Voorgaande topics:
[MW] [Centraal] Voor alle vragen over anticonceptie, deel 3
[MW] [Centraal] Voor alle vragen over anticonceptie, deel 2
[MW] [Centraal] Voor alle vragen over anticonceptie
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

daantje99 schreef:Of je af valt als je stopt met diane pil weet ik ook niet. Ik slik zelf ook de diane35 en ben ook wel zeker 5 kilo aangekomen. Hier baal ik best wel van, ook niet zomaar in een keer. Maar verdeeld over 2 jaar zegmaar. Had jij dit ook?
AlicavR schreef:daantje99 schreef:Of je af valt als je stopt met diane pil weet ik ook niet. Ik slik zelf ook de diane35 en ben ook wel zeker 5 kilo aangekomen. Hier baal ik best wel van, ook niet zomaar in een keer. Maar verdeeld over 2 jaar zegmaar. Had jij dit ook?
Ik ben over 6 maanden verdeeld aangekomen.
Dus je kon ook erg duidedelijk zien dat ik was aangekomen.
) dus mocht een paar maanden geen pil slikken. Ong tussen de 4 en 6 weken na het stoppen met die pil waren zo die kilo's er weer af. Heb daar niets voor gedaan, was destijds ongelofelijk moe, en juist passiever dan de periode ervoor. Maar voor mijn gevoel is het deels ook gewoon vocht geweest, net als dat je ook vocht vasthoudt als je ongesteld wordt. Dan weeg ik ook altijd ineens een kilo oid meer, en dat is er dan na 3 dagen ook weer af... maargoed, 5 kilo eraan, 5 kilo eraf voor mij dus...

maar dat gaat echt niet op...
_Judje_ schreef:De goedkopere versies hebben altijd de naam van de stoffen. Als ik me niet vergis is het van diane; cyproteronacetaat ethinylestradiol oid?? Uit mijn hoofd...:-s Ik had dat toen ook. Die is goedkoper, op de markt toen het patent vervallen is. Maar de werking is dus wel exact hetzelfde...