Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Susannah schreef:Dan heeft je moeder mazzel want ook bij Atkins kom je weer aan als je stopt.
Amber: Hoe sneller het eraf gaat, hoe groter de kans dat het er weer aan zit als je stopt (en meer idd).
Dus eigenlijk maar 1 tip: zet allereerst het idee van snel resultaat uit je hoofd.
En zoek dan eens naar manieren om het rustig aan te pakken.
_angela schreef:Ik volg herbalife, en ben erg tevreden.
Ik vervang mijn broodmaaltijden door shakes en het avond eten eet ik gewoon normaal. Ik heb ook totaal geen last van hongergevoel, en blijf ook de hele dag eten eigenlijk.
Ik ben nu sinds 1 januari bezig en ik ben 4 kilo kwijt. cm gaat iets harder, maar dat komt ook omdat ik sport.
Firedancer schreef:_angela schreef:Ik volg herbalife, en ben erg tevreden.
Ik vervang mijn broodmaaltijden door shakes en het avond eten eet ik gewoon normaal. Ik heb ook totaal geen last van hongergevoel, en blijf ook de hele dag eten eigenlijk.
Ik ben nu sinds 1 januari bezig en ik ben 4 kilo kwijt. cm gaat iets harder, maar dat komt ook omdat ik sport.
Dat is meer dan twee kilo per week.
Sorry hoor, maar dat is echt vreeeeeselijk ongezond en je ontregelt je hele spijsvertering. Niet iets om trots op te zijn!
Firedancer schreef:_angela schreef:Ik volg herbalife, en ben erg tevreden.
Dat is meer dan twee kilo per week.
Sorry hoor, maar dat is echt vreeeeeselijk ongezond en je ontregelt je hele spijsvertering. Niet iets om trots op te zijn!