Maar inderdaad of het lieve huiskatten zijn ???
Dat zullen we in de loop der tijd wel lezen.... Als 1 van hun 6 andere poezen ineens spoorloos verdwenen is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SuperSmurf schreef:nou zelfs dan vind ik nog niet dat je het niet moet doen. Ik denk dat deze katten altijd een beetje wild zullen blijven en alles wat 'wild ' is moet je gewono niet willen houden, óók niet in een hele grote kooi..
Wat voer je zo'n kat eigenlijk??
katiavl schreef:We hebben wel een grotere kattenbak aangeschaft."
SuperSmurf schreef:@maanling; nou dat mag ik idd hopen. "Poespoes! Kom maar! "Rammel rammel met de brokjes van whiskas![]()
Inderdaad vrij egoistisch... Ach poes is zo mooi, ik heb toch geld zat dus laten wij er ook maar 1 nemen..
katiavl schreef:Splash_ schreef:Ik las het gister al in de krant, maar wat ik me dan afvraag, zijn dit wel huiskatten qua tamheid
Ze zeggen van wel maar zit afrikaanse serval in die moeten toch wat instinct meekrijgen?
MysticTinker schreef:En binnen opsluiten vind ik geen leven voor een kat
MysticTinker schreef:Als je zo'n kat naar buiten laat dan ben ik bang dat je de volgende morgen een paar kippen, cavia's en tamme konijntjes op je deurmat vindt in plaats van een muisje![]()
En binnen opsluiten vind ik geen leven voor een kat
detour schreef:mmm Waar gaat dit heen? Kan zo'n diertje wel acclimatiseren? Blijft het niet halfwild?
Er zijn al veel probleme ontstaan bij de Saarlooswolfshond, een soort herder waar een scheut wolvenbloed doorheen vloeit; ook voor dit ras is een lange wachtlijst; de hond blijft vaak echter schichtig en afstandelijk, kan enorm huilen en is door zijn wolvengedrag voor de gemiddelde eigenaar niet goed onder de duim te krijgen (slopen, weglopen, domineren)..
Ben benieuwd waar het heengaat met deze kat die helaas een prachtig uiterlijk heeft..
Cassidy schreef:Wel erg spectaculair, zo'n huisdier. Nooit geweten dat het kon. Zijn de kruisingen zelf wel vruchtbaar?
Je hebt trouwens wel een leuk inkomen als je er 100 per jaar fokt en voor 27 mille kunt verkopen![]()
Voorziet nieuwe hype voor broodfokkers