Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hermelientje schreef:Daphna schreef:Wil je mijn betoog lezen? Ik heb er een 9 voor
Van wie heb je die 9 gekregen en in welk kader. Ik schrijf ook wel eens wat (soms een lang betoog op bokt) maar ik krijg er nooit een cijfer voor.
![]()
Ik wil het graag lezen waar kan ik het vinden?
Heino schreef:Ennnn PVV heeft geen zetels in de eerste kamer, waardoor de kans dát hun voorstellen er überhaupt doorheen kunnen komen erg klein wordt. Is het dan handig om in de regering te gaan zitten ipv de oppositie??
Daphna schreef:Triest voor de VVD vind ik het wel, ik denk dat daar verstandige mensen zitten, al ben ik het niet altijd met hen eens.
Heino schreef:Grofgezegd, aan een partij als de PVV heb je als maatschappij niets. In mijn ogen schept het verdeeldheid, door mensen te beoordelen of afkomst en niet op gedrag. En geen samenwerking en samenleven.
janesmith schreef:Maar je hebt ook niks aan een cultuur die aantoonbaar meer geesteszieken en erfelijke aandoeningen voortbrengt door incest!
Dat is dus ook een zaak om rekening mee te houden. 1 op de 4 moslims trouwt met een neef of nicht en het resultaat is een 150% hogere babysterfte, 7 maal zoveel schizofrenie en 30% meer erfelijke aandoeningen. Dit alles door inteelt.
janesmith schreef:Daphna schreef:Triest voor de VVD vind ik het wel, ik denk dat daar verstandige mensen zitten, al ben ik het niet altijd met hen eens.
Weet jij wel dat een van de meest gerespecteerde mensen van de VVD, Frits Bolkestein, het in grote lijnen met de PVV eens is, en zelfs op sommige punten nog verder gaat?
janesmith schreef:Heino schreef:Grofgezegd, aan een partij als de PVV heb je als maatschappij niets. In mijn ogen schept het verdeeldheid, door mensen te beoordelen of afkomst en niet op gedrag. En geen samenwerking en samenleven.
Maar je hebt ook niks aan een cultuur die aantoonbaar meer geesteszieken en erfelijke aandoeningen voortbrengt door incest!
Dat is dus ook een zaak om rekening mee te houden. 1 op de 4 moslims trouwt met een neef of nicht en het resultaat is een 150% hogere babysterfte, 7 maal zoveel schizofrenie en 30% meer erfelijke aandoeningen. Dit alles door inteelt.
Moslims gaan ten onder aan inteelt
[video=http://www.youtube.com/watch?v=ohvAndtcXiw]Hier een youtube filmpje over dit onderwerp[/video]
janesmith schreef:Weet jij wel dat een van de meest gerespecteerde mensen van de VVD, Frits Bolkestein , het in grote lijnen met de PVV eens is, en zelfs op sommige punten nog verder gaat?
Indien je graag wilt lezen hoe en wat Bolkestein geeft zijn mening
sarabande schreef:janesmith schreef:Maar je hebt ook niks aan een cultuur die aantoonbaar meer geesteszieken en erfelijke aandoeningen voortbrengt door incest!
En dan worden ze kwaad als ze met Hitler vergeleken worden, mag ik even een kotszakje![]()
CtjeLief schreef:Wilders moet in principe worden veroordeeld voor discriminatie, want dat ie discrimineert is een feit waar je niet omheen kunt.. Als hij wordt vrijgesproken dan is dat vanwege zijn functie als politicus.. Ik hoop dat ie veroordeeld wordt, anders ben ik bang dat men denkt dat alles maar geroepen kan worden.. Zelf heb ik ook aangifte gedaan tegen hem (nou ja met mijn werk) dus ik hoop dat ons rechtsysteem ons niet in de steek laat, maar het zou niet voor het eerst zijn... zal mij benieuwen!
CtjeLief schreef:Wilders moet in principe worden veroordeeld voor discriminatie, want dat ie discrimineert is een feit waar je niet omheen kunt.. Als hij wordt vrijgesproken dan is dat vanwege zijn functie als politicus.. Ik hoop dat ie veroordeeld wordt, anders ben ik bang dat men denkt dat alles maar geroepen kan worden.. Zelf heb ik ook aangifte gedaan tegen hem (nou ja met mijn werk) dus ik hoop dat ons rechtsysteem ons niet in de steek laat, maar het zou niet voor het eerst zijn... zal mij benieuwen!