Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miran_Heidi schreef:ze moeten die polen die zich hier niet kunne gedragen lekker weer naar polen laten gaan....
ben niet discriminerend maar vind wel houd je hier aan de regels of ga lekker terug waar je vandaan komt want ze verpesten een hoop dingen hier voor ons...
en dan zoiets doms doen je kan zelf ook wel nadenken dat je niet op een treinspoor moet rijden met je auto...
dit is gewoon met opzet gedaan en niet zeggen van oohh ik wist niet dat het niet mocht...
funnyhorses schreef:Nou dan moet je niet zien hoe ze in Polen rijden met de auto!
Daar lopen de bezopenen te zigzaggen over de weg in het donker.Dus het is dan ook vaak zo dat er ene word doodgereden.
En inhalen gaat gewoon met zn 3en naast elkaar op de weg,dan breekt je het zweet uit hahaha
maaikj schreef:funnyhorses schreef:Nou dan moet je niet zien hoe ze in Polen rijden met de auto!
Daar lopen de bezopenen te zigzaggen over de weg in het donker.Dus het is dan ook vaak zo dat er ene word doodgereden.
En inhalen gaat gewoon met zn 3en naast elkaar op de weg,dan breekt je het zweet uit hahaha
dat doen ze ook in NL hoor.. en dan rijden ze eenmaal iemand dood en dan rijden ze door![]()
![]()
upendo schreef:Miran_Heidi schreef:ze moeten die polen die zich hier niet kunne gedragen lekker weer naar polen laten gaan....
ben niet discriminerend maar vind wel houd je hier aan de regels of ga lekker terug waar je vandaan komt want ze verpesten een hoop dingen hier voor ons...
en dan zoiets doms doen je kan zelf ook wel nadenken dat je niet op een treinspoor moet rijden met je auto...
dit is gewoon met opzet gedaan en niet zeggen van oohh ik wist niet dat het niet mocht...
Dat vind ik toch wel een flink vooroordeel.
Dat zo'n incident gebeurt, wil niet zeggen dat álle Polen álles verpesten.
Ik ken er zat die gewoon harstikke beleefd zijn enz enz.
Je klinkt toch wel behoorlijk discriminerend als ik het zo lees..
Enyaa schreef:funnyhorses schreef:Geloof mij,Polen is echt the wild west qua verkeer!
ben er een paar keer geweest en heb echt zitten stuiteren in de auto!
Ik geloof dat egypte erger is.
Soms meer dan 5 mensen op een 2 baanse autoweg !
wel een brede dan