Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chubby schreef:Ken of ben jij die moeder? Zo niet, vind ik het niet zo netjes om de foto hier te plaatsen.
Ik kan me goed voorstellen dat een pose en foto als deze discussie geeft. Ik neem er zelf niet zo aanstoot aan, ben wel wat gewend. Maar ik begeef me dan ook in andere kringen dan de gemiddelde bokker of de gemiddelde moeder
Pearlx schreef:Om me even in deze discussie te voegen. Er was een soortgelijke discussie gaande toen deze moeder:
[ Afbeelding ]
Haar kind ging voeden midden in een attractie van de Efteling en vervolgens nog even foto's ging maken en deze op haar facebook zette. Wat vinden jullie daar nou van?
Pearlx schreef:Om me even in deze discussie te voegen. Er was een soortgelijke discussie gaande toen deze moeder:
http://www.looopings.nl/img/foto/fatatiet31513.jpg
Haar kind ging voeden midden in een attractie van de Efteling en vervolgens nog even foto's ging maken en deze op haar facebook zette. Wat vinden jullie daar nou van?
Yamcha schreef:Borsten zijn in de eerste plaats bedoeld om kinderen te voeden, onze maatschappij heeft er iets seksueels van gemaakt. Dát is raar.
palousa_boy schreef:Een kamer huren alleen om je kind te voeren vind ik dan weer een beetje overdreven.
En topless je borsten laten bungelen, daar heb je speciale parken en stranden en clubjes voor.
Dat als je in de horeca werkt, dit soort teferelen vaker ziet, vind ik logisch, risico van het vak zullen we maar zeggen.
Een moment dat je ff zit, zelf gaat eten.. Ja dan kan ik me enigszins voorstellen dat je je kind ook wat te eten geeft.
Maar zoals eigenlijk bijna iedereen al zegt, hoeft dit niet door je tiet op tafel te gooien, je kind er naast te leggen en het feest te laten beginnen.
Daarbij denk ik dat het een iets ander gezicht is als een kind van nog geen 1 aan de borst ligt of dat een kind van 3 die nog op deze wijze gevoerd gaat worden. Dat gaat namelijk een stuk meer opvallen. Dat hoef ik dus ook niet te zien, dat je het doet, prima moet je zelf weten, maar dat gaat mij een beetje ver.
Magrathea schreef:palousa_boy schreef:Een kamer huren alleen om je kind te voeren vind ik dan weer een beetje overdreven.
En topless je borsten laten bungelen, daar heb je speciale parken en stranden en clubjes voor.
Dat als je in de horeca werkt, dit soort teferelen vaker ziet, vind ik logisch, risico van het vak zullen we maar zeggen.
Een moment dat je ff zit, zelf gaat eten.. Ja dan kan ik me enigszins voorstellen dat je je kind ook wat te eten geeft.
Maar zoals eigenlijk bijna iedereen al zegt, hoeft dit niet door je tiet op tafel te gooien, je kind er naast te leggen en het feest te laten beginnen.
Daarbij denk ik dat het een iets ander gezicht is als een kind van nog geen 1 aan de borst ligt of dat een kind van 3 die nog op deze wijze gevoerd gaat worden. Dat gaat namelijk een stuk meer opvallen. Dat hoef ik dus ook niet te zien, dat je het doet, prima moet je zelf weten, maar dat gaat mij een beetje ver.
Mij maakt 't niet uit hoor, het gaat mij erom dat ondanks dat iemand heel discreet zit te voeden ik toch van een afstand moet zien dat ze aan het voeden is ofzo. Of moet ik elke vrouw met kind gaan checken of ze aan het voeden is voor ik iets aan ze vraag?Lijkt me niet heel praktisch
nine1987 schreef:Niets tegen borstvoeding op zich, maaaaar...
Ik kies bewust niet voor kinderen, maar ik zou dus wel terwijl ik aan het eten ben in een restaurant, naar iemand moeten kijken die borstvoeding geeft.. Nee bedankt, ik pas..
Het is 2014.. Je kunt bijvoorbeeld thuis afkolven en dan de fles geven als je je in het openbaar bevindt.. Of je hangt er een doek overheen oid.. Maar dat anderen uitgebreid geconfronteerd moeten worden met iemands manier van (op)voeden, vind ik helemaal niets.. Maar dat is mijn mening..
[ Afbeelding ]
MarjanB schreef:Ik wil wel kinderen of een paar jaar maar ik vraag er niet om, om naar andermans tiet te zitten kijken als ik uit eten ga of ergens anders heen ga voor mijn ontspanning. Of je neemt kind niet mee en regelt oppas (en zorgt thuis voor melk)of je wacht maar een jaartje met uit eten gaan.
Misschien ben ik wat preuts opgevoed (kom van de Veluwe uit een zeer christelijke omgeving) Maar ik hoef niet met andermans borsten geconfronteerd te worden
Ojajoh schreef:Pearlx schreef:Om me even in deze discussie te voegen. Er was een soortgelijke discussie gaande toen deze moeder:
[ Afbeelding ]
nou hier hou ik dus niet van, vind de foto echt uitlokken en walgelijk, sorry dat ik t zeg