Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
o0marije0o schreef:Ik gebruik van die pads van de kruitvat. Daar gaat alles wel makkelijk mee af. Maar is wel erg olie ig. Maar vind dat neit erg omdat k mn gezicht daarna toch was of ga douchenDie van nivea (young?) vind ik echt prut! Ik had in een aanbieding daarvan de doorzichtige gekozht en de creme achtige. Maar met geen van bijde krijg ik mijn mascara af. Zelfs water werkt beter dan dat
Marloess_ schreef:Ik gebruik een soort hele dunne 'pads' waar al remover opzit van de Etos [het huismerk]. Ze zitten in een soort potje.
Ik vind het ontzettend fijn spul, zijn er voor waterproof [die zijn met olie] & niet-waterproof. En het is echt heel goedkoop!
Rachel_x schreef:Marloess_ schreef:Ik gebruik een soort hele dunne 'pads' waar al remover opzit van de Etos [het huismerk]. Ze zitten in een soort potje.
Ik vind het ontzettend fijn spul, zijn er voor waterproof [die zijn met olie] & niet-waterproof. En het is echt heel goedkoop!
Ik heb Etos merk ook gebrobeerd, maar die zijn echt té vettig. M'n hele gezicht is dan vet
ReBaTi schreef:Met olie pads krijg je er alles af, alleen het is wel een vettig zooitje daarna
Rachel_x schreef:o0marije0o schreef:Ik gebruik van die pads van de kruitvat. Daar gaat alles wel makkelijk mee af. Maar is wel erg olie ig. Maar vind dat neit erg omdat k mn gezicht daarna toch was of ga douchenDie van nivea (young?) vind ik echt prut! Ik had in een aanbieding daarvan de doorzichtige gekozht en de creme achtige. Maar met geen van bijde krijg ik mijn mascara af. Zelfs water werkt beter dan dat
Ik had ook zon potje. Super fijn spul! Helaas worden die dingen niet meer vekocht bij de Kruidvat
o0marije0o schreef:Rachel_x schreef:Ik had ook zon potje. Super fijn spul! Helaas worden die dingen niet meer vekocht bij de Kruidvat
Meen je dat?!![]()
heb nog 1,5 potje staan dus heb voorlopig niks nodig. Wat raar zeg dat ze zoiets uit de schappen halen
Nassie schreef:Olaz heb ik ook een tijdje gebruikt, maar mijn super-water-vaste-maskara krijg ik daar niet mee af.
Ik heb eigenlijk nog geen een make-up remover gehad die mijn watervaste maskara eraf heeft gekregen..
Ik gebruik nu die van Dove, prikt niet en is goed voor je huid *Iedergeval dat staat erop* maar ook de dove krijg niet die ene watervaste eraf..
Ga dit topic even volgen
Georgette schreef:Ik gebruik die van Loreal, die is speciaal voor waterproof make-up.
miep1979 schreef:isaja laats was de mijne op heb ik ook zwitsal gebruikt, werkt echt goed. Ik heb geen allergie en beste resultaat met kruidvat eigen merk.