Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lindsey schreef:Vanochtend hoorde ik op de radio dat een kindje van een brits echtpaar dat ontvoerd was uit een vakantiehuisje in Portugal nog niet terug was. Ook niet nadat de ouders diverse emotionele oproepen via de tv hadden gedaan.
Blijkt dat de ouders uit eten waren gegaan in een een restaurant en het kind alleen in het huisje hadden achtergelaten terwijl het sliep.
Nu lijkt mij die ontvoering voor het kind een vreselijke traumatische ervaring en daarom is het verschrikkelijk dat dit gebeurd is maar welke idioten laten hun kind nu gewoon alleen in vakantiehuisje achter om uit eten te gaan. Dan denk ik die ouders verdienen niet beter.
Mocht het kind terugkomen dan denk ik dat er serieus gekeken moet worden of het kind sowieso niet beter af is in een pleeggezin.
lindsey schreef:Vanochtend hoorde ik op de radio dat een kindje van een brits echtpaar dat ontvoerd was uit een vakantiehuisje in Portugal nog niet terug was. Ook niet nadat de ouders diverse emotionele oproepen via de tv hadden gedaan.
Blijkt dat de ouders uit eten waren gegaan in een een restaurant en het kind alleen in het huisje hadden achtergelaten terwijl het sliep.
Nu lijkt mij die ontvoering voor het kind een vreselijke traumatische ervaring en daarom is het verschrikkelijk dat dit gebeurd is maar welke idioten laten hun kind nu gewoon alleen in vakantiehuisje achter om uit eten te gaan. Dan denk ik die ouders verdienen niet beter.
Mocht het kind terugkomen dan denk ik dat er serieus gekeken moet worden of het kind sowieso niet beter af is in een pleeggezin.
Cyntje schreef:Op de radio kun je geen beelden zien hoor
pressent schreef:in het begin bericht zeg je duidelijk dat je het op de radio hoorde.
En ik heb nog een vraagje hoe oud was het kind eigelijk?
C_hristel schreef:Waarschijnlijk hebben die ontvoerder het dan wel gemunt op dat kindje, want je gaat niet zomaar een huisje open maken op de gok dat er een kindje ligt te slapen.
Ik ben wel benieuwd welk verhaal er nou juist is? PErsoonlijk zou ik nooit gaan eten in een restaurant als me kindere op bed liggen, want dan zit je ook niet op het gemak te eten. Maar even bij andere camping gasten iets drinken vindt ik wel kunnen.
En dat die mensen hun kindere niet waard zijn vindt ik wel heel grof om te zeggen. Iid laten zoveel mensen hun kinderen wel even alleen. Ik hoor vaak dat van die tienermoedertjes hun kindere alleen laten om te gaan stappen, daar zou eerder naar gekeken moeten worden
pressent schreef:in het begin bericht zeg je duidelijk dat je het op de radio hoorde.
En ik heb nog een vraagje hoe oud was het kind eigelijk?