Wie heeft er een partner met ADD?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Njen

Wie heeft er een partner met ADD?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-08 13:16

Waarschijnlijk heeft mijn vriend ADD en ik vroeg me dus af of meer mensen hier ervaring mee hebben en hoe ze ermee omgaan. Ik moet af en toe mijn eigen bijv. behoorlijk inhouden om niet boos te worden als hij weer eens bepaalde dingen vergeet en ik gebroken thuiskom en dan dus alsnog de afwas moet doen en de was en droger uitruimen enz, dus wie heeft tips en ervaringen Haha! (het gaat zoiezo al beter als eerst, want eerst wisten we het geen van beide, maar ik begon steeds meer vermoedens te krijgen en heb hem dus er ook op gewezen en echt zo goed als alles kwam overeen, hij wist niet dat het een naam had, maar wist van zichzelf wel al die dingen, hij gaat binnenkort officieele diagnose laten stellen en dan weten we het zeker Lachen )

Brainless

Re: Wie heeft er een partner met ADD?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 13:21

Tip;

Een lijstje neer leggen die hij dan 1 voor 1 kan afwerken als hij thuis komt.

edit: en niet een te lang lijstje, dan kan hij in de war raken als hij het niet afkrijgt.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-08 13:26

Ok, dat zal ik onthouden en eens gaan doen dan Lachen Een lang lijstje zal het ook niet worden dan, want opzich is er niet veel te doen, maar hij belooft weleens wat en dan baal ik als ik het uiteindelijk weer aan het doen ben Knipoog

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 13:31

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 13:45

Hier is al een topic over geweest Lachen : [MW] Relaties met adhd'ers?

Ik vermoed dat mijn vriend heeft ADHD heeft, hij is er echter nooit mee naar een dokter geweest dus echt bevestigd is het wel niet. Hij vertoont eigenlijk bijna dezelfde symptomen als mijn broertje die dit ook heeft.

Echt last ondervind ik er niet van, maar das waarscheinlijk ook een deel omdat we (nog) niet samenwonen. Wel is het soms moeilijk om eens een dagje rustig aan te doen, omdat hij graag altijd bezig is en moeilijk lang kan stilzitten. Verder moet ik wel z'n aandacht veel opnieuw trekken, omdat ie bv in een winkel direct is afgeleid en maar met een half oor luisterd naar me.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-08 13:50

Thnx Lachen Ervaringen hoor ik nog steeds graag, want mijn vriend heeft voorzover ik weet geen hyperactiviteit erbij Lachen

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-08 14:46

LZP > MW