Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Kenmerken van een HOAX:
Hoax-mails zijn vaak wel te herkennen. Ze bevatten vaak teksten als "ONMIDDELLIJK LEZEN EN DOORSTUREN NAAR IEDEREEN DIE JE KENT!!!!" In het geval van een computervirus-hoax wordt vaak vermeld dat "Microsoft nog geen oplossing heeft", dat bijvoorbeeld "CNN aankondigt dat dit het ergste virus ooit is" en dat antivirusproducenten melden dat "tegen dit virus voorlopig nog geen remedie is". Een belangrijk kenmerk is dat er geen datum vermeld wordt. Er staat "gisteren" of "dinsdag" of "pas ontdekt" maar een echte datum ontbreekt. Vaak wordt er geen verwijzing gegeven naar betrouwbare bronnen waar een en ander te verifiëren is.
lifaya schreef:als je die ether in je neus gedauwd krijgt raak je buiten bewustzijn (dus een doek die ether bevat tegen je gezicht gedrukt) naar mijn weten en niet als je op afstand wat ruiktIk zou zoiezo niet ruiken, heb genoeg parfum en negeer alles dat vreemd is en je aanspreekt om je iets aan te smeren
Vienna2007 schreef:lifaya schreef:als je die ether in je neus gedauwd krijgt raak je buiten bewustzijn (dus een doek die ether bevat tegen je gezicht gedrukt) naar mijn weten en niet als je op afstand wat ruiktIk zou zoiezo niet ruiken, heb genoeg parfum en negeer alles dat vreemd is en je aanspreekt om je iets aan te smeren
Dat is anders, omdat je dan nergens anders meer lucht vandaan kunt halen. Je word bedwelmd. Beetje snuiven in de buitenlucht aan een klein parfum flesje zal je geen kwaad doen.
Niicole__ schreef:Als ze mij aaspreken zeg ik wel dat ik nooooit iets aan parfum gebruikLopen ze wel verder haha!
Nee grapje,nu ff serieus, van een snufje zal je na mijn mening vast niet buiten bewustzijn raken.
Tevens is mij verteld (weet dus niet óf het waar is), dat er op de snelwegen in NL mensen zijn die eiren op de voorruit van de mensen achter hun gooien, waardoor ze de ruitenwissers aan doen, en dan helemaal niets meer zien, dan op de vluchtstrook/dichts bij zijnde parkeerplaats gaan staan, en daar vervolgens van hun auto en spullen worden beroofd.
Nogmaals; Ik weet niet of dit écht is, of een fabeltje!
Maar stél het gebeurd je: Doe geen ruitenwissers aan! Maar rijd gewoon door, ga eventueel naar een benzinepomp om je voorruit schoon te krijgen,maar niet op de vluchtstrook of zo'n stille parkeerplaats!