Nieuwste TikTok filmpje levensgevaarlijk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Avalanche

Berichten: 16076
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 11:03

LWDaisy schreef:
Ik zie wel eens berichten voorbij komen over hoe ouders een zaak willen aanspannen tegen Tiktok omdat hun kind zichzelf de vernieling heeft ingeholpen door één of andere challenge.
Misschien moet je je kind niet onbeperkt toegang geven tot internet, als het niet in staat is bepaalde gevaren te herkennen, denk ik dan...

Dit!

Maar die ouders besteden dan zelf ook het opvoeden uit aan social media en de omgeving. Ik ben geen ouder (gelukkig :D ) maar opvoeden is de verantwoordelijkheid van de ouders zelf, niet de rest van de wereld.
Niets mis mee om met je kinderen mee te kijken, denk ik dan, en niet om te oordelen, maar wel om met ze erover te praten, en ze zo dingen te leren.

_Mir
Berichten: 1362
Geregistreerd: 01-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 22:01

beert schreef:
Oh! Ik heb toch nog een foto gevonden van deze challenge, alleen dan de veilige versie:
[ [url=m/9uisjJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

:D


Vind er geen bal aan.

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18680
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Nieuwste TikTok filmpje levensgevaarlijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 10:35

Omdat dit topic niet op MWS thuis hoort verplaatsik hem naar Nieuws & Maatschappij.

Tiggs

Berichten: 7528
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 10:37

Karin schreef:
_San87_ schreef:
Darwin awards a commin'...

:').

Vrouwen hebben misschien nog iets in te halen :')

[ [url=m/bocDTi.jpg]Afbeelding[/url] ]

Bron: Wikipedia


:') :')

Tiggs

Berichten: 7528
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 10:39

Tazzey schreef:
Hoe kun je dan roepen om een verbod als je er zelf niet op zit?
Ik haal er veel creatieve ideeën vandaan. Er staat voldoende onzin op maar dat heb je overal wel. Kijk maar eens wat rond, je kunt voor je hobby’s echt leuke ideeën opdoen. En papegaai Gizmo heeft erg schattige filmpjes. Laat je beeld niet verpesten door een enkele idioot.


+ nog meer kattenfilmpjes!

Sabbientje

Berichten: 4710
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 10:47

Rex_Rolfo schreef:
Als de foto van sociale media komt, is dan de kans niet 87% dat het photoshop is?

Geen idee of het fotoshop is en of diegene niet gewoon een losse pluk heeft mee gevlochten en het laat lijken dat het vastzit.
Ik vind het vooral link dat straks penny-meisjes dat ook na willen maken voor de foto.

Ik moet er zelf niet aan denken mijn haar samen met die van mijn paard in te vlechten. Maar er zullen ongetwijfeld minder nadenken zijn die dit een nieuwe lifegoal vinden.