Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mariska_28 schreef:Sorry Kanelly, ik kan echt geen sympathy opbrengen voor pedosexuelen. Net zo min als voor bijv. seriemoordenaars en pyromanen.
Als je weet dat je op kinderen valt, laat je je toch meteen chemisch castreren en doe je alles om het te voorkomen? Blijf je bij kinderen uit de buurt, ga je niet op sites zoals bijv. Hyves, en wil je al helemaal geen werk met kinderen? En toch zijn dat dingen die veel pedo`s doen, omdat de drang sterker is dan zij.. En dan is het toch te zot voor woorden dat zo iemand dan maar 1 jaar gevangenis straf krijgt?? Verplicht castreren en voor langere tijd opsluiten!
Kanelly schreef:Nee, je kan heterofilie en homofilie ook niet met elkaar vergelijken. De een valt op het andere geslacht, de ander op hetzelfde geslacht.
Maar het is beiden een geaardheid. Of is homofilie bij jou ook nog een ziekte?
1he·te·ro·sek·su·eel bn met seksuele gevoelens voor het andere geslacht
ho·mo·sek·su·eel bn met seksuele gevoelens voor leden vh eigen geslacht; homofiel
1pe·do·fiel de; m,v -en volwassene die seksuele liefde voelt voor kinderen
Ik zie het verschil niet echt hoor? Ja, alleen dat 'geslacht' is veranderd door 'kinderen'.
Maar 't principe blijft hetzelfde.
Kanelly schreef:Tevens ( maar ja, daar komt het stukje acceptatie en tolerantie weer om de hoek kijken) zou het een stuk schelen als er voor pedofielen plekken zijn waar ze openlijk voor hun geaardheid uit kunnen komen. (Net zoals dat er bijv. het COC voor homosexuelen is).
slokkie schreef:Kanelly schreef:Nee, je kan heterofilie en homofilie ook niet met elkaar vergelijken. De een valt op het andere geslacht, de ander op hetzelfde geslacht.
Maar het is beiden een geaardheid. Of is homofilie bij jou ook nog een ziekte?
1he·te·ro·sek·su·eel bn met seksuele gevoelens voor het andere geslacht
ho·mo·sek·su·eel bn met seksuele gevoelens voor leden vh eigen geslacht; homofiel
1pe·do·fiel de; m,v -en volwassene die seksuele liefde voelt voor kinderen
Ik zie het verschil niet echt hoor? Ja, alleen dat 'geslacht' is veranderd door 'kinderen'.
Maar 't principe blijft hetzelfde.
Het grote verschil zit het in de vrijwillige keuze tot de relatie (als je het dat mag noemen).
Een kind is weerloos en behoort daartoe beschermd te worden.
Geen volwassene mag daar met zijn vingers aan zitten.