wie gebruikt herbalife

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

amber1980

wie gebruikt herbalife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-09 22:41

Hallo,

Ik ga morgen beginnen met herbalife, weet iemand wanneer je resultaat gaat zien.

groeten

Herbie

Freedom007

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 22:49

hoi,
ik had na 6 tot 8 weken 30 tot 32 cm er af (dit is totaal van hele lijf)Daarna ging het veeeel langzamer. Kon bijna maatje 38 weer hebben.
Maar ik ben zo stom geweest om na een half jaar in 1 keer te kappen dus nu maatje 42 gvd maja eigen schuld.
Veel succes!!!!!

Achterom

Re: wie gebruikt herbalife

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 22:51

Tijdje gedaan, maar niets voor mij. Veel te duur, veel honger en alles zit er zo weer aan als je stopt.

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 22:53

Mijn moeder heeft ook een tijdje met herballife geprobeerd. Idd als je stopt zit alles er zo weer aan.

Freedom007

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 22:54

ja of meer........grrrr, tenzij dat de bedoeling is dat je moet aankomen....da ken ook nog

amber1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-09 23:00

Ik wil graag 15 kilo afvallen maar 20 er bij is niet mooi

Freedom007

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 23:02

Ik zou meer bewegen en goed kijken en opletten met wat je eet en drinkt. En zorgen dat je een goede regelmaat hebt met eten

amber1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-09 23:04

ja, dat is juist het probleem ik wil snel resultaat

Freedom007

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 23:04

misschien is een bezoek aan een dietiste ook wel een ideetje???? Of mezelf misschien ook bedenk ik me net.....:S

Freedom007

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 23:05

weet niet of ik het goed heb hoor, als het niet zo is hoor ik het graag, maar volgens mij werkt snel resultaat juist averechts....

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 00:03

Mijn ouders hebben er aan gedaan.. Ze kwamen nauwelijks af en betaalden veel te veel. Ik raad het echt af eigenlijk.

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 12:25

Het dieet zelf werkt prima, maar zodra je stopt...vliegen de kilo's eraan...vaak meer dan je al had :=

Mijn moeder heeft het atkins dieet gedaan, geen honger lijden en is 22kilo kwijt, is er ook nooit meer aangekomen na al die jaren die nu zijn vertsreken. Maar Atkins kan je niet zomaar doen, je mag geen suikerziekte hebben of iets dat daarmee te maken heeft, je komt namelijk door dat dieet na een aantal dagen in de kytose-fase (hopelijk schrijf ik het goed). Dat heeft met je suikerwaardes te maken. Als je gewoon gezond bent kan je gerust op die manier dieten + dat je met dit dieet geen honger hebt of hoeft te lijden.

Susannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 15:32

Dan heeft je moeder mazzel want ook bij Atkins kom je weer aan als je stopt.
Amber: Hoe sneller het eraf gaat, hoe groter de kans dat het er weer aan zit als je stopt (en meer idd).
Dus eigenlijk maar 1 tip: zet allereerst het idee van snel resultaat uit je hoofd.
En zoek dan eens naar manieren om het rustig aan te pakken.

woldhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 15:43

Bewust met eten bezig zijn. En vooral niet te snel eten. Ik ben begonnen door geen brood te eten. Maar wel volkoren wasa crackers en volkoren beschuiten. En in het weekend at ik wel brood zo'n donker bolletje ofzo. En je kan het afwisselen met yoghurt en musli. En avond eten ook gewoon 1 bord eten met een bakje yoghurt na. En dan s'avond geen chips eten natuurlijk.

pemanima

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 15:45

hey amber, via wie volg je de herbalife?
Ik vond via google een goedkope herbalife leverancier, ben benieuwd of daar ervaringen mee zijn.

_angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 15:48

Ik volg herbalife, en ben erg tevreden.

Ik vervang mijn broodmaaltijden door shakes en het avond eten eet ik gewoon normaal. Ik heb ook totaal geen last van hongergevoel, en blijf ook de hele dag eten eigenlijk.

Ik ben nu sinds 1 januari bezig en ik ben 4 kilo kwijt. cm gaat iets harder, maar dat komt ook omdat ik sport.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 16:09

de beste manier om afte vallen is en blijft bewust eten (gezonder en veel groente) en meer bewegen.

Daarmee bereik je het beste resultaat en hou je het er ook af

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 17:56

Susannah schreef:
Dan heeft je moeder mazzel want ook bij Atkins kom je weer aan als je stopt.
Amber: Hoe sneller het eraf gaat, hoe groter de kans dat het er weer aan zit als je stopt (en meer idd).
Dus eigenlijk maar 1 tip: zet allereerst het idee van snel resultaat uit je hoofd.
En zoek dan eens naar manieren om het rustig aan te pakken.

Als je gelijk weer in je oude eetpatroon valt wel ja, maar mijn moeder heeft via Atkins een soort opbouw dieet erna gedaan, die je langzaam weer laat wennen aan het "gewone eten". Dingen zoals bijvoorbeeld brood moet je lichaam weer aan wennen.

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 13:42

Ik ben er aan begonnen, moest ervan kosten en heb mijn geld teruggekregen. Ik doe dat soort dingen nooit meer! :Y) Brrrrrrrr!

Firedancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 13:47

_angela schreef:

Ik vervang mijn broodmaaltijden door shakes en het avond eten eet ik gewoon normaal. Ik heb ook totaal geen last van hongergevoel, en blijf ook de hele dag eten eigenlijk.

Ik ben nu sinds 1 januari bezig en ik ben 4 kilo kwijt. cm gaat iets harder, maar dat komt ook omdat ik sport.

Dat is meer dan twee kilo per week.

Sorry hoor, maar dat is echt vreeeeeselijk ongezond en je ontregelt je hele spijsvertering. Niet iets om trots op te zijn!

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 13:59

Firedancer schreef:
_angela schreef:

Sorry hoor, maar dat is echt vreeeeeselijk ongezond en je ontregelt je hele spijsvertering. Niet iets om trots op te zijn!

Wat een dikke onzin!! Fijn ook hoe je het verwoord naar iemand, aardig zeg!
Als een persoon erg ongezond zou eten en plotseling alleen nog maar gezond zou eten en het aantal aanbevolen caloriën eet, valt die persoon ook meer dan 2 kilo af per week. Daarnaast sport _angela toch ook? Dan zullen de cm's ook sneller gaan lijkt me.

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 14:08

Firedancer schreef:
_angela schreef:

Kunt u wel rekenen?

Angela is vanaf 1 januari bezig met dit dieet, dus 21 dagen = 3 weken -:- 4 kilo = iets meer dan een kilo per week. Of ben ik nu gek?

_angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 14:42

Ja, precies, iets meer dan een kilo per week!

Jammer dat je je elke keer weer moet verdedigen voor je dieet. Zo gaan mensen zich er wel voor schamen.
Mijn cm gaan idd sneller omdat ik sport en dus mijn vet omzet naar spieren. Ik voel me fitter dan ooit, en mijn spijsvertering is ook beter dan ooit. Geen last meer van verstopping, en diarree. Heerlijk!

Mijn eetpatroon ziet er als volgt uit:

Ontbijt: shake
Tussendoortje: fruit of een stuk ontbijtkoek
Lunch: shake
Tussendoortje: opkikker groentefit, en als ik thuis ben rauwkorst
Diner: normaal eten, met veel groente. (voor mij is dat veel)
Tussendoortje: fruit

Daarnaast drink ik erg veel water en kruidenthee.

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 15:51

@Angela: Ik heb destijds ook dat dieet gevolgd, als tussendoortje, als je geen trek had in fruit o.i.d. mocht ik per dag ook een handje japanse mix....ben tot op heden nog verslaafd eraan, haha! Knap dat je volhoud!

Talonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 16:00

Ik heb het maanden gedaan, na de bevallig van mijn eerste kindje en was er erg blij mee. Er hoefde in kilo's niet veel af, 7 ofzo, maar was veel blijer met de cm-ers die eraf gingen. Ik heb 3 jaar hetzelfde gewicht gehouden (alleen 's ochtends de shake nog) tot mijn 2e zwangerschap en toen ben ik met herbalife gestopt. Ik merkte dat mijn lijf meer nodig had en ik kreeg darmklachten. Nu weeg ik 68 kilo en mag er van mezelf 5 kilo af, maar dat red ik zo ook wel. Hou alleen teveel van lekker eten en snoepen! IK vind het een goed produkt, wel prijzig, maar ik heb er veel mensen gelukkiger van zien worden en tja, je moet wel je best blijven doen, wil je niet aankomen als je ermee stopt. Ze adviseren ook om de ochtendshake erin te houden en voor de rest goed op te letten met wat je eet!