Dierenactiviste wenst kankerpatiëntje dood.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JPS
Berichten: 2231
Geregistreerd: 10-12-09

Re: Dierenactiviste wenst kankerpatiëntje dood.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 00:33

Grote kans dat het kind nog niet beseft dat dit dierenmishandeling betreft en hem, of wie dan ook, dood wensen is laag.

khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 02:00

Hypocrisie ten top. Ze wil het leven van onschuldigen sparen- waar is deze jongen schuldig aan?

Aan een kinderwens?

Al hoe een walgelijke marteling ik stierenvechten vind- zo'n reactie spreekt voor mij van 0 hersenen en maar wat loos gebrabbel van iemand die ze niet allemaal meer heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 16:27

khirshanta schreef:
Hypocrisie ten top. Ze wil het leven van onschuldigen sparen- waar is deze jongen schuldig aan?

Aan een kinderwens?



iets kwaad willen doen wat kwaad wil doen is niet hetzelfde als iets kwaad willen doen wat andere wezens wil helpen... Zo hypocriet is het niet.

Even los van de discussie in hoeverre een jongetje van 8 snapt dat dieren expres langzaam en pijnlijk dood maken erg is. (Kinderen die ik ken van die leeftijd snappen wel degelijk dat dieren gevoelens en emoties hebben dus ik weet dat nog zo net niet).

Tigra_
Berichten: 13059
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 16:33

Dit natuurlijk het nadeel van internet. Het blijft er op staan. Ik weet vrijwel zeker dat er veel mensen hetzelfde denken als haar. Maar het verschil is dat het bij denken blijft en verder niet uitspreken. Daar zit het verschil vaak wel in. En dat je iets denkt wil nog niet zeggen dat je wil dat het uitkomt. We denken en zeggen allemaal wel eens iets stoms. Helaas voor haar is het niet zo makkelijk terug te nemen.

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 16:42

Stierenvechten en stierenvechters vind ik niks, kind of volwassen. Ik kan er ook wel om lachen als zo iemand wordt gespietst, daar vragen ze om en ik vind zelf dat ze het ook wel verdienen. Dat is het risico dat ze lopen en ik heb daar totaal geen medelijden mee.

Maar iemand doodwensen, en het dan nog zo openbaar op internet plaatsen, dat vind ik dan ook weer niks. Maar kind of volwassene, ziek of niet ziek, dat vind ik allemaal erg. Alleen dit kindje is er waarschijnlijk mee opgegroeid en weet niet eens dat het dierenmishandeling is, dus ik vind het van die dierenactivist wel een beetje zwak om tegen zo'n jong jongetje zo'n kinderachtige uitspraak te doen.

khirshanta

Berichten: 7565
Geregistreerd: 28-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 20:07

Fellor schreef:
khirshanta schreef:
Hypocrisie ten top. Ze wil het leven van onschuldigen sparen- waar is deze jongen schuldig aan?

Aan een kinderwens?



iets kwaad willen doen wat kwaad wil doen is niet hetzelfde als iets kwaad willen doen wat andere wezens wil helpen... Zo hypocriet is het niet.

Even los van de discussie in hoeverre een jongetje van 8 snapt dat dieren expres langzaam en pijnlijk dood maken erg is. (Kinderen die ik ken van die leeftijd snappen wel degelijk dat dieren gevoelens en emoties hebben dus ik weet dat nog zo net niet).


Iemand dood wensen- of het om een dier of mens (kind of niet)- om iets wat niet is gebeurd, is naar mijn mening hypocriet. Die jongen heeft (nog) niets gedaan.