Vrouw loopt twee jaar met wc-borstel in achterwerk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sandorra

Vrouw loopt twee jaar met wc-borstel in achterwerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-10 15:19

ENGELAND - Een Engelse man klaagt het ziekenhuis in zijn woonplaats Sleaford aan. De echtgenote van de man liep twee jaar rond met een toiletborstel in haar achterwerk, wat haar uiteindelijk fataal werd. Het ziekenhuis zou de klacht al die tijd niet serieus genomen hebben.

Cindy Corton (35) kwam in 2005 thuis nadat ze op een feestje van een vriendin te veel gedronken gehad. Toen de vrouw thuis naar de wc ging, verloor ze haar evenwicht. In haar val belandde ze op de toiletborstel, zo meldt de Daily Mail.

Toen de vrouw hevig bleek te bloeden, belde haar man een ambulance. De hulpverleners namen de vrouw niet serieus, volgens hen was ze gewoon erg dronken. Ook toen Cindy de verwonding liet ziet, ondernamen de hulpverleners geen actie.

De dag erna bleek dat de toiletborstel was gebroken en de stok miste, daarop sloeg het stel alarm. Een röntgenfoto liet echter geen ongewone dingen zien. Na twee jaar volhouden werd de vrouw eindelijk geopereerd. Wat in 2005 een routine-operatie geweest zou zijn, bleek nu een lastige klus. De stok van de borstel bleek namelijk vergroeid in haar heup.

Na twee mislukte operaties, overleed de vrouw bij de derde poging als gevolg van hevig bloedverlies. Haar echtgenoot spant nu een rechtszaak aan tegen het ziekenhuis wegens nalatigheid.

Afbeelding
Bron: http://www.telegraaf.nl/buitenland/6742 ... tml?p=11,2

Je hoort het steeds vaker medische missers maar vindt dit toch wel erg raar. Omdat mevrouw dronken is onder neemt men geen actie.

Steef

Re: Vrouw loopt twee jaar met wc-borstel in achterwerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 15:20

Huh dit is wel heel raar := Vind een toiletborstel in je achterste ook wel knap :=

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 15:21

Jeetje :? waarom word ze niet serieus genomen....
Spijtig dat het nu te laat is,, en ja het is een raar verhaal, maar ziekenhuis personeel moet iedereen serieus nemen

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 15:21

Ik kreeg ook echt meteen een heel vreemd idee toen ik de titel las...

Maar wel heel erg dat hulpverlening niets doet...

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 15:22

erin of erop vallen is een veel gebruikt smoesje.veel EH kunnen erover meepraten. heb eens een hele uitzending erover gezien...

Anoniem

Bijzonder verhaal dit :=

Wel heel raar dat ze niet serieus genomen wordt.

Anoniem

Jemig... Hoe heeft mevrouw al die tijd dr behoefte gedaan??

T is een nogal wat vreemd verhaal maar als dit geen broodje aap is, is dit natuurlijk te schandalig voor woorden hoe deze mevrouw en haar partner behandelt zijn en vooral niet serieus genomen zijn..

PineApple

Heel vreemd.
Maar wat ik dan niet snap, waarom zijn ze niet naar een ander ziekenhuis gegaan toen ze niet werden geholpen in 2005.

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 15:23

Euhm....wat een raar verhaal......dit kan gewoon niet....
Een toiletborstel die vergroeid met je heup :?....eh, nee....

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 15:23

oooo wat moet dat een pijn hebben gedaan...
Maar ja zo zijn er nog wel raardere dingen in de medische wereld. Doekjes die in de wond blijven, meende ook al eens gelezen te hebben over een '' gereedschap'' wat is achter gebleven.
Mijn moeder haar knie was versleten, wouden ze haar niet helpen omdat ze te jong was nog voor een ander knie. Vind ik ook raar want jongere mensen hebben nog een heel leven en moeten nog dingen doen. En door zoiets zou het niet door kunne gaan.

Maar ik vind dit wel het toppunt.

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-10 15:24

spicegirl schreef:
erin of erop vallen is een veel gebruikt smoesje.veel EH kunnen erover meepraten. heb eens een hele uitzending erover gezien...

Hoe bedoel je?
Zoiets kan toch gebeuren.

Ik vindt het vooral erg dat met pas na 2 jaar actie onderneemt lijkt mij pijnlijk genoeg allemaal. dat ze niks op scans e.d hebben gezien verbaast mij heel erg.
This wel raar hoor dat je als patient (jij ervaart namelijk alleen de pijn) niet meer seriues wordt genomen.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 15:25

ik moest eigenlijk bij t begin lezen toch eigenlijk wel heel hard lachen....
maja jammer dat de vrouw dood is en niet geloofd werd

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 15:26

Dus, hij gaat via de endeldarm erin en komt uiteindelijk in de heup terecht. Dat is nog eens een medisch wonder. Al met al blijft het erg naar dat ze is overleden, maar vind het een bijzonder verhaal.

Wemkelover: artsen willen het plaatsen van een kunstgewricht altijd zo lang mogelijk uitstellen, je kunt nl maar 2x een kunstgewricht plaatsen en ze gaan zo'n 20 jaar mee.
Laatst bijgewerkt door Pytje op 19-05-10 15:27, in het totaal 2 keer bewerkt

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 15:27

Ja ja ja, er op vallen..
Dan heb je wel een gigantisch richtingsgevoel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 15:28

Het zou ook nog kunnen dat hij niet in de anus terecht is gekomen maar gewoon in haar 'achterste'.. dus in dr bil ofzo..

spottedponie

Moon schreef:
Ja ja ja, er op vallen..
Dan heb je wel een gigantisch richtingsgevoel...

_O-

Pytje

Moon: misschien was ze wel Engels kampioen spijkerpoepen..

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 15:30

Share schreef:
Het zou ook nog kunnen dat hij niet in de anus terecht is gekomen maar gewoon in haar 'achterste'.. dus in dr bil ofzo..

Ohja, dat zou nog kunnen ja.....
Klinkt wel aannemelijker :j

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 15:31

dan moet ze wel hard gevallen zijn... als dat door je huid enz. dringt

Shanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 15:32

Ok, dit is waarschijnlijk het vreemdste bericht in lange tijd :\
Hoe is het eigenlijk mogelijk dat het ahv de foto's niet ontdekt is ?

lejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 15:39

Dat het in je achterwerk zit, betekend toch niet precies in de anus, kom op zeg!
Als hij precies in het gat had gezeten had, dan hadden ze hem a. makkelijk gevonden en b. er echt wel uitgetroklken in het ziekenuis.
Kennelijk is hij in het vet van haar bil gezeten direct tegen het bot, dan zie je dat niet goed op de röntgen foto. Helmaal niet als je alleen een routine fototje maakt omdat je haar eigenlijk niet geloofd.

De titel is wel komisch inderdaad, maar verder is het diep triest dat dit kan gebeuren.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 15:42

Heel vreemd verhaal idd. Wat ik niet snap is dat ze geen second opinion hebben gevraagd, het niet hogerop hebben gezocht.
Nu weet ik niet of dat in Engeland mogelijk is (is de gezondheidszorg daar niet gratis?)

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 15:43

Ja hoor, dat denk ik ook :')
Als je ook maar een béétje hersens hebt laat je dat toch niet 2 jaar zitten..?? En als je dronken bent heb je heus nog wel door dat er iets niet helemaal goed zit. Zoiets lijkt me namelijk zóveel pijn doen, daar verdooft drank niet genoeg voor hoor! En daarbij, heeft ze dan ook meteen 2 jaar niet gepoept? want het lijkt me dat dat ook niet niet kan als zo'n ding in je kont zit.

Als het aan mij ligt is dit Broodje aap :n

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 15:44

Heel triest dat de mevrouw is overleden maar komop zeg een wc borstel in je achterwerk... dan kun je toch ook niet naar de wc om te poepen. Je kan onmogelijk twee jaar lang je ontlasting ophouden.

Hoe groot is de kans dat je van de wc afvalt op de wc borstel en hoe groot is de kans dat dat ding ook echt naar binnengaat... dan moet je wel heel veel glijmiddel gebruiken. Als het al zo is gegaan dan is het volgens mij een gevalletje "leuk rollenspelletje met de wc borstel in de slaapkamer"

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 15:45

wat een vreemd verhaal!
Alleen lijkt me wel afschuwelijk dat ze daardoor is overleden,
en het ziekenhuis 2 jaar lang niks heeft ondernomen :(:)