wat nu als wilders wint?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daphna

Re: wat nu als wilders wint?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 20:49

Wil je mijn betoog lezen? Ik heb er een 9 voor :D

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 20:56

Waarom denk je dat hij niet veroordeeld wordt?

Hermelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 20:59

Daphna schreef:

Van wie heb je die 9 gekregen en in welk kader. Ik schrijf ook wel eens wat (soms een lang betoog op bokt :o) maar ik krijg er nooit een cijfer voor. :D

Ik wil het graag lezen waar kan ik het vinden?

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 21:02

Jammer dat kiezersbedrog niet strafbaar is, anders hadden ze er nog een aanklacht aan toe kunnen voegen.

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 21:05

Hermelientje schreef:
Daphna schreef:

Van wie heb je die 9 gekregen en in welk kader. Ik schrijf ook wel eens wat (soms een lang betoog op bokt :o) maar ik krijg er nooit een cijfer voor. :D

Ik wil het graag lezen waar kan ik het vinden?

In het kader juridisch betoog eind opdracht voor de studie. Zal het je pben.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 21:14

Ik heb 't een keer gelezen en vond het een interessant stuk, Daphna :)

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 21:23

Thnx, ik vond het erg leuk om te schrijven!

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 21:37

Heino schreef:
Ennnn PVV heeft geen zetels in de eerste kamer, waardoor de kans dát hun voorstellen er überhaupt doorheen kunnen komen erg klein wordt. Is het dan handig om in de regering te gaan zitten ipv de oppositie??

Het hele eerste kamer thema is een non-issue. Tegen de tijd dat de eerste kamer zich uberhaupt over een voorstel van de nieuwe regering zou hoeven te buigen, zijn we minstens anderhalf a twee jaar verder. Dan zijn er al royaal statenverkiezingen geweest en zal de PVV ook ongeveer hetzelfde, of meer, aantal zetels bezetten als ze nu doen in de tweede kamer. Maar laten we het nu eens van de andere kant bekijken. Stel nou dat ze niet in een regering komen, dan heeft de geschiedenis uitgewezen dat ze op stemmenwinst kunnen rekenen. Bijna altijd winnen oppositiepartijen zetels en verliezen de regeringspartijen. Wat voor situatie kan er dan ontstaan? Dan kan de PVV samen met enkele linkse partijen (want vergeet niet dat de PVV buiten het Islam standpunt een vrij links georieënteerde partij is) heel veel voorstellen van de regering bombarderen. Dit zijn allemaal punten die de strategen van de diverse partijen nu ook al meenemen in hun beslissing.

Buiten dat is het nu eenmaal zo dat meer dan de helft van de Nederlanders de Islam als een bedreiging van onze identiteit ziet. Ook dat is het CDA en de VVD niet ontgaan!

En omdat men hier bij Bokt zo gesteld is op bronvermelding Islam grote bedreiging voor meerderheid van Nederlanders
Laatst bijgewerkt door janesmith op 12-06-10 21:56, in het totaal 1 keer bewerkt

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 21:43

Daphna schreef:
Triest voor de VVD vind ik het wel, ik denk dat daar verstandige mensen zitten, al ben ik het niet altijd met hen eens.

Weet jij wel dat een van de meest gerespecteerde mensen van de VVD, Frits Bolkestein , het in grote lijnen met de PVV eens is, en zelfs op sommige punten nog verder gaat?

Indien je graag wilt lezen hoe en wat Bolkestein geeft zijn mening
Laatst bijgewerkt door janesmith op 12-06-10 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 21:48

Heino schreef:
Grofgezegd, aan een partij als de PVV heb je als maatschappij niets. In mijn ogen schept het verdeeldheid, door mensen te beoordelen of afkomst en niet op gedrag. En geen samenwerking en samenleven.

Maar je hebt ook niks aan een cultuur die aantoonbaar meer geesteszieken en erfelijke aandoeningen voortbrengt door incest!
Dat is dus ook een zaak om rekening mee te houden. 1 op de 4 moslims trouwt met een neef of nicht en het resultaat is een 150% hogere babysterfte, 7 maal zoveel schizofrenie en 30% meer erfelijke aandoeningen. Dit alles door inteelt.

Moslims gaan ten onder aan inteelt

Hier een youtube filmpje over dit onderwerp
Laatst bijgewerkt door janesmith op 12-06-10 22:02, in het totaal 3 keer bewerkt

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 21:51

Nou kijk, en daarom werden onder Hitler dat soort mensen gedwongen gesteriliseerd of gewoon vergast. Moeten we soms die kant weer op?:(

Ik heb het dus over het gevolg van o.a. inteelt he, niet over preventie alleen, maar het gaat me om het idee.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 21:52

Ja ga de PVV vergelijken met Hitler. :o Overigens komt Geert ook uit de VVD.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 21:56

janesmith schreef:
Maar je hebt ook niks aan een cultuur die aantoonbaar meer geesteszieken en erfelijke aandoeningen voortbrengt door incest!
Dat is dus ook een zaak om rekening mee te houden. 1 op de 4 moslims trouwt met een neef of nicht en het resultaat is een 150% hogere babysterfte, 7 maal zoveel schizofrenie en 30% meer erfelijke aandoeningen. Dit alles door inteelt.

En dan worden ze kwaad als ze met Hitler vergeleken worden, mag ik even een kotszakje :r :r

Daantje1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 22:00

mysa schreef:
Jammer dat kiezersbedrog niet strafbaar is, anders hadden ze er nog een aanklacht aan toe kunnen voegen.

dan kan je bij elke partij wel een aanklacht neerleggen over kiezersbedrog, bedoel welke partij heeft dat nog niet gedaan??

Daphna

janesmith schreef:
Daphna schreef:
Triest voor de VVD vind ik het wel, ik denk dat daar verstandige mensen zitten, al ben ik het niet altijd met hen eens.

Weet jij wel dat een van de meest gerespecteerde mensen van de VVD, Frits Bolkestein, het in grote lijnen met de PVV eens is, en zelfs op sommige punten nog verder gaat?

Ja, dat wist ik, maar wist jij dat ook gerespecteerd Frans Weisglas dat echt niet ziet zitten?

CtjeLief

Hee ik denk ik kom weer even dit topic binnenspringen, maar ik spring volgens mij 70 jaar terug in de tijd....... :\ :n -O- :r

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 22:02

janesmith schreef:
Heino schreef:
Grofgezegd, aan een partij als de PVV heb je als maatschappij niets. In mijn ogen schept het verdeeldheid, door mensen te beoordelen of afkomst en niet op gedrag. En geen samenwerking en samenleven.

[video=http://www.youtube.com/watch?v=ohvAndtcXiw]Hier een youtube filmpje over dit onderwerp[/video]

_O-
Daar kunnen ze toch niets aan doen.. arme mensen.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 22:03

janesmith schreef:
Weet jij wel dat een van de meest gerespecteerde mensen van de VVD, Frits Bolkestein , het in grote lijnen met de PVV eens is, en zelfs op sommige punten nog verder gaat?

Indien je graag wilt lezen hoe en wat Bolkestein geeft zijn mening

Niet voor niets was Pim Fortuyn de tekstschrijver van Bolkenstein, ver voor Pim zelf in de publiciteit kwam. Of Frits nog zo gerespecteerd is is een tweede

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 22:03

Wilders moet in principe worden veroordeeld voor discriminatie, want dat ie discrimineert is een feit waar je niet omheen kunt.. Als hij wordt vrijgesproken dan is dat vanwege zijn functie als politicus.. Ik hoop dat ie veroordeeld wordt, anders ben ik bang dat men denkt dat alles maar geroepen kan worden.. Zelf heb ik ook aangifte gedaan tegen hem (nou ja met mijn werk) dus ik hoop dat ons rechtsysteem ons niet in de steek laat, maar het zou niet voor het eerst zijn... zal mij benieuwen!

janesmith

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 22:04

sarabande schreef:
janesmith schreef:

En dan worden ze kwaad als ze met Hitler vergeleken worden, mag ik even een kotszakje :r :r

Ik verzin het niet, zijn gewoon harde feiten.

Hier een youtube filmpje over dit onderwerp

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 22:05

CtjeLief schreef:
Wilders moet in principe worden veroordeeld voor discriminatie, want dat ie discrimineert is een feit waar je niet omheen kunt.. Als hij wordt vrijgesproken dan is dat vanwege zijn functie als politicus.. Ik hoop dat ie veroordeeld wordt, anders ben ik bang dat men denkt dat alles maar geroepen kan worden.. Zelf heb ik ook aangifte gedaan tegen hem (nou ja met mijn werk) dus ik hoop dat ons rechtsysteem ons niet in de steek laat, maar het zou niet voor het eerst zijn... zal mij benieuwen!

Zou je mij misschien iets kunnen laten zien waarin Wilders iets zegt wat discrimerend is? ( en is een oprechte vraag )

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 22:06

CtjeLief schreef:

Van ons rechtsysteem met je het hebben.
Dat is al zo krom als wat.

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 22:06

Dus je hebt gestemd op Wilders zodat hij de inteelt onder moslims kan beëindigen?

Daantje1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 22:07

CtjeLief schreef:

Ik zal niet generaliseren, maar er word door een aantal buitenlanders nou ook niet direct positief over nederlanders gesproken.

Soort actie reactie hoe het er op dit moment in de maatschappij aan toegaat?

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 22:07

Pak zijn partijlijst er maar bij... Staan al hele duidelijk discriminerende punten: hoofddoek/burka verbod, sluiten islamitische scholen, geen moskees meer bouwen, criminele allochtonen het land uit zetten.. Dan verder zijn film Fitna, opmerkingen als kopvoddentax.. en ga zo maar door.. overduidelijk discriminatie..