Bewijs rond 911/Twin Towers - Iemand dit gezien?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bas232

Bewijs rond 911/Twin Towers - Iemand dit gezien?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-06 20:26

benangelique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:44

volgens mij staat dit verkeerd, ik tem wel even

Flore

Re: 911 Iemand dit gezien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:45

Ja het hoort bij Links, ik ga het wel even kijken

_Debbie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 21:50

Is dat die film met dat er niks van klopt?

Schandalig en het zet je echt aan het denken wij hebben hem op dvd en hij gaat echt iedereen af.
Het ergste vond ik dat bij het pentagon er hele andere dingen werden terug gevonden van het vliegtuig en dat het gat van het vliegtuig niet klopte en bin laden gewoon in Dubai zat met soldaten terwijl dit allemaal gebeurde.

Dat is toch die video?

Bas232

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-06 22:49

Geen idee.....maar hoe zat het dan wel?

Nettie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 00:01

Ach, de regering is corrupt, maar dan wisten we toch allang? Ze hadden de waarchuwingen negeerd, en er niks aan gedaan. Maar daardoor hadden ze wel lekker reden voor oorlog. Maar dat was toch ook hetzelfde verhaal met Pearl Habor en Japan?

Denk niet dat dit zo 1,2,3 zal veranderen...

supertygetje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 02:39

Ik begrijp niet helemaal dat iedereen (edit: staan eigenlijk vrij weinig reacties) zomaar ineens gelooft wat ze in zo'n filmpje zien?
Ze hadden inderdaad wel aanwijzigingen dat er een aanval op de twin towers zou komen, maar waar en wanneer was voor zover ik weet helemaal niet duidelijk.

Met Pearl Harbor waren er ook wel aanwijzigingen, hoewel Hawaii natuurlijk niet de meest logische plaats lijkt...

Maar mensen, er zijn altijd aanwijzigingen! Er zijn ook wel aanwijzigingen dat mensen van plan zijn de hele wereld op te blazen. En wat wil je dan, naar Mars verhuizen?

baroen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 03:36

supertygetje schreef:
Ik begrijp niet helemaal dat iedereen (edit: staan eigenlijk vrij weinig reacties) zomaar ineens gelooft wat ze in zo'n filmpje zien?
Ze hadden inderdaad wel aanwijzigingen dat er een aanval op de twin towers zou komen, maar waar en wanneer was voor zover ik weet helemaal niet duidelijk.

Met Pearl Harbor waren er ook wel aanwijzigingen, hoewel Hawaii natuurlijk niet de meest logische plaats lijkt...

Maar mensen, er zijn altijd aanwijzigingen! Er zijn ook wel aanwijzigingen dat mensen van plan zijn de hele wereld op te blazen. En wat wil je dan, naar Mars verhuizen?

ik geloof helemaal zomaar ineens iets, en neem ook zeker dingen niet klakkeloos aan, ik zie alleen in die film wel degelijk erg veel tegestrijdigheden... verklaringen die niet KUNNEN kloppen... beeld materiaal wat verdwijnt ( toevallig het enige beeld materiaal wat zou kunnen bewijzen wat er het pentagon binnen vloog) de explosies in de torens.. geluidsmateriaal, waar men hele andere dingen meld dan hoe de verklaringen luiden.. en ga zo nog maar even door...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 10:43

Er komen wel heel veel onverklaarbare zaken en tegenstrijdige verklaringen naar boven in die film. Bovendien zijn er een aantal wetenschappelijke bewijzen genoemd die zelfs voor veel geld niet te veranderen zijn...
Eerlijk gezegd zou het mij niet verbazen als (een groot deel van) deze film aardig in de buurt van de waarheid is.

Bas232

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-06 10:47

Wat ik ook niet begrijp is dat alle zwarte dozen verdwenen zijn.
Videobanden van panden in de buurt waar weinig tot niets van over is.

Ik bedoel, vergelijk het eens met de bijlmer-ramp, daar vonden ze de dozen wel degelijk.
Bovendien schijnt het nog nooit voorgekomen te zijn dat beide dozen van een vliegtuig verdwijnen, maar wonderbaarlijk zijn ze hier allemaal weg.

Wat ik ook niet begrijp is dat veel "bewijs" pas jaren na dato openbaar wordt gemaakt.
Je zou toch denken dat de overheid er juist belang bij heeft alle gegevens zo snel mogelijk bekend te maken.
Maar neen, ze hebben nog steeds enorm veel zaken die geheim moeten blijven, schandalig, alleen dat feit al op zichzelf.

Shadow0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 11:21

Verplaatst van LZP naar NM. Naar onze mening is dit een inhoudelijke discussie, dus hoort het eerder hier dan op Links.

Ik zal de titel nog even verduidelijken.

Chubby

Re: Bewijs rond 911/Twin Towers - Iemand dit gezien?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 11:48

Ik heb de DVD toevallig zaterdagavond in m'n speler gestopt, maar heb slechts het 1e stuk gezien.

Vond het stuk waarin George Bush te horen krijgt dat de USA wordt aangevallen - en zijn reactie daarop- erg frappant. Tegelijk kan ik me zo voorstellen dat je zulk nieuws even moet verwerken, je ziet hem gewoon vertwijfeld zitten "what to do".

Ik ben benieuwd naar de rest van de film...

Hannanas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 12:44

ach joh, er zijn al heeeeeeeel lang mensen die het een en ander van denken, al vanaf t moment dat hij aan de macht kwam, dacht ik dat het niet goed zou gaan.

11 september heeft nooit plaatsgevonden, nabestaanden van de * vliegtuig slachtoffers* starten binnenkort een rechtzaak omdat ze wel eens willen weten dat er met hun overledenen is gebeurd.
Ze zijn gewoon verdwenen, wellicht vermoord, maar 1 ding is bijna zeker... ze zijn niet met vliegtuig en al in de torens gevlogen.

wat dacht je van de verdachten? 14 van de verdachten zijn gewoon bakker, handelaar, in verweggistan. Het o zo schone paspoort wat gevonden is in de buurt van de torens was brandschoon, terwijl al het andere vergaan was en onder een dikke laag stof zat.... en hij blijkt ook nog eens gewoon in weetikveel waar te wonen, hij zag ineens zijn gezicht in de krant...

Tijdens het ongeluk, was senior bush aan het onderhandelen, vergaderen in amerika met de hoogste leiders van Al-Qaida.

Enne, zo'n groot vliegtuig.... veroorzaakt nooit een 3 meter breed gat;) vliegtuig, vleugels zijn ook nooit gevonden. Ook kan het nooit zo instorten door een vliegtuig als je even logisch gaat beredeneren.

en zo kunnen we nog wel even doorgaan;)

Al moeten we nu niet allemaal op bush gaan zitten, Al-Qaida heeft ook meegewerkt, en wie weet... wie er allemaal nog meer achter zitten.

trouwens een hele goede site ( trouwens, de site is nu niet compleet wegens het werken aan de site )

http://www.ditkannietwaarzijn.nl/?page_id=4

Bij pagina's... staan alle onderwerpen over 11 september

Karamell

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 13:27

Euh Hannanas, een vriendin van mij ging toen ze klein was naar school vlak in de buurt van de Twin Towers. Ze kocht erna nog dikwijls haar lunch bij de Towers.
Zij heeft mij de dag na de ramp een mail gestuurd, helemaal overstuur, met foto's hoe het er vroeger uitzag en dat ze niet kon bevatten dat dat allemaal weg was.

Over de rest ga ik me niet uitspreken, maar om te zeggen dat er helemaal géén vliegtuigen in de Twin Towers zijn gevlogen. Sorry, maar dat kan ik niet geloven

Instorten kon zeker wel, de hitte van de brand maakte de metalen constructie te week (juist nogeens gechecked bij een vriend die voor ingenieur studeert, hij verwees me nog naar deze site: http://www.classic.archined.nl/news/010 ... owers.html ).

@Nettie, situatie met Japan en Pearl Harbour was toch ietsje anders denk ik

_Debbie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 13:29

Als je kijk naar de beelden van het pentagon klopt er toch geen bal van!
Je ziet alleen een rond gat waar zijn de vleugels dan? Sommige lantaarnpalen stonden nog in de grond en er word een andere motor terug gevonden van een heel ander vliegtuig?
Er klopt echt niks van!

Whiz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 13:30

supertygetje schreef:

Het bewijs zit niet alleen in dat filmpje.. er zijn zoveel andere dingen die gewoon niet kloppen bij die aanslagen in Amerika...

Ik zeg niet dat het allemaal zo is..

Maar het is heel naief om te denken.. dat bush .. geen baat had bij bepaalde zaken.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 13:38

@ Yuna

Citaat:
Euh Hannanas, een vriendin van mij ging toen ze klein was naar school vlak in de buurt van de Twin Towers. Ze kocht erna nog dikwijls haar lunch bij de Towers.
Zij heeft mij de dag na de ramp een mail gestuurd, helemaal overstuur, met foto's hoe het er vroeger uitzag en dat ze niet kon bevatten dat dat allemaal weg was.

Je vat het verkeerd op, maar het staat er idd een beetje vaag. Ik bedoel dat 11 sept , 11 sept niet is. Het is geen ongeluk en etc. Het is geen *ramp* . Het is een bedachte ramp.

Maar een heel gebouw, kan niet zo recht instorten door het smelten van metaal, dat kan gewoon niet. Mischien met een erg groot vliegtuig, zoals eigenlijk gedacht wordt, maar dat is zeker niet gebeurd.

Trouwens, zogenaamde telefoontjes vanuit het vliegtuig... over het algemeen kan je helemaal niet bellen in een vliegtuig, ja toch?

En tuurlijk... aanwijzingen dat iemand de hele wereld op gaat blazen.... Maar ik vind het alleen verkeerd als grote machten het doen, grote machten/ regeringen/een machtig land die eigenlijk moet beschermen... wat het duidelijk niet doet.

En Osama drinkt gewoon lekker coctails in een amerikaans hotel joh. Je gaat mij niet vertellen dat amerika niet weet waar hij zit. Door deze toestanden hebben we wel oorlog met de jihad en etc, maar ik geloof echt niet dat het nu nog een bush-osama oorlog is ( om het zo even te zeggen ). Osama is gewoon bekend. Als hij al vanaf 1998 gezocht wordt, en in 2001 nog in dubai, een amerikaans ziekenhuis wordt behandeld etc... vertel je mij niet dat hij al jaren in grotten woond/onderduikt.

Mja, ik ga dit filmpje eerdaags ook maar eens kijken:)

Karamell

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 13:51

Je mag niet bellen, maar kunt het in principe wel.

Wat betreft dat instorten, lees aub die site even. Het is namelijk wel mogelijk.

Hannanas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 13:55

Ik zeg ook niet dat er geen vliegtuigen in zijn gevlogen. Maar zeker geen groot passagier vliegtuig, niet het vliegtuig van de overledenen.

noukske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 13:59

Ik heb de film bijna helemaal af gekeken, en ik vind hem erg overtuigend. Hij zet duidelijk de feiten op een rijtje.
Als je erover nadenkt is het ook belachelijk dat ons voorgespiegeld wordt dat een Boeiing (vliegtuig) een gat van 5 meter omvang in het pentagon slaat, en vervolgens totaal verdwijnt door de chemische reactie van kerosine. Getuigenverklaringen over legervliegtuigen krijg je niet te zien, en beelden van beveiligingscamera's worden in vrijwel een uur tijd in beslag genomen. Hoe geloofwaardig.

Tja..de waarheid zullen we nooit weten, maar er is zeer zeker sprake van een politiek spelletje. Helaas ten koste van 1000en levens.

Moniek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 13:59

je kan alles wel geloven in elke gebeurtenis zijn er verschillende verklaringen mogenlijk.
Maar wat wel als een paal boven water staat amerka is een erg arogant land wat nooit had verwacht dat het zal kunnen worden aangevallen.
Is immers ook nooit gebeurt.
Pearl harbor kunnen we hier totaal niet mee vergelijken want toen was de comminicatie van lek mijn vestje.
Amerika had nooit verwacht op vasteland te worden aangevallen,maar of dit nu wel of niet zo is gegaan kunnen we alleen over speculeren de waarheid of complete waarheid zullen wij gewone burgers nooit weten.

Karamell

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 14:04

Welk vliegtuig zou er dan ingevlogen zijn? Zoals ik nu begrijp uit jouw tekst zouden de mensen uit het 'zogezegd' gecrashte vliegtuig vermoord zijn en zijn ze dan met andere vliegtuigen in de gebouwen gevlogen? Zelfs als we jouw theorie van een 'geënsceneerde ramp' aanhouden, is dat toch dubbel werk om én de mensen in dat vliegtuig om te brengen én met andere vliegtuigen er in te vliegen?

Trouwens in mijn laatste post had ik het over het instorten van de gebouwen en niet over de vliegtuigen.

Dat er politieke spelletjes gespeeld worden...Dat is (helaas) altijd zo.

Eens met Moniek dat we als gewone burgers nooit de echte waarheid zullen weten.

saaraah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 14:25

Weetje, ik vind het eigenlijk een beetje lijken op het verhaal van de Delta Deceptie van Dan Brown

Hannanas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 14:25

Ben ik het ook mee eens.

Yuna, ik speculeer dat zelf niet, er zijn theorien en bewijzen dat er een militair vliegtuig is ingevlogen, niet het vliegtuig wat beweerd wordt.

en idd, we zullen nooit helemaal 100% erachter komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 14:29

Maar Yuna, als een vliegtuig een gebouw invliegt kun je het toch moeilijk een 'gesloten gebouw' blijven noemen? De muren en ramen beschadigd, een gat ter grootte van een vliegtuig.
De brand die volgde was een open-air fire en die is veel minder heet.

Three government studies (two U.S., one Canadian; all done prior to Sept.11) have all put the temperature of an open-air kerosene fire between 300-500 °C -- far less than the 1583 °C needed to melt steel. Also, kerosene boils while it burns, so usually the fires don't last very long.