Gister een hoop hectiek, recherche, etc. Er was een lichaam gevonden in het kanaal van Steenenhoek in Hardinxveld. De geruchtenmachine sloeg gelijk op hol, zou het Johan de Waal zijn? Die al sinds 9 januari dit jaar vermist is?
Vandaag kwam het verlossende antwoord: Ja, het is het lichaam van Johan de waal...
He gatsie, ik weet precies hoe je je voelt! Een aantal jaar terug was er hier een man in de sloot gevonden, die lag er dus ook al een hele tijd... Geen fijn idee
Oh bizar, daar was ik vandaag nog (Hardinxveld dan) Wel 'fijn' voor de nabestaanden dat ze nu zekerheid hebben denk ik, al hadden ze het ongetwijfeld liever anders gezien
Barcelano
Geplaatst: 07-09-12 22:19
Vandaar dus die busjes van Forensisch onderzoek. Van de ochtend tot avond stond het daar vast door kijkers. Heb er dus 2x ingestaan
Hoe erg het ook is dat hij omgekomen is...het lichaam is gevonden dus kan Familie het op een menswaardige manier afsluiten
Klopt, het fietspad was afgesloten en op de A15 die erlangs loopt was het nogal druk (understatement )
Barcelano
Geplaatst: 07-09-12 22:33
stef schreef:
Klopt, het fietspad was afgesloten en op de A15 die erlangs loopt was het nogal druk (understatement )
Ja in de avond moest me vriend richting Papendrecht ook binnendoor omdat er gewoon op beide richtingen muur vast stond. En toen waren ze al een tijdje bezig.
Nu nog hopenlijk de daders te pakken krijgen want het was toch een misdrijf?
LadyMadonna
Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-12 22:35
Hij is door een misdrijf om het leven gekomen. Meer is nog niet bekend, althans, niet via de officiële wegen. Er wordt natuurlijk van alles geroepen. De kennis waar hij was wezen eten voor zijn verdwijning is een vriendin van mijn schoonmoeder.
Barcelano
Geplaatst: 07-09-12 22:47
En dat in Hardinxveldt...Zo groot is dat niet en ook niet echt een dorp waar je even naar toe gaat. Ik gebruik het alleen als sluiproute
Tja, ik werk er Maar als je boven en beneden h'veld bij elkaar rekent is het nog best wat. Gerucht gaat (al vanaf zijn verdwijning) dat zijn broer er wat mee te maken heeft.