopig niks nodig. Wat raar zeg dat ze zoiets uit de schappen halen Verward

Jaa hier (in Zevenaar) is het iig al heel lang niet meer te krijgen..

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 22:33

Ik gebruik remover van 'L oreal.Is zo'n 5 a 6 euro,maar werkt prima. Van goedemerken krijgen ik onwijs exceem, en bij deze is het beperkt.

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 22:38

Ik gebruik die van Loreal, die is speciaal voor waterproof make-up.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 22:39

ALDI!!
Haha, ik heb Aldi make up remover lotion.
Je hebt m in 2 soorten, ik gebruik die lotion.
Die is onwijs zacht voor je huid en alles gaat er af!

xxxcatjuxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 22:48

Nassie schreef:
Olaz heb ik ook een tijdje gebruikt, maar mijn super-water-vaste-maskara krijg ik daar niet mee af.
Ik heb eigenlijk nog geen een make-up remover gehad die mijn watervaste maskara eraf heeft gekregen..

Ik gebruik nu die van Dove, prikt niet en is goed voor je huid *Iedergeval dat staat erop Clown * maar ook de dove krijg niet die ene watervaste eraf..

Ga dit topic even volgen Haha!

een beetje offtoppic maar welke supper waterproof mascara heb jij dan?ik ben al een tijdje op zoek Bloos

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 22:49

Georgette schreef:
Ik gebruik die van Loreal, die is speciaal voor waterproof make-up.

Ja dat is een toppertje he Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 00:10

Microvezel doekjes! ( ja, die waar je mee kan schoonmaken en afstoffen zeg maar Nagelbijten / Gniffelen Clown )
Echt waar! Ik kan tegen bijna geen 1 soort make-up remover en een vriendinnetje kwam met deze tip aanzetten.
Ik dacht eerst van 'suuuuure' maar goed, toch geprobeerd.
En echt, works perfect! Doekje gewoon nat maken met warm water, je ogen mee schoomaken en klaar!
Geen vettige zooi nodig, geen geprik..... echt easy!

En de doekjes kan je natuurlijk gewoon in de wasmachine gooien als ze vies zijn, scheelt ook nog weer eens in het geld! Haha!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 03:13

Ik gebruik de peeling-doekjes van de Lidl, echt ideaal, krijg je hele zachte wangen van Ja

isaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 05:42

Ik gebruik........niet lachen..............zwitsal bodylotion, smeer het uit op mijn huid en haal het met tissues eraf en daarne was ik mijn gezicht Clown
En alles gaat eraf ook mijn waterproof mascara Haha!

_Eline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 09:05

Ik gebruik de remover van Douglas, eigen merk. Hij werkt wel erg goed en alles gaat er zo af.

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 09:09

isaja laats was de mijne op heb ik ook zwitsal gebruikt, werkt echt goed. Ik heb geen allergie en beste resultaat met kruidvat eigen merk.

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 09:10

miep1979 schreef:
isaja laats was de mijne op heb ik ook zwitsal gebruikt, werkt echt goed. Ik heb geen allergie en beste resultaat met kruidvat eigen merk.

Ik ook van kruidvat eigenmerk, wel een beetje vettig maar hij werkt super Ja