Ik ben op zoek naar een goede krultang, ik heb al wat rond gespeurt op internet maar kon niet echt iets vinden wat nou echt de doorslag gaf welke ik nu moest kopen etc.
Ik ben op zoek naar een krultang met meerdere opzetstukken, dit omdat ik verschillende krullen zou willen maken.
Ik heb al een paar tangen geprobeert maar deze werkten beide niet goed bij mij. Het opzetstuk was te groot, werd niet warm genoeg etc etc.
Ik heb al meerdere reviews van verschillende tangen bekeken maar over een aantal tangen waren meerdere mensen duidelijk niet positief. Omdat ik niet veel ervaring op dit gebied heb vind ik het moeilijk een juiste tang te zoeken, wel fijn zou zijn als de tang dus warm genoeg wordt, het meerdere opzetstukken heeft en snel & eenvoudig in gebruik is.
Ik wil ongeveer uitkomen qua bedrag in de middenklasse,
goedkoop is duurkoop heb ik zeker gemerkt qua tangen, maar ik ben ook niet bereid 200 euro voor een krultang neer te leggen.
Je hoeft niet een speciale tang en type te geven als je me maar iets in de goede richting kunt helpen is dat al erg fijn !
Waar ik op moet letten qua watt ed. ?
Alvast bedankt !
. Goede kwaliteit!