Een tijdje terug had ik een topic geopend omdat ik steeds zo moe was, slap en draaierig en zelfs flauwviel ervan. Ik was toen naar de dokter geweest, heb bloed laten prikken en daar kwam niks uit. De dokter kwam toen niet verder dan: ''het zit in je hoofd''. Dat heeft hij niet letterlijk zo gezegt maar het komt er wel op neer. Ik heb nogal een geschiedenis met depressief zijn etc. maar dat is nu 2 jaar geleden en ik heb daar geen last meer van in de zin van dat ik er moe van zou kunnen zijn. Het is toen een tijdje beter gegaan maar nu is het dus weer terug. In die tussentijd is er niks veranderd qua eten, slaap oid. Ook niet meer stress want ik heb nu alweer een aantal weken zomervakantie en ben geslaagd voor m'n VMBO diploma. Maar ik ben dus weer vreselijk moe. De hele dag moeie ogen, snel buiten adem, hoofdpijn, draaierig, moeie spieren, doodmoe wakker worden 's ochtends en moeilijk uit bed komen enz enz. Een keertje laat naar bed zit er niet in want daar moet ik dagen van bijkomen..
Ik wil dus niet weer naar de dokter omdat die me toch alleen maar afscheept met ''het zit in je hoofd'' maar ik vraag me af of er hier mensen zijn die dezelfde klachten hebben en/ of weten wat het zou kunnen zijn en wat ik eraan kan doen.
Alvast bedankt