In Febr./Maart heb ik een interview gehad met het blad Vriendin,over paarden mishandeling [bij mij is er 1 merrie gesneden in haar geslachtsdeel door de paardenbeul] en over mijn opvang voor verwaarloosde paarden.Het zou in April in het blad komen,maar steeds kwam er iets tussen.En deze week [nr. 19] dan eindelijk het verhaal in het blad.
Ik vind het een goed verhaal,al zeg ik het zelf.
Er staat ook een stukje bij over Dierenleed Preventie.
Super gaaf dat je je verhaal daar kan doen! Ook al is het verhaal natuurlijk niet bepaald leuk... Heel erg balen van je merrie! Hoe is je merrie er nu onder? Nogmaals, super gaaf !
Die merrie stond hier voor tijdelijk,ze was wel afgestaan aan mij,maar de eigenaresse had het er écht super moeilijk mee.Toen heb ik haar beloofd dat ze haar altijd weer mag ophalen,zonder kosten.Wegens Privé kon ze haar paard toen niet houden,en nu is het paard weer terug bij haar. En net dát paard werd gepakt,dit paard rende ook altijd heel enthousiast op iedereen af.De andere paarden blijven op hun hoede,maar dat komt omdat die vaker wat hebben mee gemaakt.
@ArroNnie Ik zal proberen of ik een foto kan maken waarbij de tekst wel leesbaar is. Kan het niet beloven,maar ga het proberen.
Dan zouden er ook geen stukjes uit b.v. het blad Bit of andere Paardenbladen op Bokt neer gezet mogen worden? En het is idd. me eigen verhaal en foto's.Ik heb echt geen idee of dit wel of niet mag.