Killerclowns: Steeds dichterbij

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Killerclowns: Steeds dichterbij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-16 09:56

En ik weet ook niet of het toegestaan is om ze bewust op te zoeken om een klap uit te delen. De politie waarschuwt overigens overal dat je het recht niet zelf in handen mag nemen volgens mij.

dromertje2
Berichten: 7541
Geregistreerd: 25-01-08

Re: Killerclowns: Steeds dichterbij

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 10:04

K denk wel dat er een verschil is tussen je verdedigen als de clown je aanvalt of dat je de clown op wacht, het eerste is zelfverdediging het 2de niet.

Sasqiua

Berichten: 1337
Geregistreerd: 02-02-06
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 12:34

Ik vind het zo komisch dat iedereen het heeft over "hier is het nu ook al" of "hier is er nu ook al één gezien". :+

Het lijkt mij namelijk dat iedereen in theorie een 'killerclown' zou kunnen zijn. En dat die ene die gezien is, in theorie ook wel vijf verschillende mensen kunnen zijn met een masker op. Én dat die ene die gezien is niet van blijvende aard is. Maar bijvoorbeeld maar één avondje heeft rondgelopen.. Dat het de volgende dag dus weer een ander is.

In mijn ogen lijkt het alsof mensen zichzelf in een horrorfilm wanen en de realiteit een beetje verliezen. Achter dat masker zit ook maar een stomme grappenmaker. Niet meteen IT.

Wat overigens niet betekent dat ik totaal onaangedaan zal zijn als ik er een tegen zou komen. Het heft in eigen hand nemen zou ik ook niet doen. Negeren lijkt mij de beste optie, als dat lukt.. :Y)

Christiene
Berichten: 7736
Geregistreerd: 18-11-04

Re: Killerclowns: Steeds dichterbij

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 13:12

wie vind het nu grappig om nu zo rond te gaan lopen.

zag tijdje terug al zon prankenzender op youtube.. ook als clown ergen in een park of een tunnel mensen laten schrikken of een parkeer garage.. vaak ook nog met een nep lijk en draaiende kettingzaag... man je durft nooit meer na een park of parkeergarage als je dat mee maakt of een donkere tunnel door.

Lonni

Berichten: 1776
Geregistreerd: 01-08-14
Woonplaats: Valkenswaard

Re: Killerclowns: Steeds dichterbij

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 13:13

Nu weten we ook meteen weer waarom onze paarden altijd bang zijn voor tunnels e.d. :j

elenaMM77

Berichten: 9548
Geregistreerd: 20-05-14
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 13:45

Lonneke2001 schreef:
Nu weten we ook meteen weer waarom onze paarden altijd bang zijn voor tunnels e.d. :j


dat zijn killerclownkabouter, onderras van de killerclowns

Lisa_WB

Berichten: 820
Geregistreerd: 07-06-13
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 14:05

Lonneke2001 schreef:
Nu weten we ook meteen weer waarom onze paarden altijd bang zijn voor tunnels e.d. :j

_/-\o_

Rose123

Berichten: 585
Geregistreerd: 12-06-11
Woonplaats: Steenbergen

Re: Killerclowns: Steeds dichterbij

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 14:48

Hier in Arnhem zijn ze ook gespot, mag hopen dat ik ze niet tegenkom als ik de hond bij heb. Hij is al waaks als het donker is en als ik schrik heeft hij de neiging te grijpen uit bescherming... Zou het niet graag op mijn geweten hebben dat hij een hapje clown neemt.... Al is het dan wel eigen schuld, dikke bult

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 14:54

Ik snap niet wat er leuk is om kinderen de schrik van hun leven aan te jagen. Stoer ofzo?

Nachocheese
Berichten: 782
Geregistreerd: 01-04-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 15:03

Pichu schreef:
Ik snap niet wat er leuk is om kinderen de schrik van hun leven aan te jagen. Stoer ofzo?


Ze doen het ook bij volwassenen.

MxW

Berichten: 1533
Geregistreerd: 04-12-09
Woonplaats: Renkum

Re: Killerclowns: Steeds dichterbij

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 15:10

Laten schrikken als in "Boe" is grappig. Maar met een mes achter iemand aan rennen? Dat gaat te ver en vind ik geen laten schrikken meer te noemen... Valt bij mij meer onder bedreiging

sauffi

Berichten: 703
Geregistreerd: 08-05-15
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Killerclowns: Steeds dichterbij

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 15:13

In apeldoorn is er ook zo'n clown gespot

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 15:14

Lente schreef:
Mijn vrouw moest er vannacht on 3.45u met de hond uit en daarbij laten we vaak de voordeur op een kier. Toen was ze plotseling bang dat er een killerclown ons huis binnen zou zijn gegaan. Mijn reactie toen ze dat zei; "Ja, er staat hier op de hoek een killerclown te posten of er toevallig iemand in deze uitgestorven wijk zijn voordeur laat openstaan om kwart voor vier 's nachts :)) "

Het ongemakkelijke gevoel heb ik ook hoor, maar eigenlijk verzinnen we soms ook de stomste dingen... :+



nou inderdaad.
ik zou ook in mn broek poepen maar ik las net van iemand hier die twijfelde om een bijl (?!!) mee te nemen met hond uitlaten. Kom op zeg.

Ik ging een jaar of 2 geleden bij Texas uit eten met Halloween. stond er zon clown aan de tafel.. en dan niks zeggen, en je maar aan blijven staren := durfde geeneens naar de wc in mn eentje

Xjes_lise

Berichten: 97
Geregistreerd: 02-12-15
Woonplaats: In een huis

Re: Killerclowns: Steeds dichterbij

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 18:10

Bij ons liepen ze gister in de wei van de paarden rond en daarna zijn ze op het erf bij ons gesignaleerd. Komt nu wel iets te dichtbij...

Anoniem

Re: Killerclowns: Steeds dichterbij

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 18:13

IN de wei van de paarden!?

xVerax

Berichten: 5073
Geregistreerd: 02-05-10
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 18:16

Xjes_lise schreef:
Bij ons liepen ze gister in de wei van de paarden rond en daarna zijn ze op het erf bij ons gesignaleerd. Komt nu wel iets te dichtbij...


Wat brutaal!

Xjes_lise

Berichten: 97
Geregistreerd: 02-12-15
Woonplaats: In een huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 18:19

Danique schreef:
IN de wei van de paarden!?


Ja, onze stal ligt letterlijk tegen het bos aan. Ze zijn dan waarschijnlijk door het bos gelopen over het hek heen geklommen onder het stroomdraad door zo het erf op gelopen.

Pebblea

Berichten: 238
Geregistreerd: 02-11-15
Woonplaats: Naast Gucci ♥

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 18:49

Yonker schreef:
gohya schreef:
Ik keur het niet goed bij kinderen omdat die het verschil nog niet goed zien en niet snappen dat dit uit de film It komt,dat het met Halloween te maken heeft.Een volwassenen weet dit wel en begrijpt dat dit met Halloween te maken heeft.


De 1 is er gevoeliger voor dan de ander, ik zou het ook wel kunnen relativeren maar er zijn genoeg mensen die dat niet kunnen.
Ik hou van horror een ander kan er een week niet van slapen. Dus nee ik vind dat je niet gelijk hebt, waarom zou je mensen onnodig bang maken als ze daar niet om gevraagd hebben. Of ze nou volwassen zijn of niet....
Jij vind het geniaal, ik vind het ook nog wel grappig als het gebeurd maar vind het belachelijk dat iemand onschuldige mensen die er niet om gevraagd heeft bang maakt.


Precies, als je bang wilt worden gemaakt ga je wel naar een spooktocht oid

charrr91

Berichten: 936
Geregistreerd: 14-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 21:42

Ook in Epe zijn ze gezien.. Met een hooivork :\
Ik heb vanaf nu standaard haarlak en een deobus in mijn tas..

Anoniem

Re: Killerclowns: Steeds dichterbij

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 22:01

Uit de hand gelopen grap.
Eigenlijk gebeurt dit veel vaker. Wat voor ene een grap is kan voor een andere heel vervelend zijn. Tegenwoordig jut men elkaar via sociaal media erg op om dit soort grappen uit te halen. Waarom? Om zoveel mogelijk kijkers en aandacht te krijgen. En negatief aandacht is ook aandacht.

meisje_

Berichten: 2532
Geregistreerd: 23-11-10
Woonplaats: Op de wereld

Re: Killerclowns: Steeds dichterbij

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 00:41

Hier ook t bericht in Stein Zuid Limburg dat ie gezien is.. 1 iemand stuurde dattie hem had gezien en vervolgens zag k t bij 10 anderen het ook. Ik weet niet of k het geloof.

MxW

Berichten: 1533
Geregistreerd: 04-12-09
Woonplaats: Renkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 07:35

charrr91 schreef:
Ook in Epe zijn ze gezien.. Met een hooivork :\
Ik heb vanaf nu standaard haarlak en een deobus in mijn tas..


En een aansteker! Moet je zien hoe snel ze gaan rennen. Wegwezen met die rot geintjes _-:(

Irisjeeh1999

Berichten: 717
Geregistreerd: 10-04-16
Woonplaats: Drenthe

Re: Killerclowns: Steeds dichterbij

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 10:13

Gisteravond aan het werk, komt de dienstdoende manager: 'Haha, er staat een kereltje van ong 1.40m in z'n pyjama met een clownsmasker, pruik en nepmes buiten. Zegt dat hij een killerclown is.'

Anoniem

Re: Killerclowns: Steeds dichterbij

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 10:14

_O-

Cowboy55
Berichten: 8517
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 10:27

Irisjeeh1999 schreef:
Gisteravond aan het werk, komt de dienstdoende manager: 'Haha, er staat een kereltje van ong 1.40m in z'n pyjama met een clownsmasker, pruik en nepmes buiten. Zegt dat hij een killerclown is.'


Vervelend....als ze zo klein zijn kun je ze niet eens met goed fatsoen een schop onder hun hol geven...... :D