Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:onvolledig artikel, 700 per maand of 700 per jaar is een heel groot verschil.
Daarbij vind ik de telegraaf een krant van de stemmingsmakerij, zal dus wel mee vallen
Lieke schreef:Ach, zo'n vaart gaat het echt niet lopen. Het is slecht een voorstel, één van de vele. De politiek gaat dit echt niet in één keer op ons bord leggen, daar verliezen ze te veel kiezers mee.
lotteElb schreef:Jeetje da's wel heul veul!! Pfff. Moeten ze vooral nog meer miljoenen naar Haiti en de oorlogen sturen.... (Die mensen zelf daar krijgen er volgens mij ook nog eens geen cent van!?)
Myukii schreef:"De twintig werkgroepen presenteren donderdag hun voorstellen om per beleidsterrein 20 procent te bezuinigen"
En welke dag is het donderdag?![]()
Ik kan me niet voorstellen dat dit géén 1-april grap is, als ik de voorstellen zie..5 euro per huisartsbezoek, mhuahaha?
Myukii schreef:"De twintig werkgroepen presenteren donderdag hun voorstellen om per beleidsterrein 20 procent te bezuinigen"
En welke dag is het donderdag?![]()
Ik kan me niet voorstellen dat dit géén 1-april grap is, als ik de voorstellen zie..5 euro per huisartsbezoek, mhuahaha?