Nagellak Tijn* (6) overleden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Winged

Berichten: 33067
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 09:28

karuna schreef:
Ach |( Y;( en dat na de laatste grote dag in de media. Gister was heel cru afscheidsdag op radio drie van de actie. In dit geval wel heel letterlijk ook. Ik hoop dat ze genoeg geld ophalen zodat er mensen geholpen kunnen worden.

Laatste grote doel gehaald... Y;(

Maar dat jochie heeft zo veel meer bereikt dan anderen op veel oudere leeftijd. Iets om voorbeeld aan te nemen...

En die vader in December maar even kort langs het huis willen om een klein bedrag te doneren... Een streefbedrag van 100 euro. Bijzonder <3

Alenthe05

Berichten: 1098
Geregistreerd: 19-03-06
Woonplaats: Naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 09:28

Rust zacht lieve Tijn!

Vele kunnen een voorbeeld aan je nemen! Dat je met je 6 jaar Nederland in beweging hebt gebracht! Ik ben trots op je! Mijn paarse flesje heb ik gisteren binnen gekregen en het zal me altijd herinneren aan jou!

yumi01
Berichten: 194
Geregistreerd: 01-09-11
Woonplaats: haaksbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 09:29

Tranen stroomde over mijn wangen toen ik het hoorde. Rust zacht lief en dapper Mannetje! ❤

Joltsje

Berichten: 9042
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: in mijn huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 09:30

Och jeetje wat verdrietig.

Maar wat kunnen zijn ouders trots op hem zijn. Het leven net zo'n ziekte en daarbij zo'n boegbeeld geworden voor al zijn lotgenoten. Respect.

_Woodstock

Berichten: 184
Geregistreerd: 16-09-11

Re: Nagellak Tijn* (6) overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 09:33

Wat erg! Sterkte voor familie en vrienden van Tijn! Hij was op zo'n jonge leeftijd als zo'n grote held hier in Nederland. Y;( Y;( Y;( Y;( Y;( Y;( Kan je nog steeds zijn nagellak kopen, want dat was ik al wel van plan!!!

Ps. ik vind het wel jammer dat zo'n BN'er er direct geld inziet en relevant probeert te blijven door een liedje van hem te maken. Mooi gebaar hoor, maar vind het best wel een neppe actie....

Friesfanaat

Berichten: 1347
Geregistreerd: 16-12-08
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 09:34

Woorden kunnen niet beschrijven wat een ongelooflijk mooi en groot hart dit ventje had, we kunnen allemaal alleen maar leren van deze mooie jongen..

'Je bent een voorbeeld voor ons allemaal...'

Rust zacht dappere Tijn Y;(

Ongelooflijk veel sterkte gewenst voor de nabestaanden.. Y;(

Friesfanaat

Berichten: 1347
Geregistreerd: 16-12-08
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 09:35

_Woodstock schreef:
....

Ps. ik vind het wel jammer dat zo'n BN'er er direct geld inziet en relevant probeert te blijven door een liedje van hem te maken. Mooi gebaar hoor, maar vind het best wel een neppe actie....



Dat liedje heeft Miss Montreal al geschreven tijdens Serious Request en het geld wat het nummer op zou brengen zou o.a naar de crowdfundingsactie van Tijn zelf gaan.

Eloya

Berichten: 5195
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-17 09:35

@Woodstock je kan nog nagellak kopen tot 12.00 vanmiddag op lakdoortijn.nl

vind je reactie daaronder wel beetje naar, want dat is dus totaal niet waar
Dat liedje heeft miss montreal (gratis) gemaakt tijdens serious request in breda speciaal voor tijn, het geld wat er binnen zou komen ging naar de crowfunding actie, misschien zou je iets beter kunnen nadenken of checken of het klopt voor je zo'n uitlating doet

Supervixen

Berichten: 12876
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Nagellak Tijn* (6) overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 09:38

Wat heeft deze jongen al veel bereikt op zo'n jonge leeftijd. Ik ben er stil van.

_Woodstock

Berichten: 184
Geregistreerd: 16-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 09:38

Friesfanaat schreef:
_Woodstock schreef:
....

Ps. ik vind het wel jammer dat zo'n BN'er er direct geld inziet en relevant probeert te blijven door een liedje van hem te maken. Mooi gebaar hoor, maar vind het best wel een neppe actie....



Dat liedje heeft Miss Montreal al geschreven tijdens Serious Request en het geld wat het nummer op zou brengen zou o.a naar de crowdfundingsactie van Tijn zelf gaan.

Eloya schreef:
@Woodstock je kan nog nagellak kopen tot 12.00 vanmiddag op lakdoortijn.nl

vind je reactie daaronder wel beetje naar, want dat is dus totaal niet waar
Dat liedje heeft miss montreal (gratis) gemaakt tijdens serious request in breda speciaal voor tijn, het geld wat er binnen zou komen ging naar de crowfunding actie, misschien zou je iets beter kunnen nadenken of checken of het klopt voor je zo'n uitlating doet



OH SORRY!!!! Ik heb me daarin niet helemaal verdiept, ik dacht dat ze het zo net heeft uitgebracht! Sorry voor mijn opmerking dan en ik hoop dat ze er veel geld mee heeft opgebracht <3 <3 <3 Y;( Y;(

Smee__

Berichten: 9274
Geregistreerd: 25-05-07

Re: Nagellak Tijn* (6) overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 09:42

Ik kreeg de melding van nu.nl op m'n telefoon en was er echt even stil van.. Zo'n dapper en lief mannetje. Rust zacht Tijn! Y;(

Denise_Storm

Berichten: 2372
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 09:46

Tranen in mijn ogen. Had iedereen maar een klein beetje Tijn in zich. Veel speelplezier daarboven kleine Tijn, dat je maar veel nagels mag lakken! <3

maj0

Berichten: 6603
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 09:47

Ach lieve Tijn rust zacht jongen!

Heel veel sterkte voor zijn ouders familie en vrienden!

Deze kleine held zal niet snel vergeten worden

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Re: Nagellak Tijn* (6) overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 09:56

Och, dat kleine ventje... kleine kanjer. Word je toch even stil van. Dag, dapper kereltje, rust maar zacht. Y;(

Saul

Berichten: 9660
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 09:57

Jeetje wat typisch na een dag zo als gister daar heeft hij gewoon op gewacht...

Dapper mannetje, rust maar lekker uit daarboven dat heb je verdiend. Ik zal je potje nagellak koesteren :(:)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34694
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 10:04

Dat dacht ik ook gelijk, hij heeft gewacht tot het miljoen binnen was. Bijzonder hoeveel hij heeft losgemaakt en in beweging gebracht. Heel veel sterkte voor alle nabestaanden.

akishino
Berichten: 1874
Geregistreerd: 18-05-10
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 10:05

Verschrikkelijk, ik hoop dat tijn rust gevonden heeft.


Vanmorgen op school veel verdriet. Een extra bijeenkomst voor de ouders van zijn klasgenootjes en de zware taak van de juf om deze verdrietige boodschap aan tijn zijn klasgenootjes te vertellen.
Hij heeft gelukkig nog meegemaakt dat het streefbedrag van 1 miljoen gehaald is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 10:06

Alsof hij gewacht heeft tot de 1 miljoen bereikt was , een klein jongentje maar zo dapper en heel Nederland weten te bereiken en ontroeren

Sterke voor zijn ouders en nabestaanden ,veel te jong

Tigress

Berichten: 8946
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 10:07

Dapper mannetje...al tijdens de eerste actie zat ik met tranen in mijn ogen te lezen over wat jij mee moest maken. Gisteren lachte mijn hart nog met je mee, vandaag huilt mijn hart.

Ik weet niet wat het is, ik ken je niet persoonlijk, maar je raakt me tot in het diepste van mijn ziel. Je verhaal heeft iets in mij aangeraakt.
Je hebt nu rust, je hoeft niet meer te vechten. Rust zacht Tijn, rust zacht Y;(

Winged

Berichten: 33067
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Nagellak Tijn* (6) overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 10:07


Fleuribelle
Berichten: 777
Geregistreerd: 01-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 10:09

Rust zacht dapper ventje die ontzettend groot in zijn daden was. Heel veel sterkte voor de ouders en nabestaanden.

mandymonica

Berichten: 802
Geregistreerd: 31-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 10:22

Tigress schreef:
Dapper mannetje...al tijdens de eerste actie zat ik met tranen in mijn ogen te lezen over wat jij mee moest maken. Gisteren lachte mijn hart nog met je mee, vandaag huilt mijn hart.

Ik weet niet wat het is, ik ken je niet persoonlijk, maar je raakt me tot in het diepste van mijn ziel. Je verhaal heeft iets in mij aangeraakt.
Je hebt nu rust, je hoeft niet meer te vechten. Rust zacht Tijn, rust zacht Y;(


Dit dus hè... Ik kan het niet mooier verwoorden.

Heel veel sterkte voor ouders, familie, klasgenootjes en andere nabestaanden. Wat een vreemde mengeling van trots en verdriet moeten jullie nu voelen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 10:25

Rust zacht mooi ventje... Gewacht tot je het doel hebt gehaald, wat een vechter... Zo groots in je daden, daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen. Zoals gezegd "als iedereen een stukje Tijn in zich had, was de wereld een heel stuk mooier <3 " Heel Nederland is geraakt door jouw daden, heel Nederland rouwt om dit grote verlies Y;(

nanne02

Berichten: 910
Geregistreerd: 13-04-16

Re: Nagellak Tijn* (6) overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 10:33

Ach, wat schrikken!
Lieve Tijn, je hebt heel Nederland geraakt! Je bent een held, een jongen, en een eeuwig mooi verhaal!
Rust zacht, lieve Tijn! Y;(

LindyH

Berichten: 11259
Geregistreerd: 02-07-05
Woonplaats: The Buckle of the Bible Belt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 10:34

Ben ik de enige die het net íets te toevallig vindt dat hij nou net vandaag is overleden, de dag na de grote actie waarin er nog even geld opgehaald moest worden? Ik wil niets afdoen aan Tijn zelf of het goede doel, maar dit gaat er bij mij niet in. Ik vermoed dat Tijn al eerder deze week is overleden maar dat het stil is gehouden tot na de actie. Of nog erger, dat hij kunstmatig in leven is gehouden tot na de actie. :x

Zijn vader is een slimme marketing-man, dat bleek tijdens Serious Request al. Die zie ik wel tot zoiets in staat.

Mijn excuses als het wel allemaal toeval is, maar toch ben ik benieuwd wat Youp van 't Hek hierover te zeggen heeft. Hij is altijd zo scherp op dit soort dingen.


EDIT 14-7-2017:
Ik realiseer me nu dat ik niet heb ingezien hoe gevoelig dit onderwerp was en dat ik met mijn harde opmerkingen veel mensen heb gekwetst. Dat had ik niet moeten doen. Hier heb ik spijt van en hiervoor bied ik dan ook mijn excuses aan.
Laatst bijgewerkt door LindyH op 14-07-17 17:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Voortschrijdend Inzicht