Schietpartij in winke!centrum Mūnchen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xniieeenke

Berichten: 4605
Geregistreerd: 22-03-15
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 10:13

rapido schreef:
niet te vertrouwen die gasten!

En hiermee zeg je dus dat niemand daar te vertrouwen is? Die persoon is vluchteling, die vlucht dus voor de onbetrouwbaren daar. Als er een oerhollands persoon dit had gedaan was dit niet gezegd, de vergelijking klopt niet?

Popstra
Berichten: 13777
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Schietpartij in winke!centrum Mūnchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 10:19

als jij het nieuws gevolgd hebt weet je ook waarom hij geen asiel kreeg. Het zijn echt niet allemaal lieve mensen die vluchten voor regime Assad of IS

En ik ken geen oerhollandse kaaskop die zichzelf ooit opgeblazen heeft nee! Jij wel?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110719
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 10:21

Laatst bijgewerkt door Cayenne op 25-07-16 10:21, in het totaal 1 keer bewerkt

xniieeenke

Berichten: 4605
Geregistreerd: 22-03-15
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 10:21

rapido schreef:
als jij het nieuws gevolgd hebt weet je ook waarom hij geen asiel kreeg. Het zijn echt niet allemaal lieve mensen die vluchten voor regime Assad of IS

En ik ken geen oerhollandse kaaskop die zichzelf ooit opgeblazen heeft nee! Jij wel?

De reden dat 'ie dit deed is omdat hij depressief was/iets in die trant, vind het nogal irrelevant dit. Dat hij dat is na alle ellende is niet zo heel vreemd. Onze oerhollandse kaaskoppen maken dat niet mee.

Schemerdier

Berichten: 5891
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 10:27

rapido schreef:
als jij het nieuws gevolgd hebt weet je ook waarom hij geen asiel kreeg. Het zijn echt niet allemaal lieve mensen die vluchten voor regime Assad of IS

En ik ken geen oerhollandse kaaskop die zichzelf ooit opgeblazen heeft nee! Jij wel?


Met het verkeerde been uit bed gestapt? :')
Nee hoor, nederlanders doen zoiets niet, net zoals ze niet moorden, niet verkrachten, geen geweld gebruiken, geen drugs gebruiken en de nederlandse gevangenissen allemaal worden uitgeleend aan België? :D

Popstra
Berichten: 13777
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 10:53


Lente
Berichten: 27802
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Re: Schietpartij in winke!centrum Mūnchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 11:00

Gelukkig is het merendeel van onze asielzoekers gewoon wél te vertrouwen. Ik weiger een complete groepering verantwoordelijk te houden voor de daden van 1 man.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110719
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 11:02

rapido schreef:
Cayenne schreef:
Even een vluchtige greep van Google: http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenla ... ederlander
(50 doden door Nederlander).
ja echt een goed voorbeeld van een oerhollandse kaaskop!!! Aniz Z _O-


Er staat Nederlander. Dat jij iemand al veroordeelt voor je uberhaupt details weet, moet jij weten.

purny

Berichten: 27514
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Schietpartij in winke!centrum Mūnchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 11:12

Ik ga dit topic verlaten. Ik heb totaal geen zin meer om te lezen dat hier gegeneraliseerd word met betrekking tot bepaalde bevolkingsgroepen. Iedereen een fijne en sociale voortzetting hier :wave:

Electra63

Berichten: 17853
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 12:51

rapido schreef:
Cayenne schreef:
Even een vluchtige greep van Google: http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenla ... ederlander
(50 doden door Nederlander).
ja echt een goed voorbeeld van een oerhollandse kaaskop!!! Aniz Z _O-


Betekent dit dat alleen een Jan, Klaas of Piet Nederlander is?
Waar leg je dan de grens? John (Engels) of Jacques (Frans) is OK, maar Mohammed bij voorbaat al niet?

Of bedoel jij echt de oerhollandse kaaskop? Dus al generaties lang in Nederland geboren en blank met blauwe ogen?

Lente
Berichten: 27802
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Re: Schietpartij in winke!centrum Mūnchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 13:03

Gewoon een ariër anders telt het niet :+

Popstra
Berichten: 13777
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 13:23

Electra63 schreef:
Of bedoel jij echt de oerhollandse kaaskop? Dus al generaties lang in Nederland geboren en blank met blauwe ogen?

Die ja!

Het topic gaat niet over vluchtelingen, al is de tijd dat iedereen welkom kan heten en vertrouwen op de mooie ogen al lang voorbij naar mijn nuchtere mening
Het gaat hier over idioten die het nodig vinden aanslagen te plegen om mensen zoals jij en ik om te brengen omdat het hen hier niet zint of welke reden dan ook. Ik heb geen medelijden of symphatie met die lui omdat ze ,,in de war,, zouden zijn. Het geeft ze geen recht om maar iedereen dood te rijden,schieten, steken of op te blazen. En dat het steeds dezelfde ,,types,, ( Afghanistan, Tunesië, Syrië...) zijn die dit flikken kun je ook niet ontkennen.
Laatst bijgewerkt door Popstra op 25-07-16 13:27, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 13:27

mijn toenmalige kennis zit anders nog steeds in Tbs omdat ie pyromaan is. Hij is ook geestesziek. Nee hij probeerde mensen niet op te blazen, dat klopt. Maar ik vind een huis in de fik steken met slapende mensen wel aardig gelijkwaardig. Blond haar, blauwe ogen en oerhollandse naam. Want geestesziek zijn én malle dingen daardoor doen is niet voorbehouden aan uitgeprocedeerd asielzoekers hoor :+

Lente
Berichten: 27802
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 13:27

Eeehhh welke "types" zijn dat precies?

Popstra
Berichten: 13777
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Schietpartij in winke!centrum Mūnchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 13:28

Zat het net bij te werken in mijn post

Lente
Berichten: 27802
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Re: Schietpartij in winke!centrum Mūnchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 13:29

Oh. In dat geval kan ik het prima ontkennen. We halen Anders Breivik er nog maar weer even bij.

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 13:30

Anders Breivik nu al vergeten? Of de ETA? Is pas vrij recent dat de ETA klaar is met geweld. Maar die hebben zelfs tijdens de Tour de France tijd geleden een bom laten onploffen. Tristan van der vlis?
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 25-07-16 13:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Popstra
Berichten: 13777
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 13:30

vuurneon schreef:
mijn toenmalige kennis zit anders nog steeds in Tbs omdat ie pyromaan is. Hij is ook geestesziek. Nee hij probeerde mensen niet op te blazen, dat klopt. Maar ik vind een huis in de fik steken met slapende mensen wel aardig gelijkwaardig. Blond haar, blauwe ogen en oerhollandse naam. Want geestesziek zijn én malle dingen daardoor doen is niet voorbehouden aan uitgeprocedeerd asielzoekers hoor :+

Zie je jij ergens schrijven dat oer Hollanders heilig zijn dan???
Je ziet mij alleen schrijven dat ik geen ken die zichzelf even zal opblazen in een grote menigte als ze het ergens mee oneens zijn

Lente
Berichten: 27802
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 13:31

De jongens die Columbine op hun geweten hadden waren ook "all American boys".

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 13:31

omdat het misschien uitzonderingen zijn rapido? ;)

Unabomber was ook een schatje :j die had niet eens de ballen om zichzelf erbij op te blazen.

Lente
Berichten: 27802
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Re: Schietpartij in winke!centrum Mūnchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 13:34

Ik ken overigens gelukkig helemaal niemand die zich zou opblazen. Denk ik :=

Popstra
Berichten: 13777
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 13:36

Já ach we kunnen ook terug gaan naar 200 voor christus om feiten op tafel te gooien. Dit topic gaat over nu

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 13:55

In februari dit jaar is een man opgepakt voor terrorisme omdat hij een molotov cocktail uit gegooid naar een moskee waar oa veel kinderen in zaten.

Ik zeg, snel alle vingers wijzen naar alle mensen uit Enschede. Levensgevaarlijke lui. Niet te vertrouwen!

Toch bijzonder dat de enige terroristische daad van dit jaar in Nederland nou net tegen moslims was.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 25-07-16 14:04, in het totaal 3 keer bewerkt

Drifter

Berichten: 758
Geregistreerd: 17-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 13:57

Er is hier (Denemarken) vorige maand een voorval geweest met een ex-militair met ptsd die zijn ouders ontvoerde en om het leven bracht. Had ie ook geen recht toe, maar hij was psychisch zo de weg kwijt dat hij dagen rondreed met hun lijken in zijn auto.
Dan ben je een westerse soldaat, die een team om zich heen had, wapens, en een opleiding, die samen met zijn ouders bij een veteranenvereniging aangesloten was. Die steun kreeg van zijn ouders, die voor hem vochten. Maar toch zag en beleefde hij toen dingen die psychische wonden achterlieten.

Kun je nagaan wat het doet voor een burger, zonder mogelijkheid zich te verdedigen, zonder team of opleiding en kennis, misschien zonder steun van familie, of familie die nog steeds omringt is door IS.

De jongen uit Munchen kwam niet uit een oorlogsverleden, maar was wel psychisch ziek. Dan kun je gaan beredeneren met logica en recht of onrecht roepen, met termen als idioot gaan smijten en alleen naar de huidskleur wijzen.
Het feit blijft dat voor veel mensen de psychische hulp die we bieden niet genoeg is, of te laat aankomt. Dat psychische problemen nog steeds een taboe zijn, of reden zijn om je te moeten schamen. Dat termen als 'idioot' nu juist een deel zijn van dat probleem.

Lente
Berichten: 27802
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 14:05

vuurneon schreef:
In februari dit jaar is een man opgepakt voor terrorisme omdat hij een molotov cocktail uit gegooid naar een moskee waar oa veel kinderen in zaten.

Ik zeg, snel alle vingers wijzen naar alle mensen uit Enschede. Levensgevaarlijke lui. Niet te vertrouwen!

Toch bijzonder dat de enige terroristische daad van dit jaar in Nederland nou net tegen moslims was.


Ik ben wel lief ;(