Britse Defensie geeft UFO-rapporten vrij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Waikiki

Britse Defensie geeft UFO-rapporten vrij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-08 18:04

Citaat:
Buitenaardse wezens zijn groen van kleur en houden van het bezoeken van Groot-Brittannië. Dat blijkt uit rapporten van het Britse ministerie van Defensie.

Het ministerie registreert al tientallen jaren alle meldingen van mensen die claimen Unidentified Flying Objects (UFO’s) te hebben gezien. In sommige gevallen werden ook ontmoetingen met buitenaardse wezens beschreven.

Russen
Defensie kwam in 1951 tot de conclusie dat vliegende schotels niet bestonden. Alle meldingen werden toch nagetrokken omdat de Britten voor geheime Russische wapens vreesden.

De informatie was altijd strikt geheim, maar is inmiddels openbaar gemaakt. De rapporten uit 1978 tot en met 1987 zijn op de site van het National Archive geplaatst en zijn de komende maand gratis te downloaden.

UFO’s blijken volgens de documenten in vele vormen en kleuren voor te komen, de bestuurders van de voertuigen hebben wel een opvallende overeenkomst: ze hebben allemaal een groene huidskleur.

Vermoord
De rapporten zijn soms uiterst gedetailleerd, zo beschrijft een man hoe hij al van kinds af aan contact had met de groene wezens. Volgens hem stond het buitenaardse wezen Algar in 1981 net op het punt om contact op te nemen met de Britse regering voordat hij door een ander buitenaards ras werd vermoord.

Het ministerie deed 90 procent van de informatie die het binnenkreeg af als onzin. Voor 10 procent van de meldingen was Defensie niet in staat om een verklaring te geven.

Afbeelding
Het Britse ministerie van Defensie deed 90 procent van de UFO-meldingen af als onzin

Bron: http://www.elsevier.nl/nieuws/wetenscha ... index.html

Nou wie heeft er wel eens een UFO gezien, of moet ik zeggen, een groen poppetje? Clown
Ik in ieder geval niet Nagelbijten / Gniffelen
Wat denken jullie van die overige 10% die onverklaarbaar is?

xTamara

Re: Britse Defensie geeft UFO-rapporten vrij

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 18:11

Ik geloof er echt helemaal niks van!
Echt onzin. Over die 10% heb ik niet echt wat te zeggen, maar ik geloof echt niet in UFO's!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 18:13

HAHA, jazeker. Huilen van het lachen Ik geloof er niets van. Nagelbijten / Gniffelen Hoe zouden die wezens nou zulke ruimtedingen kunnen bouwen..?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 18:15

daNiielle_ schreef:
Hoe zouden die wezens nou zulke ruimtedingen kunnen bouwen..?

Eigenlijk is het maar knap arrogant gedacht van Ons dat alleen Wij in staat zijn om ruimteschepen etc. te bouwen.

Sowieso vind ik het arrogant om te denken dat de aarde de enige plek in het heelal is waar leven bestaat. Knipoog

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 18:17

Ik heb toevallig samen met een collegastagaire een jaar of 10 geleden wel degelijk een UFO gezien.

Het was dat we met tweeen waren anders had ik mezelf niet eens geloofd...

Dus ja ik geloof wel dat er meer is daar ergens in het heelal

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 18:18

Karin schreef:
daNiielle_ schreef:

Eigenlijk is het maar knap arrogant gedacht van Ons dat alleen Wij in staat zijn om ruimteschepen etc. te bouwen.

Sowieso vind ik het arrogant om te denken dat de aarde de enige plek in het heelal is waar leven bestaat. Knipoog

Inderdaad. Waarschijnlijk zijn wij ontstaan uit cellen die op de aarde gekomen zijn doordat een meteoriet de aarde geschampt heeft. Die cellen kunnen ook ergens anders terecht komen (en ergens vandaan komen), wie weet hebben ze zich daar ook wel kunnen ontwikkelen.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 18:18

Karin schreef:
daNiielle_ schreef:

Mee eens, het heelal is zo immens groot, het kan toch niet zo zijn dat de aarde de enigste bewoonde planeet is. Ja Een groot deel zal onzin zijn, maar imo is het niet onmogelijk dat er iets in staat met een kern van waarheid. Ik zal de bestandjes downloaden voor m'n pa want die vindt dat errug interessant.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 18:37

Karin schreef:
daNiielle_ schreef:

Hier kan ik me helemaal in vinden!

Stoeptegel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 21:13

Inderdaad. Maar omdat het nog niet duidelijk is wat de definitie van 'leven' is, is het verrekte lastig om er op te zoeken.
Leven zoals wij het kennen wordt al veelvuldig op gezocht maar een ander soort leven kan ook best bestaan.
En wie zegt dat ons heelal het enige is? Het dijt nog steeds uit en wordt dus groter maar misschien zijn er meerdere.

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 01:25

Ik heb ook wel eens dingen gezien die onverklaarbaar waren. niet een keer maar drie keer. twee keer was ik niet alleen en echt geloof me dat was heel apart (kreeg er eerlijk gezecht een beetje een naar gevoel bij) en niemand (van de 5) wist wat die zag...

Nu weet ik nog steeds niet wat het was.. Maar vond het erg apart..

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 01:42

jawel hoor
wel eens een (nog) niet geindentificeerd voertuig gezien

zal vast een soort stelt geweest zijn
of een weer balon of mij god weet wat Haha!
we hebben het toen iig niet kunnen indentificeren Clown

het helaal is groot , heeel erg groot
heb er weinig moeite mee te geloven dat er vast elders
ook wel eens leven zou kunnen zijn ..

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 11:20

mmm, UFO's en buitenaardse wezen zijn twee verschillende zaken die waarschijnlijk weinig met elkaar van doen hebben. Een UFO is gewoon een niet geïdentificeerd vliegend object. dat kan van alles zijn Knipoog Buitenaardse wezens? Die zullen er zeker wel zijn, het heelal is daar groot genoeg voor. Zelfs goed mogelijk dat er beschavingen ontstaan van intelligente wezens. Of dat ze ook hier naartoe komen? Goeie vraag. Er zijn nogal wat fysieke limieten. Zoals bijvoorbeeld het feit dat de mensheid pas relatief kort radiogolven uitzendt (zeg maar, iets meer dan 100 jaar), waaruit dan zou kunnen blijken voor de buitenaardsen waar we wonen. Binnen 100 lichtjaren zijn er maar erg weinig planeten die voldoen aan de eisen om iets vergelijkbaars aan ons leven te creëren.

En dan vond ik een uitspraak bij CSI wel leuk: "Als er al intelligent buitenaards leven is, dan zijn ze slim genoeg om héél ver weg van de aarde te blijven" Knipoog

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 12:04

joostvangestel schreef:
"Als er al intelligent buitenaards leven is, dan zijn ze slim genoeg om héél ver weg van de aarde te blijven" Knipoog

haha deze is inderdaad geweldig.. Haha!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 12:56

Karin schreef:
daNiielle_ schreef:

Inderdaad!
Ik geloof ook echt dat er meer leven is in het heelal en niet alleen op de Aarde.

En wie weet zijn die wezens nog wel veel slimmer als ons! Knipoog

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 13:42

Offtopic: waarom krijg ik ineens een inlogschermpje van www.elsevier.nl als ik dit topic open? Meer mensen last van?

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 22:51

Het zou maar zo kunnen dat er meer leven in dit heelal bestaat. Maar of ze nou echt groen zijn Clown .

Laar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 23:32

Het Heelal is zo gigantisch groot, zo onbereikbaar groot. Wie weet is er nog wel een aardbol PRECIES zoals de onze, waar wij allemaal nog een keer rondlopen, je kunt het zo gek niet bedenken, maar de gedachte dat niemand zo intelligent kan zijn als de mens HIER op aarde is idd behoorlijk arrogant.. Tong uitsteken